Gå til innhold

When you wish upon a star...


Lucky?

Anbefalte innlegg

:ler:

Du må ha vært veldig trøtt!

Ja må ha vært det :) Prøver å tenke om jeg husker å ha spist banan, men nei....husker ikke :fnise: Jeg pleier jo aldri å gå i søvne og vi hadde akkurat spist middag, så sulten var jeg jo heller ikke :fnise:

:ler:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:kaffekopp: God morgen :)

Begynner seint i dag, så deilig med litt kg og kaffetid på morgenen :) Joy ride 2 var litt skummel....usj....blir så stressa av å se skrekkfilmer. Kan de ikke bare gå vekk fra det skumle?? Jeg hadde jo aldri i verden oppsøkt det skumle, bare satt meg i bilen å kommet meg så langt bort som mulig :ler: Men men....

I morgen er det akupunktur igjen....første hun spør om hver gang er om tanta har kommet :sjenert: Har den det? NEI!!! Tror jeg skal ringe gynekologen min å høre om han kan ta en titt ;) Hvor lang tid skal dette ta ? Blir gal jeg.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kom jeg på at jeg skal ringe å purre på hvor det blir av sentralstøvsugeren min. Den har vært på service siden før jul nemmlig :kjefte: Jeg har ringt mange ganger, men da vet de aldri noen ting, men i dag SKAL de vite :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe::hoppe: Vi får ny støvsuger :hoppe::hoppe:

Skulle vel egentlig bare mangle. Kunne jo fortalt dem det når jeg leverte den jeg, så hadde de sluppet å bruke to måneder på å finne det ut :fnise: Motoren begynte å brenne når jeg brukte den, og det er seks års garanti på den, og vi har kun hatt den i snart to år.... Irriterende å vente så lenge på noe som skulle vært i orden :kjefte:

Men nå får vi jo ny og jeg gleder meg til å bruke den igjen... Er så lei den lille jeg har brukt nå mens den andre har vært på service. Føler den bare spyr støvet tilbake igjen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen, Lucky? :)

Morsomt å lese om banan-mysteriet. :ler:

Kan sikkert være lurt å ringe gynekologen. Kan jo være greit å få bekreftet at alt er i orden. Hadde ikke du også blødd litt en dag? Kan det være sånn at det har vært mensen og at du bør få neste en måned etter det? Legen mente jo det med meg, men jeg var veldig skeptisk for har alltid hatt veldig kraftig mens, men nå ser det jo ut til at det kan stemme likevel, for det virker jo som tanta er på vei, 28/29 dager etter den blødningen..

Så deilig med ny støvsuger! :hoppe:

Håper du får en fin dag! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen, Lucky? :)

Morsomt å lese om banan-mysteriet. :ler:

Kan sikkert være lurt å ringe gynekologen. Kan jo være greit å få bekreftet at alt er i orden. Hadde ikke du også blødd litt en dag? Kan det være sånn at det har vært mensen og at du bør få neste en måned etter det? Legen mente jo det med meg, men jeg var veldig skeptisk for har alltid hatt veldig kraftig mens, men nå ser det jo ut til at det kan stemme likevel, for det virker jo som tanta er på vei, 28/29 dager etter den blødningen..

Så deilig med ny støvsuger! :hoppe:

Håper du får en fin dag! :klemmer:

Jo hadde litt blødning søndag, onsdag og lørdag (fra søndag for to uker siden) Merkelig med tre dager sånn spredt da.... Men det kan jo hende det var en kort og merkelig mens... men da er vel eggløsning i disse dager da kanskje?? hmm...tror jeg skal ringe gynekologen min å be han ta en titt ;)

Blir deilig med ny støvsuger ja! Får hente den før jobb på torsdag tenker jeg :lur:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:goodbye:

Bare innom med en liten bamsemomsklem.

:klemmer:

:lur: Spekulerer ikke i hva du har brukt den bannanen til, hvis du ikke har spist den.

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var du jo! Takk for sist. Var kjempehyggelig å treffe deg! :klem:

Sambo sover ennå, så vet ikke hva som skjer her i huset i dag ennå. Men tror nok ikke det skjer så mye. Må vel gå opp å hilse på svigers i løpet av dagen, har ikke sett dem på en uke, så da er det vel på tide :fnise:

En uke uten svigers, les; svigermor, er en god uke!!! :danser:

:hoppe::hoppe: Vi får ny støvsuger :hoppe::hoppe:

Skulle vel egentlig bare mangle. Kunne jo fortalt dem det når jeg leverte den jeg, så hadde de sluppet å bruke to måneder på å finne det ut :fnise: Motoren begynte å brenne når jeg brukte den, og det er seks års garanti på den, og vi har kun hatt den i snart to år.... Irriterende å vente så lenge på noe som skulle vært i orden :kjefte:

Men nå får vi jo ny og jeg gleder meg til å bruke den igjen... Er så lei den lille jeg har brukt nå mens den andre har vært på service. Føler den bare spyr støvet tilbake igjen :fnise:

Sentralstøvsuger er kjempedigg!!! :)

:goodbye:

Bare innom med en liten bamsemomsklem.

:klemmer:

:lur: Spekulerer ikke i hva du har brukt den bannanen til, hvis du ikke har spist den.

:ler:

:hoho: KI DA!!! :legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:goodbye:

Bare innom med en liten bamsemomsklem.

:klemmer:

:lur: Spekulerer ikke i hva du har brukt den bannanen til, hvis du ikke har spist den.

:ler:

Takk for god bamsemomsklem :klemmer:

Lurer litt på hvor det ble av den banana selv jeg :hakeslepp::ler:

Der var du jo! Takk for sist. Var kjempehyggelig å treffe deg! :klem:

En uke uten svigers, les; svigermor, er en god uke!!! :danser:

Sentralstøvsuger er kjempedigg!!! :)

:hoho: KI DA!!! :legrine:

Takk for sist ja Annie, kjempekoselig å treffe deg også :klemmer:

Har faktisk vært veldig heldig med svigers altså, de bor rett ved siden av oss, så greit å holde litt kontakt :fnise:

Sentralstøvsuger er suverent! Har ikke angret ett sekund på at vi valgte det :) (jo litt da...når den gikk i stykker :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da var jeg hjemme igjen fra jobb og middagen er ferdig :) Blir så seint middag og lite igjen av kvelden når jeg jobber seint :( Men men...i dag er det frustrerte fruer, så har jo noen timer frem til det begynner da :)

Har fått satt på en vaskemaskin og nå er det kjøkkenet sin tur til å bli shinet ;) Men først :kaffekopp: og kg litt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg med kaffe og KG-tid. Jeg koser meg med brownie og KG-tid. ;)

Ha en fin kveld :klem:

Takk for det :) Brownie hørtes ikke så vondt ut det heller ;)

En fin kveld til deg også :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pcen virker igjen :hoppe:

Bananmysteriet :lur:

Så bra :) Godt å ha deg tilbake her snuppiss :klemmer:

Bananmysteriet ja....skjønner ingenting jeg...tror jeg begynner å bli senil :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da var jeg hjemme igjen fra jobb og middagen er ferdig :) Blir så seint middag og lite igjen av kvelden når jeg jobber seint :( Men men...i dag er det frustrerte fruer, så har jo noen timer frem til det begynner da :)

Har fått satt på en vaskemaskin og nå er det kjøkkenet sin tur til å bli shinet ;) Men først :kaffekopp: og kg litt ;)

Hjemme og middagen ferdig før kl. syv? Sent? :hakeslepp: Jeg var hjemme halv ni jeg. Og middagen har jeg ikke begynt på. :ler:

Flink du er til å vaske og shine. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme og middagen ferdig før kl. syv? Sent? :hakeslepp: Jeg var hjemme halv ni jeg. Og middagen har jeg ikke begynt på. :ler:

Flink du er til å vaske og shine. :)

:fnise: Jeg synes det er sent da...jobben min stenger kl fem, men sjeldent jeg jobber helt til fem, så det er litt uvant å komme hjem så seint ;)

Prøver å få gjort litt innimellom her i allefall. Er ikke lett å være aujour hele tiden. Har noen kvadrat å holde orden på :sjenert: Så nå går vaskemaskin nr 2, den er ferdig etter frustrerte fruer en gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:goodbye:

Bare innom med en liten bamsemomsklem.

:klemmer:

:lur: Spekulerer ikke i hva du har brukt den bannanen til, hvis du ikke har spist den.

:ler:

:rulle:

Uff, jeg syns nesten FF har blitt litt for dumt altså. Hun der Susan irriterer vettet av meg. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rulle:

Uff, jeg syns nesten FF har blitt litt for dumt altså. Hun der Susan irriterer vettet av meg. :roll:

Ja den serien har forandret seg ganske mye nå i det siste....kanskje for at det er "fem år frem", men synes den har tapt seg ja....

Da var jeg hjemme fra jobb og fått spist middag. Poteter, grønnsaker og kjøttkaker ;) Så nå er sambo veldig fornøyd, det er en av hans favoritter :fnise:

Gikk bra hos akupunkturdama i dag også :) Hun sa hun ikke trodde det var lenge til tanta kom nå :) Hun kunne kjenne det på pulsen....ikke skjønner jeg hvordan da :sjenert: Så da får vi virkelig håpe hun har rett :)

Fikk kjempevondt i brystet og mellomgulvet på jobben i dag da, intense smerter hele tiden. Varte i over 2 timer! Men så gikk det plutselig bort igjen....merkelig... Tenkte hjerteinfarkt med en gang jeg, men håper jo jeg er for ung til å kunne få det :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt kraftige stikkende brystsmerter mange ganger, men det tok flere år før jeg fant ut av hva det var. Det er muskelsmerter :) Massasjedama fortalte meg det. KI holdt på å kjøre meg rett på sykehuset i oslo en gang da vi var ute og kjørte og jeg fikk akutte smerter. det er dritvondt og tenkte infarkt jeg og....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt kraftige stikkende brystsmerter mange ganger, men det tok flere år før jeg fant ut av hva det var. Det er muskelsmerter :) Massasjedama fortalte meg det. KI holdt på å kjøre meg rett på sykehuset i oslo en gang da vi var ute og kjørte og jeg fikk akutte smerter. det er dritvondt og tenkte infarkt jeg og....

Godt å høre at det er fler som har det sånn da :) Har hatt sånn før også, men da har det ikke vart så lenge... Skikkelig vemmlig er det i allefall :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...