Gå til innhold

When you wish upon a star...


Lucky?

Anbefalte innlegg

Da var det torsdag og full fart :)

Skal kjøre å hente støvsugeren i nabobyen før jeg skal på jobben, de åpner kl 8, så må kjøre veldig snart. Så er det jobb og så en videokonferanse faktisk :lur:

Mamma og pappa har vært i egypt i to uker og kommer hjem i dag, så jeg må handle inn litt melk og brød og litt sånt til dem. De kommer hjem seint i kveld, så da er det godt å ha når de våkner i morgen tidlig :)

Så er det karneval på jobben i morgen, så må en tur innom byen for å finne noe jeg kan ha på meg :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Lucky? :klem:

Huff, for en skremmende opplevelse du hadde i går. :troest:

Får håpe akupunktørdama har rett i at tanta er på vei. Nå er det jammen meg din tur. :Nikke:

Ønsker deg en fin dag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lucky? :klem:

Huff, for en skremmende opplevelse du hadde i går. :troest:

Får håpe akupunktørdama har rett i at tanta er på vei. Nå er det jammen meg din tur. :Nikke:

Ønsker deg en fin dag! :)

Takk for det :klemmer:

Ja de stikkingene var ikke noe hyggelige, tenker jo det værste med en gang da. Faktisk hatt litt vondt i dag også, men ikke på langt nær så vondt som i går :(

Synes det er min tur til å få tantebesøk nå ja, så håper virkelig akupunktørdama har rett ;)

Da er jeg i huset til mamma og pappa. Har kjøpt melk, brød og litt pålegg til de, så slipper de kjøre ut i morgen tidlig for å få seg frokost ;)

Møtte en gammel venninne på butikken når jeg handlet da, har ikke snakket med henne på lenge. De er visst også prøvere på niende måneden nå, "godt" å høre at det ikke bare er meg :)

Video konferansen gikk veldig bra, morsom måte å ha en møte på :fnise:

Nå skal jeg en tur til byen for å se om jeg kan finne noe utklednigstøy og så er det hjem å lage litt middag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer:

:klemmer:

Da var det helg igjen :) Jeg hentet lille avlasterklumpen min etter jobb, men han er så sliten etter karneval på skolen i dag så han sovnet med en gang vi kjørte fra skolen og sover ennå. Helt umulig å vekke han stakkar...

Så får begynne å lage litt middag, så blir det spising og ut å leke i snøen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

Lenge sidan eg har vore innom her nå. :flau:

Eg prøver det eg kan å omdirigera tanta til deg i desse tider. Ho har ennå ikkje komme på besøk hit, så kanskje eg har lykkes? I så fall kan du venta deg besøk veldig snart. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hallo:

Lenge sidan eg har vore innom her nå. :flau:

Eg prøver det eg kan å omdirigera tanta til deg i desse tider. Ho har ennå ikkje komme på besøk hit, så kanskje eg har lykkes? I så fall kan du venta deg besøk veldig snart. :lur:

Koselig å se deg her dreia :klemmer:

Tar veldig gjerne imot tanta jeg :lur: Synes ikke ho bør komme på besøk til deg nå... Krysser fingerene for at dere har lyktes denne gagen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har lilleklump sovnet :) Fikk liv i han etterhvert i sta og så var vi ute et par timer og akte og stod på ski. Deilig å være ute i snøen ;)

Sambo er ute å spiser med noen kompiser i dag, så jeg er hjemme alene. Egentlig litt deilig også, så kan jeg gjøre akkurat det jeg har lyst til i kveld :lur:

I morgen skal jeg og klump å bade og etter det blir det nok aking/ski og så en tur til mamma og pappa :) Har jo ikke sett de på over to uker, så blir koselig å se dem igjen.

Fortsatt ikke noe nytt ang tanta i dette huset :kjefte: Hvis ho ikke har kommet i løpet av helgen, skal jeg ringe legen min å be om å få en innvendig ul for å se hvordan det ligger ann der inne :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest:

Herlig med klump da. :rødme: Dere er avlastningshjem hvis jeg forsto deg riktig?

Takk :klemmer:

Ja veldig koselig å ha han her :) Har hatt han til avlastning i fire år nå, så blir veldig glad i han :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :klemmer:

Ja veldig koselig å ha han her :) Har hatt han til avlastning i fire år nå, så blir veldig glad i han :)

Så fint! :) Hvor gammel er han? Har dere ham ofte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så fint! :) Hvor gammel er han? Har dere ham ofte?

Han blir snart syv år :hakeslepp: Tiden går fort ;) Har han annenhver lørdag og overnatting når foreldrene ønsker det :) Veldig koselig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han blir snart syv år :hakeslepp: Tiden går fort ;) Har han annenhver lørdag og overnatting når foreldrene ønsker det :) Veldig koselig :)

Hvordan kom dere i gang med dette? Er nysgjerrig på hvordan det funker. :) Har bla en venninne slash bekjent som har hatt avlastning på sin egen sønn (årsak ukjent for meg). Var det vanskelig å bli avlastningsfamilie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kom dere i gang med dette? Er nysgjerrig på hvordan det funker. :) Har bla en venninne slash bekjent som har hatt avlastning på sin egen sønn (årsak ukjent for meg). Var det vanskelig å bli avlastningsfamilie?

Sendte deg en pm jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:kosteskaft::pisk:

Nå bør ho komma! :regler: Eg har iallfall vist henne retningen. ;)

Så flott å vera avlastingsheim. :tommelsmil:

Endret av dreia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kosteskaft::pisk:

Nå bør ho komma! :regler: Eg har iallfall vist henne retningen. ;)

Så flott å vera avlastingsheim. :tommelsmil:

Takk :klemmer: Makan til ustabil tante :kjefte:

Trives veldig godt med å være avlastningshjem ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom en kjapp tur for å ønske deg god helg. Øynene mine holder nesten på å falle igjen, så jeg får bare finne senga.. Skulle bare si hei først. Hei og natta! :vinke:

Håper virkelig tanta kommer i helga!!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom en kjapp tur for å ønske deg god helg. Øynene mine holder nesten på å falle igjen, så jeg får bare finne senga.. Skulle bare si hei først. Hei og natta! :vinke:

Håper virkelig tanta kommer i helga!!

:klemmer:

Koselig at du tittet innom :klemmer: Natta til deg også, sove godt :)

Urter:

- Det er en urt som peker seg ut ved PCOS. Den heter Vitex agnus-castus. Forskningsstudier viser at den hjelper til å få eggløsning igang, og syklusen blir også mer regelmessig. Man ser at progesteron nivåene øker med denne urten. I Norge får man denne urten hos lege eller homeopat

Denne har jeg nå bestilt på nettet :) Spennende å se om det funker :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...