Gå til innhold

When you wish upon a star...


Lucky?

Anbefalte innlegg

Kom på nå at sambo skal på kurs i kveld han, så da blir det personalmøte på meg alikevel :) Så dette blir en lang dag...

Men i morgen er det oslo og show og lørdag shopping i oslo :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei snuppa! Håper osloturen blir bra, og du får slappet av skikkelig! Så skal du se at tanta kommer snart :)

Fikk du hentet skjorten min? Skulle gjerne hatt den etterhvert, glemsk som jeg er. Mamma og pappa skal hit til helgen dersom du ikke får sendt den :)

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snuppa! Håper osloturen blir bra, og du får slappet av skikkelig! Så skal du se at tanta kommer snart :)

Fikk du hentet skjorten min? Skulle gjerne hatt den etterhvert, glemsk som jeg er. Mamma og pappa skal hit til helgen dersom du ikke får sendt den :)

Klem

Skal bli deilig med en oslotur ja :) Så krysser vi fingerne for at tante melder seg i løpet av helgen :jepp:

Har fått hentet den ja, men ikke fått sendt den ennå...skal de oppover neste helg eller i morra? Kunne jo sendt den med de da ja, hvis du ikke trenger den før?

Da var det kveld igjen :) Denne dagen har gått utrolig fort... Veldig nyttig personalmøte også, så glad jeg var der :) I morra er det tur til oslo etter jobben, det blir koselig!!

Gleder meg til shopping på lørdag også da :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God tur til Oslo, Lucky?! Og ikke minst - GOD SHOPPING!

:shoppe:

Håper du får en strålende helg, forhåpentligvis sammen med tanta ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God tur til Oslo, Lucky?! Og ikke minst - GOD SHOPPING!

:shoppe:

Håper du får en strålende helg, forhåpentligvis sammen med tanta ;)

:klem:

Takk for det :) Shopping ble det :lur: Helgen har vært fin sålang, men dessverre uten tanta :kjefte:

:klemmer:

Fant deg! :)

Takk for i går! :danser:

Der var du ja loffen :klemmer: Takk for i går, var veldig koselig å treffe deg :) Håper du kom deg trygt til hotellet og har kommet deg trygt hjem i dag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg kommet meg hjem fra oslo :) Var en super kveld i går og vi koste oss veldig!

Deilig å sove på hotell og våkne opp til den fantastikse frokosten :lur: Etter frokost ble det full shopping, før vi tok toget hjem igjen...

Kommet masse snø i natt og i dag, så var et lite prosjekt å få frem bilen :fnise: Men nå er jeg trygt hjemme igjen, og det er deilig :)

I kveld vet jeg ikke helt hva som skjer ennå, vi får se ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som du har hatt en flott helg. :) Så deilig med hotellovernatting og shopping! :hoppe:

Ønsker deg en fin søndag! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte bare innom og finne deg - håper du hadde en fin kveld i går ;)

Så koselig :klemmer: Velkommen hit ;)

Hadde det veldig koselig på fredag, koselig å treffe deg :)

Høres ut som du har hatt en flott helg. :) Så deilig med hotellovernatting og shopping! :hoppe:

Ønsker deg en fin søndag! :kose:

Takk for det :klemmer:

Var veldig deilig med en liten tur. Lenge siden jeg har vært på jentetur nå, så koste meg masse :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det søndag, og jeg har akkurat stått opp :) Deilig å sove lenge! Ble stille og rolig i går, skulle egentlig ut å spise med noen venner, men sambo måtte jobbe.... så da ble jeg bare hjemme å slappet av :) Angrer ikke på det i dag da :fnise: Deilig å være i super form og bare nyte siste fridag før uka er igang igjen :)

Sambo sover ennå, så vet ikke hva som skjer her i huset i dag ennå. Men tror nok ikke det skjer så mye. Må vel gå opp å hilse på svigers i løpet av dagen, har ikke sett dem på en uke, så da er det vel på tide :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper dere hadde en kjempefin tur!!!

Det er til helgen mamma og pappa kommer ja. Vet ikke hvor de befinner seg til en hver tid denne uken, så kanskje du hadde giddet å sende den i løpet av denne uken (hvis det ikke er for mye stress da)? Trenger den til noe jobbgreier neste uke :)

Betaler porto jeg :)

Klem og kos

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for en super tur!!!! :bolledeig:

Takk selv :) Hadde jo ikke vært der uten deg snuppiss :klemmer:

Håper dere hadde en kjempefin tur!!!

Det er til helgen mamma og pappa kommer ja. Vet ikke hvor de befinner seg til en hver tid denne uken, så kanskje du hadde giddet å sende den i løpet av denne uken (hvis det ikke er for mye stress da)? Trenger den til noe jobbgreier neste uke :)

Betaler porto jeg :)

Klem og kos

Vi hadde det superkoselig :)

Skal ta den med på jobben i morgen jeg, og kjøre innom postkontoret på vei hjem fra jobben :) Litt treg jeg vet du, men har lagt den i en pose og satt den ved utgangsdøra, så da skal det vel være muligheter ;)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært en fin søndag :)

Gikk en tur opp til svigermor og tok en kopp(eller mange :fnise: ) sammen med henne på formiddagen :)

Etter det dro jeg og sambo en tur til sverige for litt shopping der ;) Leide med oss noen filmer på veien hjem. Så nå ser sambo på film og jeg holder på med noe jobbting til i morgen... Trodde ikke det skulle ta så lang tid som det tok, så spørs om det blir noe film på meg i dag... Filmen sambo ser på varer i ca 3 timer, så da gidder jeg ikke stresse så veldig heller. Er jo ingen vits å se en halv film :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Høres ut som om du har hatt en bra dag. :)

Ja har vært en deilig og avslappende dag :) Litt lite sofasliting da, faktisk ingenting i dag når jeg tenker meg om :hakeslepp: Men deilig med fri uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig trøtt etter jobben i dag. Sovnet pang på sofaen etter middag. Svoger hadde vært innom å prøvd å vekke meg, men det uten hell....kan ikke huske han har vært her engang :fnise: Lå også et bananskall på bordet etter jeg hadde sovet...sambo spiser ikke bananer, så da er det nok jeg som har gått i søvne å hentet meg en banan og spist den :ler: Er det mulig??

Nå er det film resten av kvelden...joy ride 2! Skikkelig skrekkfilm ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lå også et bananskall på bordet etter jeg hadde sovet...sambo spiser ikke bananer, så da er det nok jeg som har gått i søvne å hentet meg en banan og spist den :ler: Er det mulig??

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...