Kirin Skrevet 13. februar 2009 #101 Del Skrevet 13. februar 2009 Koselig at du tittet innom Natta til deg også, sove godt Urter: - Det er en urt som peker seg ut ved PCOS. Den heter Vitex agnus-castus. Forskningsstudier viser at den hjelper til å få eggløsning igang, og syklusen blir også mer regelmessig. Man ser at progesteron nivåene øker med denne urten. I Norge får man denne urten hos lege eller homeopat Denne har jeg nå bestilt på nettet Spennende å se om det funker Hvor er sitatet fra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 13. februar 2009 #102 Del Skrevet 13. februar 2009 Håper virkelig tanta kommer på besøk til deg snart Helst ila helgen God helg Lucky Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krynkel Skrevet 13. februar 2009 #103 Del Skrevet 13. februar 2009 Hei! Du er vel den jeg tror du er? Takker for sist! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 14. februar 2009 Forfatter #104 Del Skrevet 14. februar 2009 Hvor er sitatet fra? http://www.barnimagen.com/felles/bli_gravi...ernativ_medisin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 14. februar 2009 Forfatter #105 Del Skrevet 14. februar 2009 Håper virkelig tanta kommer på besøk til deg snart Helst ila helgen God helg Lucky Ja vi får krysse fingerne for det God helg til deg også Hei! Du er vel den jeg tror du er? Takker for sist! Det er meg vet du Takk for sist ja, veldig koselig å treffe deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 14. februar 2009 Forfatter #106 Del Skrevet 14. februar 2009 Klumpen har sovet godt i hele natt og våknet rundt halv åtte Deilig Så nå har vi spist og kost oss, så skal vi en liten tur til byen å kjøpe en gave og så er det svømming Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 15. februar 2009 Forfatter #107 Del Skrevet 15. februar 2009 Hadde en deilig dag i går. Etter svømming var dro vi hjem til mamma og pappa en tur å spiste lunsj. Så var vi ute frem til jeg leverte klumpen kl seks.. Så ble det taco, film og med sambo når jeg kom hjem Var så trøtt i går, så sovet når vi satt på første film da.... Kom noe slim når jeg tørket meg i går, litt sånn el slim aktig... på i går, men negativ el test i dag da...så ikke vet vel jeg hvor i syklusen jeg befinner meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 15. februar 2009 Forfatter #108 Del Skrevet 15. februar 2009 Sovna igjen etter jeg var her i sta og sov til nesten halv tolv.... Deilig! Så nå er frokosten unnagjort og jeg sitter her med en Manner meg opp til å begynne på prosjekt ryddig hus i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 15. februar 2009 Forfatter #109 Del Skrevet 15. februar 2009 Snakk om merkelig kropp.... Litt friskt blod nå i kveld....*håpe håpe det kommer masse mer* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 15. februar 2009 #110 Del Skrevet 15. februar 2009 Snakk om merkelig kropp.... Litt friskt blod nå i kveld....*håpe håpe det kommer masse mer* Kanskje tanta fann vegen frå meg då? Håpar ho kjem nå, for deretter å halda seg vekke i laaaange tider. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 15. februar 2009 #111 Del Skrevet 15. februar 2009 Åååå, så bra!! Håper virkelig det er tanta som er på vei!! Nå er det din tur! Håper du har hatt en fin helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 15. februar 2009 #112 Del Skrevet 15. februar 2009 Håper det er tanta som er på veg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 15. februar 2009 Forfatter #113 Del Skrevet 15. februar 2009 Kanskje tanta fann vegen frå meg då? Håpar ho kjem nå, for deretter å halda seg vekke i laaaange tider. Ja er nok tanta di som velger å komme til meg i stedet! Tusen takk Håper ho kommer skikkelig og blir her helt til hun er ordentlig ferdig og etter det er det lenge til jeg vil se henne igjen Åååå, så bra!! Håper virkelig det er tanta som er på vei!! Nå er det din tur! Håper du har hatt en fin helg. Ja håper virkelig ho har tenkt å komme for fullt nå Tør ikke hoppe så mye ennå, siden hun har lurt meg noen ganger før Hatt en super helg Håper det er tanta som er på veg Ja håper virkelig det Synes jeg fortjener ho nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 15. februar 2009 Forfatter #114 Del Skrevet 15. februar 2009 Kommer fortsatt litt blod og det murrer i rygg og mage, så det må jo være tante som kommer for fullt nå Er helt lyst, friskt blod og det er jo sånn det skal begynne det Håper virkelig det er det, er overklar for pergo og prøving igjen nå I kveld har vi spist deilig gryte med hvitløksbaguetter og sett på skrekkfilm. Den var skikkelig scary... usj... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 15. februar 2009 #115 Del Skrevet 15. februar 2009 Så utrolig bra! Det MÅ jo være tanta!! HURRA, HURRA, HURRA!! :strix: :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 15. februar 2009 #116 Del Skrevet 15. februar 2009 Endelig har tanta funne vegen! Det blir pergo denne syklusen? Var det i første PP med pergo det klaffa sist? :klø: Snart blir det din tur - endelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 15. februar 2009 #117 Del Skrevet 15. februar 2009 Yezzzzzz Nå kan du snart begynne med pergo igjen Må bare heie litt på tanta slik at hun kommer for fullt og det ikke er noen tvil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 16. februar 2009 #118 Del Skrevet 16. februar 2009 Da var vi igang igjen! (ja, jeg vet jeg skrev vi, jeg er jo så engasert her ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 16. februar 2009 Forfatter #119 Del Skrevet 16. februar 2009 Happy Feet, dreia, pusilus og iss Dere er gode dere Hva er det som skjer med kroppen min da? Ikke noe mer blod i natt eller i dag Jeg som var så sikker på at det begynte i går....begynte jo så bra Men men...da er det bare å vente videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 16. februar 2009 #120 Del Skrevet 16. februar 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå