Lucky? Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #81 Del Skrevet 12. februar 2009 Da var det torsdag og full fart Skal kjøre å hente støvsugeren i nabobyen før jeg skal på jobben, de åpner kl 8, så må kjøre veldig snart. Så er det jobb og så en videokonferanse faktisk Mamma og pappa har vært i egypt i to uker og kommer hjem i dag, så jeg må handle inn litt melk og brød og litt sånt til dem. De kommer hjem seint i kveld, så da er det godt å ha når de våkner i morgen tidlig Så er det karneval på jobben i morgen, så må en tur innom byen for å finne noe jeg kan ha på meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 12. februar 2009 #82 Del Skrevet 12. februar 2009 Hei Lucky? Huff, for en skremmende opplevelse du hadde i går. Får håpe akupunktørdama har rett i at tanta er på vei. Nå er det jammen meg din tur. Ønsker deg en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #83 Del Skrevet 12. februar 2009 Hei Lucky? Huff, for en skremmende opplevelse du hadde i går. Får håpe akupunktørdama har rett i at tanta er på vei. Nå er det jammen meg din tur. Ønsker deg en fin dag! Takk for det Ja de stikkingene var ikke noe hyggelige, tenker jo det værste med en gang da. Faktisk hatt litt vondt i dag også, men ikke på langt nær så vondt som i går Synes det er min tur til å få tantebesøk nå ja, så håper virkelig akupunktørdama har rett Da er jeg i huset til mamma og pappa. Har kjøpt melk, brød og litt pålegg til de, så slipper de kjøre ut i morgen tidlig for å få seg frokost Møtte en gammel venninne på butikken når jeg handlet da, har ikke snakket med henne på lenge. De er visst også prøvere på niende måneden nå, "godt" å høre at det ikke bare er meg Video konferansen gikk veldig bra, morsom måte å ha en møte på Nå skal jeg en tur til byen for å se om jeg kan finne noe utklednigstøy og så er det hjem å lage litt middag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 12. februar 2009 #84 Del Skrevet 12. februar 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 13. februar 2009 Forfatter #85 Del Skrevet 13. februar 2009 Da var det helg igjen Jeg hentet lille avlasterklumpen min etter jobb, men han er så sliten etter karneval på skolen i dag så han sovnet med en gang vi kjørte fra skolen og sover ennå. Helt umulig å vekke han stakkar... Så får begynne å lage litt middag, så blir det spising og ut å leke i snøen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 13. februar 2009 #86 Del Skrevet 13. februar 2009 Lenge sidan eg har vore innom her nå. Eg prøver det eg kan å omdirigera tanta til deg i desse tider. Ho har ennå ikkje komme på besøk hit, så kanskje eg har lykkes? I så fall kan du venta deg besøk veldig snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 13. februar 2009 Forfatter #87 Del Skrevet 13. februar 2009 Lenge sidan eg har vore innom her nå. Eg prøver det eg kan å omdirigera tanta til deg i desse tider. Ho har ennå ikkje komme på besøk hit, så kanskje eg har lykkes? I så fall kan du venta deg besøk veldig snart. Koselig å se deg her dreia Tar veldig gjerne imot tanta jeg Synes ikke ho bør komme på besøk til deg nå... Krysser fingerene for at dere har lyktes denne gagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 13. februar 2009 Forfatter #88 Del Skrevet 13. februar 2009 Da har lilleklump sovnet Fikk liv i han etterhvert i sta og så var vi ute et par timer og akte og stod på ski. Deilig å være ute i snøen Sambo er ute å spiser med noen kompiser i dag, så jeg er hjemme alene. Egentlig litt deilig også, så kan jeg gjøre akkurat det jeg har lyst til i kveld I morgen skal jeg og klump å bade og etter det blir det nok aking/ski og så en tur til mamma og pappa Har jo ikke sett de på over to uker, så blir koselig å se dem igjen. Fortsatt ikke noe nytt ang tanta i dette huset Hvis ho ikke har kommet i løpet av helgen, skal jeg ringe legen min å be om å få en innvendig ul for å se hvordan det ligger ann der inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 13. februar 2009 #89 Del Skrevet 13. februar 2009 Hvor lenge siden utskraping nå?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 13. februar 2009 Forfatter #90 Del Skrevet 13. februar 2009 Hvor lenge siden utskraping nå?? 8 uker i går :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirin Skrevet 13. februar 2009 #91 Del Skrevet 13. februar 2009 8 uker i går :dåne: Herlig med klump da. :rødme: Dere er avlastningshjem hvis jeg forsto deg riktig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 13. februar 2009 Forfatter #92 Del Skrevet 13. februar 2009 Herlig med klump da. :rødme: Dere er avlastningshjem hvis jeg forsto deg riktig? Takk Ja veldig koselig å ha han her Har hatt han til avlastning i fire år nå, så blir veldig glad i han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirin Skrevet 13. februar 2009 #93 Del Skrevet 13. februar 2009 Takk Ja veldig koselig å ha han her Har hatt han til avlastning i fire år nå, så blir veldig glad i han Så fint! Hvor gammel er han? Har dere ham ofte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 13. februar 2009 Forfatter #94 Del Skrevet 13. februar 2009 Så fint! Hvor gammel er han? Har dere ham ofte? Han blir snart syv år Tiden går fort Har han annenhver lørdag og overnatting når foreldrene ønsker det Veldig koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirin Skrevet 13. februar 2009 #95 Del Skrevet 13. februar 2009 Han blir snart syv år Tiden går fort Har han annenhver lørdag og overnatting når foreldrene ønsker det Veldig koselig Hvordan kom dere i gang med dette? Er nysgjerrig på hvordan det funker. Har bla en venninne slash bekjent som har hatt avlastning på sin egen sønn (årsak ukjent for meg). Var det vanskelig å bli avlastningsfamilie? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 13. februar 2009 Forfatter #96 Del Skrevet 13. februar 2009 Hvordan kom dere i gang med dette? Er nysgjerrig på hvordan det funker. Har bla en venninne slash bekjent som har hatt avlastning på sin egen sønn (årsak ukjent for meg). Var det vanskelig å bli avlastningsfamilie? Sendte deg en pm jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 13. februar 2009 #97 Del Skrevet 13. februar 2009 (endret) Nå bør ho komma! Eg har iallfall vist henne retningen. Så flott å vera avlastingsheim. Endret 13. februar 2009 av dreia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 13. februar 2009 Forfatter #98 Del Skrevet 13. februar 2009 Nå bør ho komma! Eg har iallfall vist henne retningen. Så flott å vera avlastingsheim. Takk Makan til ustabil tante Trives veldig godt med å være avlastningshjem ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 13. februar 2009 #99 Del Skrevet 13. februar 2009 Innom en kjapp tur for å ønske deg god helg. Øynene mine holder nesten på å falle igjen, så jeg får bare finne senga.. Skulle bare si hei først. Hei og natta! Håper virkelig tanta kommer i helga!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 13. februar 2009 Forfatter #100 Del Skrevet 13. februar 2009 Innom en kjapp tur for å ønske deg god helg. Øynene mine holder nesten på å falle igjen, så jeg får bare finne senga.. Skulle bare si hei først. Hei og natta! Håper virkelig tanta kommer i helga!! Koselig at du tittet innom Natta til deg også, sove godt Urter: - Det er en urt som peker seg ut ved PCOS. Den heter Vitex agnus-castus. Forskningsstudier viser at den hjelper til å få eggløsning igang, og syklusen blir også mer regelmessig. Man ser at progesteron nivåene øker med denne urten. I Norge får man denne urten hos lege eller homeopat Denne har jeg nå bestilt på nettet Spennende å se om det funker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå