Gå til innhold

Spire! Hvor er du?

^^Belle^^

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:vinke: innom for å hilse på.

Så bra at mannen kommer hjem :hoppe :

:vinke: Så koselig med nytt besøk. :kose:

Nå har jeg lest og lest og lest :nigo : kom meg igjennom prøveboka di til slutt....

Måtte neste legge igjen et par ord jeg også. :)

Hyggelig å høra at mannen kommer hjem og til rett tidspunkt :hoppe: Ja dere får ha en flott :humpe : helg ; )

Og jeg er sikker på at når bryllup og mindre stress med det er ute av verden så går alt sin gang : )

:klem:

:vinke: Enda mer nye besøk? Jøss, føler meg beæret! :fnise: Jeg skal ha en kjempeflott :humpe: helg! :fnise:

Innom og :kose:

Håper at din kjære har kommet hjem til deg, og at det blir en del :sengekos : og kose dere masse!! :jepp :

kommer innom med litt babystøv som du kan rulle deg i :)

:duskedame : :duskedame : :duskedame : :duskedame : :duskedame : :duskedame :

Ha kjempefin helg! :kose:

:overrasket::hakeslepp: Babystøv?????? *springer inn i boken din*

------

Hei alle sammen!

Jeg er blitt syk, så jeg orker ikke å skrive så mye mer i dag, men jeg håper jeg kommer sterkere tilbake i morgen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God bedring ( er vel ikke svineinfluensa ? :fnise: )

Masse god bedring til deg!! :blomst:

Takk, begge to! :klem: Har tenkt tanken på at det kanskje var det, jeg må innrømme det... :sjenert: Men nå er jeg på bedringens vei, så jeg tviler sterkt på at det er det. :fnise:

-------

Hadde EL denne helgen, men i og med at jeg var syk ble det lite :humpe: på oss. Kun to runder i høyet på lørdag, tviler sterkt på at det hjelper noe særlig. Men vi får ta oss en runde til i dag, bare for å være på den sikre siden. :fnise:

Ellers har vi hatt en veldig fin helg, med en bytur ( og mye alkohol :flau: ) og Friday Night Lights maraton. :rødme:

Ha en kjempefin mandag alle sammen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som du har hatt en koselig helg tross for at du har vært syk :kose:

Og håper at det klaffet denne gangen :):hoppe:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som du har hatt en koselig helg tross for at du har vært syk :kose:

Og håper at det klaffet denne gangen :):hoppe:

Ja, helgen var kjempekoselig.

Huff, håper det, men forhåpningene er ikke så store. :sjenert:

:klem: til deg også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blæ, nå er jeg lei. Jeg har mistet all motivasjon for i det hele tatt å tenke på å lage en spire. :dåne: ''Det funker jo ikke uansett'' tenker jeg hver eneste gang, egentlig før vi har sex også. Er ikke akkurat lett å være prøver da. :trist:

Jeg tror vi begge håper for mye på denne legetimen min, at jeg skal få hormoner og vips! jeg er gravid. Spesielt min kjære. Han er litt som meg han også, lei av å alltid bli skuffet og har mistet hele motivasjonen. Men han klarer ihvertfall å holde seg positiv til det hele, prøve å få meg i bedre humør. :hjerte: Og kanskje legge alle kortene sine på denne legetimen.

Hva om det ikke er noe som mangler oss? Får vi da hjelp? Jeg er så utrolig redd for at den hjelpen aldri kommer, at det ikke kommer til å funke osv. osv. Jeg tenker veldig mye for tiden merker jeg. Jeg har bare lyst til å grave meg ned i et hull og bli der til den hersens babyen er på plass. :sjenert:

Det hjelper jo ikke at ''alle'' rundt meg blir gravide bare de tenker på å ha sex heller...og jeg blir så utrolig misunnelig. *sukk* Jeg vet denne tanken er veldig rasjonell og vanlig, men jeg føler meg som verdens største monster som i det hele tatt tenker tanken. Jeg unner absolutt alle å bli gravide, jeg gjør det. Men lengselen tar litt over en gang i blant merker jeg, og hornene mine og den grønne huden min kommer til syne. :fnise:

Puh, det var godt å få det ut. Trenger å klage litt en gang i blant... :sjenert:

Ha en fin tirsdag alle sammen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg utrolig godt i igjen i det du skriver - det skal ikke være lett dette her.

Kanskje det hjelper om jeg :duskedame: litt? Du har jo vært så flink til å heie på meg :enig:

:duskedame::duskedame::duskedame:

:troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg utrolig godt i igjen i det du skriver - det skal ikke være lett dette her.

Kanskje det hjelper om jeg :duskedame: litt? Du har jo vært så flink til å heie på meg :enig:

:duskedame::duskedame::duskedame:

:troest:

Takk for :duskedame: ! :klem:

Har en følelse på at dette er din måned Ananan! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

leit å høre at du føler deg lei.... Kunne det vært noe å legge den superaktive prøvingen på pause for en liten periode? Prøve å fokusere på forhold, intimitet og sex as it is.. ser at du skal gifte deg også snart. Hadde jo vært fint å sluppet den følelesen av å være lei da.. og etter at dere er lykkelig gift kan dere starte på an igjen..

Bare en ide fra min side.. :bryllup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kose: Håper det ordner seg for dere snart, vet at det er kjedelig å gå slik og vente :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nuni
leit å høre at du føler deg lei.... Kunne det vært noe å legge den superaktive prøvingen på pause for en liten periode? Prøve å fokusere på forhold, intimitet og sex as it is.. ser at du skal gifte deg også snart. Hadde jo vært fint å sluppet den følelesen av å være lei da.. og etter at dere er lykkelig gift kan dere starte på an igjen..

Bare en ide fra min side.. :bryllup:

Synes dette høres ut som en topp idé! Er uansett ikke lenge til bryllupet, så om dere bare :sengekos: når det faller dere inn fram til da, så "mister" dere ikke så mye prøvetid likevel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Golden Girl
:troest: Skjønner godt du blir lei jeg. Og her er det jo bare å få det ut! :) Hp det klaffer for dere snart!! :strix:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

så trist at du er lei deg :( Jeg vet at det er deres tur rett rundt hjørnet bare vent å se :hoppe: Tenk den dagen det blir 2 blå da kan vi flire av alle de rare tankene våre :)

Håper dere blir gravide snart det unner jeg dere virkelig!!!!!!! :strix:

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...