Gå til innhold

Let's work out...

Gjest fragment

Anbefalte innlegg

Gjest fragment

Ja, det er galskap å legge ut på veien med slike dekk, og det er naturligvis ekstra graverende når man kjører en trailer på mange tonn. Det er utrolig lite respektfullt overfor andre trafikanter!

Og jeg tror nok også at en del vogntog (fra en del østeuropeiske land?) tar mange sjanser i trafikken ved å kjøre på dårlige dekk eller uten kjettinger. I den perioden jeg sto ved stedet kjørte det forbi mange vogntog, og av dem så jeg ETT med kjettinger. Jeg klarte knapt å holde meg på beina der jeg sto...

Endret av fragment
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lucy d-.-b

Fy fader! I trafikken har man ansvar for andre enn seg selv, da er vinterdekk og kjettinger hvis føret tilsier det så ekstremt viktig!!! :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fragment

Jaddasåneidaså... Årets korteste økt i dag. Det begynte bra med full spiker på ellipsen i 10 minutter (makspuls: 189), og tre sett med omvendt roing (12 - 10 - 9), men så ble jeg fullstendig flat og tom under nedtrekken. Da hoppet jeg like greit i dusjen.

Det er naturligvis min egen feil, siden jeg har spist for lite i dag. Av jobbmessige årsaker gikk det seks (!) timer mellom frokost og lunsj, og i lunsjen spiste jeg kun et lite rundstykke og en mandarin, pluss en håndfull nøtter før trening. Da blir man fort litt flat...

Nå har jeg juleferie, og i morgen drar jeg hjem. Gleder meg til det, men ser også frem til å komme tilbake igjen. Det er morsomt å jobbe for tiden, og kan ikke si jeg angrer på yrkesvalget så langt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fragment

Har dere forresten vært inne og sett på bloggen til Heidi Vonka Koi i dag? Hun har lagt ut noen utrolig flotte bilder fra photoshoot, og jeg sitter vel her og er litt misunnelig på hele greia. Skulle gjerne sett sånn ut, men ville jo aldri klart å komme dit, dessverre. Uansett - gå inn og se!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig flotte bilder!!

Et tips når man har en hektisk og uforutsigbar hverdag er å alltid ha noe spisbart i bilen eller lomma. Banan eller annen frukt og nøtter er gull!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fragment

Ja, jeg hadde med meg nøtter og et rundstykke, men det ble aldri til at jeg kom på å spise det. Var ikke så fryktelig sulten (en halv liter kaffe fra 7-Eleven ordnet tydeligvis det...), så da kunne jeg like gjerne vente. Men totalt i løpet av dagen blir det jo litt lite mat når jeg holder på sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest fragment

Huhei, da var jeg endelig hjemme. Her har snøen lavet ned det siste døgnet, så det ligger minst en halv meter pudder her nå. Så da måtte skiene frem! Her er det fast tradisjon at naboene møtes for å hogge juletre i skogen, og så lage bål og grille pølser etterpå. I år ble det ekstra koselig med all denne snøen :)

Siden jeg, kremt, har bursdag i dag, blir nok dagen ganske rolig, men jeg skal ut og kjøpe fjellsko/tursko etterpå. Det er da bursdagsgaven fra mamma og pappa, og det blir sannsynligvis disse skoene. Har ønsket meg disse lenge!

Håper alle har en fin søndag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fragment

Takk, begge to!

Jeg hermer allerede etter en venninne, så herm i vei! Det ble ikke noe skokjøp i dag, ettersom de ikke hadde disse inne. Men det blir nok en tur på XXL i løpet av de nærmeste dagene. Farlig, farlig... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest fragment

Takk for det!

Bryst/triceps-økt i dag, med følgende øvelser:

Benkpress: 20/15, 40/11, 45/4, 45/4, 42,5/6

Skråbenk

Franskpress

Cable cross

Div. tricepsøvelser

...deretter bar det i solariumet en liten tur. Må benytte sjansen nå når jeg får ta det gratis (pga. jobben i svømmehallen). Greit med litt brunfarge nå som finstasen skal på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fragment

Haha...det har jeg ikke tenkt på før, men takk for påminnelsen! 40/11 kan jo faktisk sies å være oppvarming, ja - men det er tungt selv om jeg tar forholdsvis mange reps.

Rygg/biceps-økt i dag, med følgende øvelser:

Nedtrekk

Sittende roing

Hantelroing

Stående roing

Bicepscurl m/ stang

Hammercurl

I morgen blir det neppe noe særlig trening på meg. Skal jobbe fra 0930 til 1700, og treningssenteret har naturligvis akkurat de samme åpningstidene. Så med mindre det er såpass rolig at jeg kan stikke ned en tur i arbeidstiden, får det bli treningsfri. Vi får se om jeg får muligheten.

Prøvde meg forresten på et bilde i dag. Jeg står strategisk plassert under spottene, men det ble egentlig ikke så bra. Lyset i styrkerommet på treningssenteret er veldig bra, så det er egentlig der det er best å ta bilde. Men jeg nekter å stå og styre på med selvutløser med mindre jeg er ganske så sikker på at ingen kommer inn...hehe. Legger i alle fall med et bilde, så skal jeg prøve å få tatt noen bedre etter hvert.

post-19017-1261494005_thumb.jpg

Endret av fragment
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...