Gjest fragment Skrevet 14. november 2009 #841 Del Skrevet 14. november 2009 Det er utrolig deilig å finne igjen ting man i utgangspunktet tror er forsvunnet. Heldigvis har jeg stort sett kontroll på egne bilnøkler, mobiltelefon og kortholder, men glimter til med rotehodet mitt på jobb av og til. Så da havner jo alt av felles utstyr som nøkler og telefoner og nøkkelkort litt sånn overalt. Den ene jobbtelefonen ble for noen uker siden funnet i min jakke - i mitt skap - i damegarderoben. Fire dager (og veldig mange vaktsett) etter at jeg sist hadde vært på jobb. Kremt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 14. november 2009 #842 Del Skrevet 14. november 2009 Jaaaaa! Så kan jeg vente på deg på bøy og mark! Uhm. Da kan du trygt glemme begge øvelsene for en god stund fremover... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 14. november 2009 #843 Del Skrevet 14. november 2009 Jeg har fortsatt igjen å kunne gå ut av garderoben og opp til treningen uten å måtte låse opp igjen skapet mitt fordi jeg har glemt noe der inne. Jeg er så surrete og rotete noen ganger at fy.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 14. november 2009 #844 Del Skrevet 14. november 2009 (endret) Haha, jeg husker at jeg rotet skikkelig en gang jeg trente på et senter i Bergen. Kom inn i garderoben etter endt økt, og fant plutselig skapet mitt (som jeg hadde latt stå ulåst pga. glemt hengelås) låst med en annen hengelås. Jeg ble såklart veldig usikker, og sjekket de nærmeste skapene rundt - uten å finne tingene mine. Det var med andre ord ganske åpenbart at det var mitt skap som var blitt låst. Jeg kontaktet betjeningen, som kom stormende med verdens største tang. De var vel sånn ca. et halvt sekund unna å maltraktere den ukjente hengelåsen, da jeg plutselig fikk et innfall og åpnet et av de andre skapene. Og jadda - der var selvsagt alle tingene mine. Og da snakker vi ikke et av skapene i umiddelbar nærhet av der jeg trodde jeg hadde lagt tingene mine, men et skap i helt motsatt ende av garderoben. Hvor hodet mitt var på det tidspunktet aner jeg ikke, men jeg slapp heldigvis å forklare et annet menneske hvorfor hengelåsen hennes var klippet i to... Endret 14. november 2009 av fragment Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Icere Skrevet 14. november 2009 #845 Del Skrevet 14. november 2009 Hva sa betjeningen? Årets pinligste øyeblikk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 14. november 2009 #846 Del Skrevet 14. november 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 14. november 2009 #847 Del Skrevet 14. november 2009 Jeg husker faktisk ikke hva som skjedde etter dette. Men jeg konkluderer med at det ville vært hakket mer pinlig å kommandere betjeningen til å klippe hengelåsen - for SÅ å måtte bortforklare alt sammen. Så alt i alt endte det godt, men jeg merker at jeg blir litt flau av å tenke tilbake på situasjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Icere Skrevet 14. november 2009 #848 Del Skrevet 14. november 2009 Ser den altså! *vinker til Mrs Shorty* Nå er vi 8 her tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 14. november 2009 #849 Del Skrevet 14. november 2009 Haha! Husker ikke fordi du har fortrengt det, kanskje?? Huff, føler meg deg, altså! Selv om jeg ikke akkurat har gjort det samme. Men jeg har stått i en ANNEN garderobe på senteret og febrilsk prøve å få opp hengelåsen på ET ANNET SKAP. Skapet var jo riktig, men ikke riktig garderobe. Hørte et kremt bak meg, og der stod skapets rette eier... Håper hun trodde på meg da jeg forklarte at jeg IKKE prøvde å bryte det opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 14. november 2009 #850 Del Skrevet 14. november 2009 Ser den altså! *vinker til Mrs Shorty* Nå er vi 8 her tror jeg. *vinker tilbake* :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bolledeig Skrevet 14. november 2009 #851 Del Skrevet 14. november 2009 Å klippe skap er jo kjempegøy! Husker en av mine aller første treningssenteropplevelser noensinne var at jeg oppdaget hvor fascinerende enkelt det var å rote bort små hengelåsnøkler. Den tangen som ble dratt fram for å klippe var så svær at jeg nesten kvapp. I tillegg var jeg overhodet ikke sterk nok til å klippe over, siden jeg var utstyrt med fiskebollearmer, så jeg måtte plassere det ene håndtaket i veggen og hoppe mot det andre med hoften først for å klippe det av. De 3-4 andre som var i garderoben samtidig synes det var ganske festlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 14. november 2009 #852 Del Skrevet 14. november 2009 Haha! Husker ikke fordi du har fortrengt det, kanskje?? Korrekt! Hørte et kremt bak meg, og der stod skapets rette eier... Det er uten tvil en situasjon man strengt tatt ikke ønsker å være i. Heldigvis var den rette eieren av "mitt" skap langt unna i gjerningsøyeblikket! ...så jeg måtte plassere det ene håndtaket i veggen og hoppe mot det andre med hoften først for å klippe det av. Hehe. Og det var etter dette at fiskeBolledeigs styrketreningskarriere tok av for godt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bolledeig Skrevet 14. november 2009 #853 Del Skrevet 14. november 2009 Noe sånt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Icere Skrevet 14. november 2009 #854 Del Skrevet 14. november 2009 Dere ass! Men jeg har faktisk måtte klippe hengelås selv en gang, dog uten pinlige episoder med på følget, heldigvis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 14. november 2009 #855 Del Skrevet 14. november 2009 Konklusjon: treningssenteret er et sted hvor risikoen for å tråkke i salaten er relativt høy, enten man befinner seg i garderoben, under benkpresstanga eller på tredemølla... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 14. november 2009 #856 Del Skrevet 14. november 2009 Jeg vil også følge med her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 14. november 2009 #857 Del Skrevet 14. november 2009 Jeg glemte forresten å trekke kortet mitt da jeg skulle gjennom portene. De kan man gå gjennom når man skal ut, men ikke når man skal inn. Det glemte jeg, og gikk rett på stanga! Det var skikkelig bråstopp, og jeg følte meg superteit. Fisket beskjemmet opp kortet mitt og løp inn... Det var vel det siste fra meg :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 14. november 2009 #858 Del Skrevet 14. november 2009 Jeg vil også følge med her! Hyggelig! Det glemte jeg, og gikk rett på stanga! Det var skikkelig bråstopp, og jeg følte meg superteit. Hehe, kjenner følelsen. Hvis man er ekstra ivrig her risikerer man vel omtrent å stupe kråke over hele spetakkelet. Og da begynner vi å snakke pinlig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 15. november 2009 #859 Del Skrevet 15. november 2009 Styrketreningsfri i dag. Er godstøl i hele overkroppen, så det er nok smart la musklene få vokse seg store og sterke i fred La ut på tur rett etter frokost, siden været var skikkelig herlig. Gikk en ganske lang løype, og brukte 1 time og 20 minutter. Det bør vel tilsvare sånn ca. en lengde på 8-9 km, hvis man går ut fra en fart på rundt 6,5 km/t. Godt å gå tur med musikk på ørene, men etter en viss distanse slet jeg litt med låret mitt... Og jeg føler det er et dårlig tegn at det gjør vondt kun ved rask gange Det tyder vel på at jeg er ganske langt unna å være fullstendig skadefri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 16. november 2009 #860 Del Skrevet 16. november 2009 (endret) Kjapp økt etter jobb i dag. Endte opp med hovedsakelig ryggøvelser, så tar jeg isolasjonsøvelser for biceps på onsdag (sammen med triceps og skuldre). 10 minutter ellipse Chins m/ assistanse: -27/8, -23/6, -23/6, -27/8 Nedtrekk, middels grep: 32/10, 39/10, 39/10 Stående roing: 30/8, 30/8, 30/8 Hantelroing: 16,2/8, 18,1/8, 18,1/8 Sittende roing: 32/8, 35/8, 35/8 Da er planen å trene bryst i morgen, og så som sagt trene skuldre + isolasjonsøvelser på triceps/biceps på onsdag, evt. torsdag. Endret 16. november 2009 av fragment Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg