Gå til innhold

Cæmis Sin Bryllupsdagbok!


Cæmis

Anbefalte innlegg

Åh, så hyggelig at dere likte de!

Vi var litt usikre, men synes de var utrolig søte! :) Nå har jeg gjort korrektur på de og de er nå sendt til trykk! :strix:

Også må jeg jo informere om kjoletabben og at den kjolen jeg har nå skal selges...:strix: HURRA!...ja, du hørte riktig..HURRA! :ler:

Jeg har en kjole som er kjøpt på finn som jeg synes er utrolig pen, men har liksom aldri blitt sånn "spent" eller "kriblete i magen" av å ha den på...så jeg falt for en annen en på Agape som er mye enklere...så kunne jeg liksom ikke bestemme meg...hvam skal jeg ta? Den jeg har, eller ny fra Agape.

Og i dag var jeg på Kristins Brudesalong i Lillestrøm og prøvde noen kjoler i ren fortvilelse...og PLUTSELIG!

Der var den...min drøm! Min øyensten! Perfekt passform! Kjøpte den på flekken, ingen tvil, ingen anger..bare masse sommerelefanter i magen og kjempe glad!

Her er verdens vakreste kjole hvis det er noen som lurer på hvordsn den ser ut:

Endret av Cæmis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

ja! det går kjempefort! Gleder meg mer og mer nå!

Hentet ringene våres i dag, finefinefine var de! hans matt og min blank, klassiske ringer av gult gull! Vi måtte jukse litt og sitte med de litt på :ler:, men nå ligger de i safen, og får ligge der i 8,5 mnd til! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

:goodbye: Hei!

Nå har jeg lest igjennom hele boken din! :fnise: Alle kjolene du har sett på var fine, men jeg må si at den siste du kjøpte var nyyydelig! :jepp:

Morsomt å se at du går amokk på ebay! :ler: X antall nåler og tre (??) par sko! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:goodbye: Hei!

Nå har jeg lest igjennom hele boken din! :fnise: Alle kjolene du har sett på var fine, men jeg må si at den siste du kjøpte var nyyydelig! :jepp:

Morsomt å se at du går amokk på ebay! :ler: X antall nåler og tre (??) par sko! :fnise:

Jaaa! Tusen takk! Helt enig! :strix: Det er egentlig bare flaks at jeg fant denne kjolen! Skulle bare prøve den på for å sjekke hvordan str var på. Prøvde egentlig en annen kjole i en str større (også pronovias) men synes den var litt stor, og da jeg prøvde denne så var det bare hjerter over alt! :ler:

Huff :dåne:...Ebay er farlig! hehe Kjøpte oprinnelig to sko til den kjolen jeg nå prøver å selge (Maggie Sottero Dallas), men da jeg fant den andre og den var Ivory så kunne jeg jo ikke bruke det ene parret for det var jo "white"....og da måtte jeg kjøpe nye sko! :ler:

Og de nålene tok jo helt av, det skal være en brosje på den andre kjolen min...også prøvde jeg å finne en fin...men jeg fant noen fine hver dag..så jeg endte opp med å kjøpe alle...og nå skal kjoleb selges :skratte:. AHH!

ja ja, får se på det som spilt melk, gjort er gjot! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fine kjolen din Cæmis, og pene sko også :jepp:

Jeg har styrt unna E-bay så langt, og det tror jeg kanskje jeg bare skal fortsette med :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! :)

Ja, anbefaler at du styrer unna om du ikke absolutt trenger noe du ikke finner på vanlige nettsider eller i butikker. Kan fort bli dyrt selv om du trodde du kunne spare noen kr på Ebay...hvertfall hvis man surrer og styrer som jeg har gjort :P:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei...nå er jeg tilbake etter flere mnd tørketid på planleggingsfronten :) Bra og høre at ting ordna seg med kjole til slutt :) ...nå har du jo nok av reservesko til festen ;)

Jeg er imponert over at du tør å kjøpe sko på nett - hvordan vet du om de er gode å gå i?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Hei...nå er jeg tilbake etter flere mnd tørketid på planleggingsfronten :) Bra og høre at ting ordna seg med kjole til slutt :) ...nå har du jo nok av reservesko til festen ;)

Jeg er imponert over at du tør å kjøpe sko på nett - hvordan vet du om de er gode å gå i?

hihi,ja solgte unna et skopar..så nå har jeg "bare 2" ;)

Tok sjansen på at det gikk bra med skoene, de er ikke så dyre...ca 450 kr og om de ikke er super gode å gå i så har jeg mulighet til å skifte til ballerinasko uttover dagen. :jepp:

Har prøvd de raskt på og de er overraskende gode...skal prøve å gå med de her inne en dag for å se hvordan de er ! sikkert litt annerledes når man får på kjole i tillegg..hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...