Gå til innhold

Cæmis Sin Bryllupsdagbok!


Cæmis

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:fnise: Ja, det kan være veldig farlig! Har du gått amok der inne nå eller? :ler:

Kjempefine sko! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal dere ha! :sjenert:

Jeg håper den blir fin på! Gleder meg til jeg får den i posten! :strix:

Nå har jeg vært ute og jogget 1 mil..*pustepese*

Kanskje man skulle ha lagd en treningsdagbok og? Skal jo bli frisk og rask til juni/juli (les:badesesongen) :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, du er jammen meg sprek, kjempeflink :Nikke:

Kjolen din er forresten nydelig :danser: Skoene du hadde funnet var også kjempepene!

Hva slags underskjørt skal du ha til den kjolen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hihi..Takk for det! :sjenert: Jeg er veldig glad i å løpe, så lenge jeg har musikk å høre på og kan løpe ute i fint vær! Utrolig digg etterpå! :jepp:

Jeg har ikke peiling på hvilket underskjørt jeg skal bruke! :(

Min forlover sier jeg kan prøve hennes, den har 3 ringer (tror hun), men kommer også an på omkretsen på ringene..jeg har lyst på et underskjørt som kan holde kjolen litt da den er veldig stor og tung...i værste fall får jeg kjøpe et nytt som passer helt til den kjolen, men da blir det hos brudesalong!

Si i fra om dere har noen tips :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det bare 1 dag igjen til jeg vinner *krysser fingrene* sløret jeg har biddet på på Ebay!

HURRA!

Etter anbefaling fra Agnethe så valgte jeg et laaaang Cathedral slør, jeg tror det skal bli fint!

Skal kjøpe et til om jeg ønsker å bytte det ila kvelden!

:strix:

post-25847-1240306234_thumb.jpg

Endret av Cæmis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå føler jeg shoppingen står litt på stedet hvil.. :tristbla:

Nå har jeg liksom kjøpt kjole, sko, smykker, slør og noe pynt til bordene....men det som er igjen avhenger liksom litt av hvor mange som kommer da...kan jeg ikke gjøre noe mer før etter sommeren nå liksom... :sukk:

Jeg som synes det var så gøy å planlegge litt underveis..:sjenert:

Nå ser vi på hotell til bryllupsnatten da, og det var jo dyrt nok i seg selv... :dåne:

men så var det liksom ikke mer å tenke på enda...hva skal man finne på nå? SKal man bare sitte her helt alene i hele ensomheten :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, slik er det hos meg også :ler:

Føler jeg har fått såpass mye i boks, men så plutselig ble det på en måte litt stopp :Nikke: Men regner med at det plutselig blomstrer opp igjen :)

Vi har valgt å ikke ha bryllupsnatten på hotell, eller det vil si, jeg har valgt at vi ikke skal ha det. Rett og slett frodi det koster usannsynlig mye penger, og her oppe er ikke akkurat utvalget noe jeg kunne tenkt meg å betlt så mye penger for. Hadde det derimot vært litt pent og sjarmerende, så hadde vi vel gjort det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner igjen følelsen. Vi forlovet oss 2 år før bryllupet, og tro meg, du har en stor tørkeperiode fremfor deg. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, huff...liker ikke tørkeperioder! :(

MEN, i dag fikk jeg kjolen min i posten! :strix:

Den er helt nyyyyyyydelig! Noen få "bruktmerker" på den fra første bruker, men mest under slepet og der regner jeg med at få skal ligge..hehe.

Jeg sømfarte tross allt hele kjolen da jeg fikk den :fnise:! Den blir uansett møkkat når jeg får den på og bare går ut i bilen, så skal ikke klage! :jepp:

VELDIG fornøyd! Hurra!

Nå henger den i skapet mitt, klar til bruk! Dumt det er hele 1 år og 3 mnd ++ til dagen! hoho! :fnise:

Endret av Cæmis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Den litte brosja som skal være på kjolen min var DOA, så jeg måtte kjøpe en ny (litt dumt at selger ikke informerte om dette før jeg kjøpte kjolen!).

SÅ nå har jeg sittet på Ebay som en gal for å finne en brosje som ligner på den andre, men alle brosjene er enten for små, for stygge, for bling, eller for store....huff og huff! Jeg fant da noen da, og la inn bud på 5 stk for å være sikker på at jeg fikk en av de, og endte opp med å få alle :fnise:...så da burde jeg hvertfall ha lørst det problemet!

Noen som trenger en brosje? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje jeg trenger en brosje eller 2 :legrine:

Det er greit å være på den sikre siden da, og så kan du velge den som er penest :)

Har du prøvd kjolen på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille Eden

Gratulerer med kjøp av kjole pluss viktig dill-dall! :hoppe:

Jeg ble nesten stresset jeg nå, du gifter deg ei uke etter meg og jeg har ikke kjøpt NOE! :unsure: *stressa*

Kjolen din var helt nydelig, kan ikke vente med å dra å prøve selv! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Annonse

[1] Category widget

:hallo:

Kikker innom andre 2010 bruder - greit å se at det er flere enn jeg som må vente et år til for å gå ned kirkegulvet :) Blir jo litt småstressa av å se andre som har kommet en god del lengre i planleggingen enn jeg, da...men, inspirerende også :)

Nydelig kjole...jeg får helt dårlig samvittighet av å ha kjøpt kjole til fullpris når jeg hører om alle kuppene som blir gjort her inne! Tenker også på å kjøpe slør på Ebay...men blir så usikker når jeg ikke kan se hvordan det ser ut i virkeligheten... Hvor langt må sløret være for å være gulv-langt...? Litt bryllups-grønn enda, jeg...haha! Lærer nok etterhvert...:rødme:

Jeg følger med videre :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei Bee!

Hyggelig med fler som stikker innom dagboken min! :D

Tror mit slør er 2,75m og da rekker det over et noe langt slep. :jepp:

Tror nok de fleste gulv-lange slørene er på 160 cm eller kanskje noe lenger, avhenger av høyde på bruden så klart, men standard så skal de jo rekke til ankelen tenker jeg...også må man vurdere ut i fra frisyre og hvor langt oppe på hodet det skal festes. På ebay tror jeg du kan få spesiallagd lengde osv...om jeg ikke husker feil...hmmm. :)

Har vært stresset i det siste for jeg var redd for at kjolen min kanskje var en str for liten, men i dag da jeg snakket med en brudesalong sa de at de trodde det skal gå bra! Kjøpte underskjørt i dag fra salong, 1200! Men det var nydelig og kjolen falt fin fint! :strix:

Står enda igjen med å få prøvd den ordentlig med forloveren min, men det haster jo ikke akkurat enda. :fnise:

SKal få sydd på et større bakplan på kjolen...eller hva det nå heter..det som dekker rygged under snøringen. Salongen mente det som var på kunne bli noe lite, så de skal fikse et større til meg! Så nå er jeg happy! :D

Neste steg er å få den prøvd på skikkelig og så til rens, så skal den til mor for oppbevaring!

Forhører meg med noen firsører i Oslo ang pris på "bryllupspakker" som inkl. hår og sminke på dagen + prøvetime...noen er så sinnsykt dyre at jeg nesten går i gulvet...jeg får vel lete videre...men vil ikke se ut som et kråkereir heller da, så regner vel med at det flyr noen tusen-lapper på det og! iiik!

Ellers er tidens store beskymring for min del hvordan vi skal fikse bartender og servitører. Vi kjenner ingen som kan kjøre dette, og venner av venner er så kjipe så de gidder ikke..:( Og det å leie koster MASSE!

Noen som shar forslag? :lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler du har kommet mye lengre i planleggingen enn meg :fnise:

Når det gjelder servitør; kusiner og fettere og deres venner? Unge kollegaer og venner? Venner av besteforeldre? Det er jo avhengig av at disse bor i nærheten da, hvis ikke kan du jo forhøre deg litt rundt i nærområdet, kanskje lokalet vet om noen? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som shar forslag? :lete:

Kanskje det er et lokalt lag (ungdomslag, røde kors, menighet osv) som kan tenke seg å gjøre det for inntekt til prosjektet sitt?

Bare en tanke...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...