Gå til innhold

Cæmis Sin Bryllupsdagbok!


Cæmis

Anbefalte innlegg

:strix::strix::strix::strix::strix::strix::strix::strix::strix:

I dag har vi vært sammen i 8 år! Hurra!

Tenka t når vi gifter oss har vi nesten vært sammen i 10!

Tiden går så utrooooolig fort!

Vips, så feirer man 40 år som gift!

:strix::strix::strix::strix::strix::strix::strix::strix::strix:

Endret av Cæmis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med 8 år sammen :blomst:

Er så gøy å snike rundt i dagbøkene til de andre 2010 brudene og se hvor langt dere har kommet i planleggingen :)

- Og det virket jo som om du hadde det meste under kontroll... Fine kjoler du hadde funnet òg :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

I dag gjorde jeg et lite kupp på Fryd som hadde avslutningssalg!

Bordkortholdere 6 stk til 26 kr! dermed 260 kr for bordkortholdere til 60stk!

De er ikke heeeelt som jeg hadde ønsket meg, men de er gjennomsiktige kuber med sølv i bunnen. Ser nesten litt ut som isbiter? :fnise:

De er helt greie, og synes det ikke er verdt å ikke bruke så mye penger på kortholdere så da synes jeg disse ble midt i blinken!

Hurra for sparte penger!

Dette erfordelen med å begynne planleggingen lange i forveien! Da kommer man over så masse bra på salg! :D

:strix::strix::strix::strix::strix::strix::strix::strix::strix::strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for sparte penger :bolledeig:

Det ser jeg også på som en absolutt fordel, at jeg har såpass god tid at det er ingenting som er hastverk. Jeg kan finne fine detaljer som ikke trenger å koste en formue :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff jinter (..og kanskje noen gutter)...

Nå har jeg vært å prøvd kjoler igjen...og i stedet for å bekrefte mitt "valg" på Maggie Sotteros Bianca, så fant jeg faktisk to til!!

Så nå står jeg mellom 3 kjoler...what to do, what to do!?

SÅ hva synes dere?

Jeg har satt de opp i rekkefølgen som jeg tror per i kveld...men det kommer kanskje til å endre seg ila morgendagen :fnise:

Dallas

Bianca

Angela

sukkdrømmesukk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke det typisk, man har sett for seg en kjole, men man ender opp med å bare finne flere, som gjør det vanskeligere å velge :erter:

Jeg syns den Angela kjolen var nydelig, men det er vel mest for at jeg ikke liker "rynker" :ler: Men er det Bianca kjolen som er avbildet i det brude-magasinet (som jeg ikke husker i farten hva heter)? For jeg syns den så utrolig fin ut i bladet ivartfall, og jeg ser ikke kjolen så klart utfra bildet.

Hvilken kjole følte du deg mest "hjemme" i da? :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes fremdeles Bianca var finest jeg! :Nikke: Men det er jo bare min personlige mening, du kan jo selvfølgelig ha en helt annen. :sjenert:

Men det er veldig typisk det, å bli usikker etter å ha prøvd andre kjoler. Derfor prøvde jeg ingen etter at jeg fant ''min'' og angrer ikke et sekund på at jeg valgte rett kjole. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff,,,det er ikke så lett...

tenkte liksom Bianca jeg og...men så prøvde jeg Dallas kjolen og da ble jeg veldig usikker.

Angela kjolen er veldig pen og, men jeg tror nesten det står mellom Bianca og Dallas...

åååååå...dummeste er at Dallas kjolen var i str 6 så den var for liten da jeg prøvde den...så liksom ikke helt hvordan den ville bli...

huff...synes at bianca kjolen blir veldig "sukkersøt" mens Dallas kanskje gir meg et litt mer voksent preg?

*løpeiveggen*

:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :) Tittel litt innom og fant ut at vi har litt lik smak, så blir morsomt å se hva mer du finner ut.

Når det gjelder kjolene hadde jeg selv plukket ut de to første Maggie-kjolene du har bilde av, men endte opp med en helt annen. men de var nydelige :) Dallas var jo også helt nydelig. Har du hatt mulighet til å prøve alle? og er fortsatt usikker? Jeg var iallefall veldig sikker da jeg prøvde kjolen "min", det var den rette, og ingen andre kunne måle seg.

Ps: jeg synes lilla er perfekt til augustbryllup :bryllup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle kommentarer :jepp: !

Ja, har prøvd alle sammen og alikevel usikker!

Jeg må alikevel si at Dallas har gravd seg dypere inn i hjertebarken etter prøvingen...Må si jeg er veldig giret på den! :rødme:

Jeg har også sett på frisyrer jeg liker og ønsker at frisyre og kjole skal stå i stil. Så da jeg fant ut hvordan jeg ville ha håret var det plutselig litt klarere hvordan kjolen burde være! Hurra! :strix:

Hår

Jeg har varm brun hårfarge da men, synes jeg burde ha håret ned...jeg kler ikke å ha håret opp :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye som kommende brud!!!

Får litt panikk når jeg leser dagboken din, for vi skal også gifte oss 14.08.10, og eneste vi har klart er kirka og lokalet :sjenert:

Måtte nesten gni meg i øynene etterhvert som jeg leste her, for vi skal også ha lilla som farge, og kjolen som står som en av favorittene er Bianca :fnise: Jeg har jo ikke somlet meg til å begynne prøvingen av kjoler enda, men det er den og Suzanne Vidal som står som favoritter i utganspunktet hvertfall :rødme:

Skal bli artig å følge med her fremover!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle kommentarer :jepp: !

Ja, har prøvd alle sammen og alikevel usikker!

Jeg må alikevel si at Dallas har gravd seg dypere inn i hjertebarken etter prøvingen...Må si jeg er veldig giret på den! :rødme:

Jeg har også sett på frisyrer jeg liker og ønsker at frisyre og kjole skal stå i stil. Så da jeg fant ut hvordan jeg ville ha håret var det plutselig litt klarere hvordan kjolen burde være! Hurra! :strix:

Hår

Jeg har varm brun hårfarge da men, synes jeg burde ha håret ned...jeg kler ikke å ha håret opp :(

Kjempefin hårfrisyre! :rødme: Og bare så det er sagt, jeg skal ha helt løst hår uten slør til og med. Når du gifter deg gjelder det jo å finne noe som passer deg, hva du er finest i. Ikke nødvendigvis det som er vanligst og mest brukt. Og passer du best å ha håret ned, da har du håret ned, dermed basta. :fnise: Du blir nok så fin så! :strix:

Og som min kloke mamma sier: Du skal se ut som deg selv på bryllupsdagen din, så ikke finn på noe sprell slik at ingen kjenner deg igjen på bryllupsbildene. :fnise:

Endret av ^^Belle^^
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye som kommende brud!!!

Får litt panikk når jeg leser dagboken din, for vi skal også gifte oss 14.08.10, og eneste vi har klart er kirka og lokalet :sjenert:

Måtte nesten gni meg i øynene etterhvert som jeg leste her, for vi skal også ha lilla som farge, og kjolen som står som en av favorittene er Bianca :fnise: Jeg har jo ikke somlet meg til å begynne prøvingen av kjoler enda, men det er den og Suzanne Vidal som står som favoritter i utganspunktet hvertfall :rødme:

Skal bli artig å følge med her fremover!!

Nei, så morro at dere skal gifte dere samme dag! Også samme smak når det kommer til kjole og farger da! :jepp:

Du trenger nok ikke ha panikk, tror det er jeg som bare er veldig tidlig ute. Folk tror jo jeg er gal når jeg sier hvor "mye" jeg har gjort allerede :sjenert:...men jeg kan jo ikke dy meg da! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjempefin hårfrisyre! :rødme: Og bare så det er sagt, jeg skal ha helt løst hår uten slør til og med. Når du gifter deg gjelder det jo å finne noe som passer deg, hva du er finest i. Ikke nødvendigvis det som er vanligst og mest brukt. Og passer du best å ha håret ned, da har du håret ned, dermed basta. :fnise: Du blir nok så fin så! :strix:

Og som min kloke mamma sier: Du skal se ut som deg selv på bryllupsdagen din, så ikke finn på noe sprell slik at ingen kjenner deg igjen på bryllupsbildene. :fnise:

Det er nok lurest om mannen min kjenner meg igjen i det jeg går opp mot alteret ja, ellers kan han kanskje bli litt redd! :ler:

Tror nok jeg må ha håret ned :jepp: synes det ser så fint ut med oppsatt, men jeg har liksom aldri kledd håret helt opp, er finere med noe/alt ned. :)

Kan hvertfall ikke ha tiara har jeg funnet ut av, det ser bare helt rart ut på meg...egentlig litt synd for det er veldig stilig på bilder :(....men men! Det få holde med litt hårpynt og slør! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt meg KJOLE!!!!!! :strix::strix::strix::strix::strix:

Det bleeeeeeeee................*trommevirvel*

DALLAS! Fra Maggie Sottero!!!

dallas-k.jpg

HURRA! Jeg er så glad, og sååååå fornøyd! :rødme:

:strix::strix::strix::strix::strix::strix:

Grattis med kjole. Den var jo knallfin!! :D

Hva kostet den? Gleder meg til jeg skal kjøpe kjole :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Grattis med kjole. Den var jo knallfin!! :D

Hva kostet den? Gleder meg til jeg skal kjøpe kjole :D

Takker! :rødme:

Jeg kjøpte den brukt da, så den er ikke 100% baaaaare min...hehe, men jeg later som ingenting! Den koster ca 11 000 ny og jeg fikk den for 5500, så halv pris! Synes det er ok deal for en brukt kjole! Den skal være i toppstand og er også sydd slik at jeg kan henge opp slepet bak hvis jeg vil! Da ser det ut som om det faktisk ikke er noe slep på kjolen og er utrolig praktisk når jeg skal valse feks! :jepp:

Nå MÅ jeg slutte å se på andre kjoler!! :sjenert: men kan ikke tenke meg at jeg finner noen bedre uansett :rødme:

Nå gleder jeg meg til å få den sånn at jeg kan prøvde den på i riktig størrelse! Hurra!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker! :rødme:

Jeg kjøpte den brukt da, så den er ikke 100% baaaaare min...hehe, men jeg later som ingenting! Den koster ca 11 000 ny og jeg fikk den for 5500, så halv pris! Synes det er ok deal for en brukt kjole! Den skal være i toppstand og er også sydd slik at jeg kan henge opp slepet bak hvis jeg vil! Da ser det ut som om det faktisk ikke er noe slep på kjolen og er utrolig praktisk når jeg skal valse feks! :jepp:

Nå MÅ jeg slutte å se på andre kjoler!! :sjenert: men kan ikke tenke meg at jeg finner noen bedre uansett :rødme:

Nå gleder jeg meg til å få den sånn at jeg kan prøvde den på i riktig størrelse! Hurra!!

5500 var ikke ille. Lønner seg å kjøpe brukt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med kjolekjøp! :hoppe::skya::strix:

Nyyyyydelig var den! :Nikke:

Et tips ang. hår: jeg skal ha en brosje i håret, synes det er veldig fint. Da får du noe som viser litt i håret også. Men det er jo bare min smak da... :sjenert: Det finnes også utrolig mange fine kammer der ute...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Taaaaaakk! :sjenert: :rødme:

Har tenkt på sånne kammer som man kan legge over "slørkammen" ...på en måte...eh, vanskelig å forklare men, det synes jeg var veldig pent! :jepp:

Ellers har jeg tenkt på små hårnåler/pinner/piraler som jeg kan feste på siden eller noe...hmm..mye å tenke på! Men jeg finner nok ut av det!

Når kjolen er i boks så kunne jeg jo ikke dy meg med å kjøpe sko da!!

Så nå har jeg kjøpt disse på Ebay for 280 kr!

Sko!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...