Gå til innhold

Hvilke rare/spesielle vaner


Telys

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Nille_*
"han står oppreist og tørker seg i ræva"

Å så spennende dette ble takket være dine observasjoner,... eller rettere sagt, tabloide...jeg vil gjøre mitt innlegg interessant observasjoner!

Største gleden ved et forhold; du kan få se din kjæreste i do-sammenheng. Glem reality-tv, still opp på badet med penn og papir når han skviser en kabel eller to og du er sikret spalteplass.

Hva vi gjør for våre femten minutter!

Haha!Ikke bli så provosert, det kommer mer! :sjenert:

Han går på do for helt åpne dører.

Dette satte meg virkelig ut da vi ble sammen, for jeg var ikke vant til at do-besøk var annet enn privatliv.

Så det var derfor jeg også fikk med meg at han sto når han tørket seg bak, noe jeg ikke engang visste var praktisert.

Og han kommer ikke fra bushen, men var en meeeget dannet,vestlig kultur! :lur:

At du reagerer sårt,ser jeg som et tegn på at du er veldig følsom for intime detaljer..

Når det er sagt, er det mye rart ved han som jeg ikke vil utlevere, men jeg trodde dette var gangbart, siden alle skiter.

Vi har et veldig kjærlig og lekent forhold. For øvrig.

Jeg antar du er mest misunnelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tang Lung

"3. Han sier Fyttikatta til alt"

"Å fyttipokkern !" (sitat Julebruskongen) ;)

"mip-mip!"

"Jo mere vi er sammen , mer mip mip kan det bli !" (sitat Nils i Mot i Brøstet) lulz.....

Endret av Tang Lung
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha!Ikke bli så provosert, det kommer mer! :sjenert:

Han går på do for helt åpne dører.

Dette satte meg virkelig ut da vi ble sammen, for jeg var ikke vant til at do-besøk var annet enn privatliv.

Så det var derfor jeg også fikk med meg at han sto når han tørket seg bak, noe jeg ikke engang visste var praktisert.

Og han kommer ikke fra bushen, men var en meeeget dannet,vestlig kultur! :lur:

At du reagerer sårt,ser jeg som et tegn på at du er veldig følsom for intime detaljer..

Når det er sagt, er det mye rart ved han som jeg ikke vil utlevere, men jeg trodde dette var gangbart, siden alle skiter.

Vi har et veldig kjærlig og lekent forhold. For øvrig.

Jeg antar du er mest misunnelig.

Gjest er nok litt følsom ja når det kommer til slike ting ja:gjeiper:

De fleste tåler vel slike detaljer? Ser ikke problemet jeg :)

Bare forsett med saftige detaljer du Gjest_Nille_* ! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg leser det som skrives i denne spalten, er det en gåte for meg hvordan kvinner holder ut med mennenes mange og stygge uvaner. De legger for dagen en enorm toleranse for adferd som jeg trodde at knapt noen ville orke å holde ut med. Skal kvinner virkelig tåle hva som helst???

Vel, vi har nok våre uvaner vi kvinnfolk og. Jeg har hvertfall mange=)

Kunne ikke ha vært sammen med èn UTEN uvaner (hvem har ikke det igrunn?)hvertfall. Det hadde vært kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Raptuza
Han synger for å ta tiden når han skal koke egg :ler: Og de blir perfekte hver gang.

Utruleg! Syng han verkeleg i sju og eit halvt minutt?? Det er kanskje nasjonalsangen med alle versa.....??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom på litt flere ting som Helten gjør:

Når han snekrer(handymannen min :hjerte: ) så sperrer han opp øyne og munn akkurat idet han slår til med hammeren, hver eneste gang! Jeg holder på å dø på meg av latter, så jeg får ikke lov å se på når han snekrer lenger... :ler:

Og når han sover, så er han fryktelig brå i bevegelsene, så når han skal snu seg hopper han omtrent opp fra madrassen, tar en 360 i lufta og lander igjen. Jeg trenger kanskje ikke si at vi har hver vår dyne? ;-) Katten, stakkar, forsøkte å sove oppå ham en stund, men det fikk en brå slutt da hun fikk seg en nattlig flytur gjennom soverommet... Gjett om jeg var nervøs i starten da han skulle sove sammen med Minimoyen! Heldigvis ligger han pip stille da :)

Digger tråden, keep it coming :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste forøvrig et intervju i A-magasinet med Harald Eia, der han gikk på do for åpen dør med journalisten på besøk. Til orientering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mirriam

Han dikter sine egne små-sanger på 2 setninger ut av ting jeg sier f.eks "kan du sende meg ketchupen?" Kaaan du seeende meg ketchupeeeen, Jaaa det kan jeg . Litt irriterende til tider =) Og så danser han moonwalk sånn ca rett før middagen er klar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...