Gå til innhold

Hvilke rare/spesielle vaner


Telys

Anbefalte innlegg

En liten digresjon:

Alle disse arrogante mennene - som hater og tape, vet best og aldri kan gi et ordentlig svar på ting eller planlegge noe ... hvordan blir de venner med hverandre i det hele tatt?

Mange beskrivelser av "typiske menn" her (slik som min egen), så jeg ble sittende å filme på hvordan det ville se ut og putte dem alle i samme rom - med f.eks. "Guitar Hero"...

Man ville jo trodd de hadde drept hverandre, men de hadde sikkert blitt perlevenner.

Forstå det den som kan... :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min har en utrolig merkelig greie han gjør i søvne noen ganger... Etter å ha lagt seg godt til rette med ryggen inntil meg tar han hånden min og dytter inn mellom rumpeballene. :hoho: Absurd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min har en utrolig merkelig greie han gjør i søvne noen ganger... Etter å ha lagt seg godt til rette med ryggen inntil meg tar han hånden min og dytter inn mellom rumpeballene. :hoho: Absurd.

:skratte: :skratte: :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En uvane, er at min modne, flotte, ansvarlige og varme mann, også har sine barnslige sider. (Bra å være ung i sinn, men ikke når huset fylles med leker...) Det betyr at han stadig vekk kommer hjem med nye tv-spill, og leker og dingser og duppedingser. Ikke de dyreste greiene, men han bruker kanskje 1-400 kroner i måneden på "leker". (Vi har atskilt økonomi, så det er ikke med pengene, er mer meg mengden av spill og etterhvert fjernstyrte biler og slikt).

Ellers er han litt vel pertentelig av seg, og treg til tider. Jeg vil at ting skal gå fort for seg, mens han er veldig ordentelig, tar seg god til å knyte sko, og pusse og ordne. (Det er i grunn en veldig bra egenskap, jeg bare irriterer meg/blir stressa når vi har det travelt).

En annen ting jeg ikke begriper, er hans vide begrep på undertøy og sokkers varighet. Han har så rikelig av begge deler, men han sparer så på bokserne at man skulle tro at han var på siste trusa konstant. Nå skal det sies at han er veldig flink å stelle seg og dusje.

Og som flere har vært inne på. Han er ikke særlig flink å komme med tips og ideer til matlagning. Men han er veldig glad i mat uansett da:)

Summa summarum er vi nok ganske likestilte på gode/dårlige vaner. Jeg vet at jeg har mine. Mange av hans uvaner er nå litt søte, selv om det kan bli litt mange x-box spill/ fjernstyrte biler og treghet til tider.

Endret av Estrella 84
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min har en utrolig merkelig greie han gjør i søvne noen ganger... Etter å ha lagt seg godt til rette med ryggen inntil meg tar han hånden min og dytter inn mellom rumpeballene. :hoho: Absurd.

:skratte::skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min har en utrolig merkelig greie han gjør i søvne noen ganger... Etter å ha lagt seg godt til rette med ryggen inntil meg tar han hånden min og dytter inn mellom rumpeballene. :hoho: Absurd.

DA hadde jeg freaka ut, det er sikkert. :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

DA hadde jeg freaka ut, det er sikkert. :skratte:

Lurer på om han drømmer at det er dopapir eller noe... :sjokk::ler: Han er iallfall ikke klar over at han gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Nille_*

Han står oppreist når han tørker seg i rumpa etter å ha vert på do.

Det har jeg aldri sett før,og begriper ikke at han kommer skikkelig til?? :lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han står oppreist når han tørker seg i rumpa etter å ha vert på do.

Det har jeg aldri sett før,og begriper ikke at han kommer skikkelig til?? :lete:

Er det så rart da? *Rødme*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grafica
Han står oppreist når han tørker seg i rumpa etter å ha vert på do.

Det har jeg aldri sett før,og begriper ikke at han kommer skikkelig til?? :lete:

Hvordan vet du dette? :sjokkert:

Samboeren min sitter visst forresten og tisser. Det fan jeg ut helt tilfeldig når han skulle forklare noe han hadde lest mens han satt på do.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg leser det som skrives i denne spalten, er det en gåte for meg hvordan kvinner holder ut med mennenes mange og stygge uvaner. De legger for dagen en enorm toleranse for adferd som jeg trodde at knapt noen ville orke å holde ut med. Skal kvinner virkelig tåle hva som helst???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og av og til lurer jeg på om menn egentlig har like store "problemer" med oss kvinner, men fordi de er så lite verbale så får vi ikke høre det...

Eller så kanskje de blir så godt ivaretatt at de ikke har noe å klage på...

Hmm ... *tenke, tenke*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oioioi, min gjør mye rart:

1. Han "knekker" tærne mine hvis han klarer å få tak i føttene mine.

2. Han lager kattelyder hvis han vil ha oppmerksomhet eller kos, og han smatter alltid hvis jeg klør ham på ryggen eller pjusker ham i håret.

3. Hver gang jeg bøyer meg fremover putter han ting ned i buksa mi; mynter, kvitteringer, fjernkontrollen til tv'n etc. - så lenge jeg ikke har veldig trang bukse på meg. Har jeg det, havner det ting i baklommene mine.

4. Han småbiter i nesa mi ved enhver anledning. Han liker også å klemme på nesa mens jeg snakker sånn at jeg får speaker-stemme, særlig hvis jeg forsøker å planlegge husarbeid og slikt

5. Han klarer aldri å lære at Rosendahl-glassene hører hjemme i vitrineskapet og ikke de andre kjøkkenskapene...

6. Jeg vurderer å spandere NAF-medlemskap på ham - når han sover sier han "nafnafnafnafnafnaf" i lengre perioder...

7. Hvis jeg spør hva han vil ha til middag er svaret alltid "mat" - med mindre det er lørdag, da svarer han gjerne "noe godt"

8. Når vi skal legge oss MÅ han stupe kråke oppi senga for at han skal klare å sove - en slags tvangstanke, tror jeg.

Mye annet rart også, men dette var det jeg kom på i farta. Vi kjeder oss hvertfall sjelden sammen :)

En ny ting han har begynt med i det siste: han dropper første konsonant(er) i endel ord. Feks "når ommer du hjem fra obb? skal vi ise iddag da? skal vi ha øttkaker, oteter og un aus?"

Kan føre til endel misforståelser - hvis jeg feks lurer på hva han vil ha å drikke, og han svarer "us" er det ikke godt å vite om man skal gripe etter colaen eller eplejuicen i kjøleskapet ;)

Og dersom han tar i litt for hardt med tåknekkinga sperrer han opp øynene som en hvalp og sier "offa aua?"

Hehe, søtest i verden :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg leser det som skrives i denne spalten, er det en gåte for meg hvordan kvinner holder ut med mennenes mange og stygge uvaner. De legger for dagen en enorm toleranse for adferd som jeg trodde at knapt noen ville orke å holde ut med. Skal kvinner virkelig tåle hva som helst???

Falt deg inn at de fleste gjerne er glade i kjærestene sine, og derfor godtar sære uvaner? Min kjære må holde ut med at jeg røyker, at jeg aldri husker å ta med meg søpla når jeg likevel er på vei ut, at jeg har tre ganger så mye klær og sko som ham som tar masse plass og andre ting...et forhold handler om å slippe et annet menneske inn i hverdagen sin, og da må man faktisk bare finne seg i at dette sjelden er en blåkopi av en selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"han står oppreist og tørker seg i ræva"

Å så spennende dette ble takket være dine observasjoner,... eller rettere sagt, tabloide...jeg vil gjøre mitt innlegg interessant observasjoner!

Største gleden ved et forhold; du kan få se din kjæreste i do-sammenheng. Glem reality-tv, still opp på badet med penn og papir når han skviser en kabel eller to og du er sikret spalteplass.

Hva vi gjør for våre femten minutter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Min er glad i penner. bare han ser en penn på bordet så må han demontere hele greia :) litt sjarmerende fordi jeg har samme vane.

han liker å fikle med telys også og det kan være litt mer irriterende for meg som er såå glad i lys , helst når den får være i fred og lyse

han kaster sokkene og boxeren sin på gulvet. alltid.

han vet aldri hva han vil ha til middag. ingen hjelp å få der.men blir heldigvis glad for alt han får da :)

han slår av vekkeklokka og sover videre så jeg må passe på at han kommer seg opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig tråd dette her. Får meg til å bli mindre irritert på min mann når jeg hører om hvilke forskjellige "raringer" det finnes der ute.

Selve beviset på at vi alle har våre greier, for å si det sånn.

*Herlig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det mye morsomt :fnise:

Min gjør også masse underlig :klø:

1. Han går på do for å gjøre noe mer enn bare tissing kl 16. hver dag :fnise:

2. Han rykker til like før han sovner.

3. Når han først har sovnet drar han dyna over hodet slik at føttene stikker ut i fotenden..

4. Han skjærer opp middagen sin i biter som man gjør til barn før han spiser.

5. Han "rister" med foten hele tiden akkurat som om han er kjempe rastløs :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det mye morsomt :fnise:

Min gjør også masse underlig :klø:

1. Han går på do for å gjøre noe mer enn bare tissing kl 16. hver dag :fnise:

2. Han rykker til like før han sovner.

3. Når han først har sovnet drar han dyna over hodet slik at føttene stikker ut i fotenden..

4. Han skjærer opp middagen sin i biter som man gjør til barn før han spiser.

5. Han "rister" med foten hele tiden akkurat som om han er kjempe rastløs :dåne:

Hehe - dette hørtes ut som broren min *lol*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...