Gjest Purple Haze Skrevet 25. januar 2009 #21 Skrevet 25. januar 2009 Kan ikke komme på noe spesielt min kjære gjør spesielt ofte eller mye. Det er vel heller slik at det er jeg som har flest uvaner og faste uttrykk her i gården
Gjest Raptuza Skrevet 25. januar 2009 #22 Skrevet 25. januar 2009 Min kjære har det med å setta skittent kjørl i kjøkkenvasken i staden for oppvaskmaskina, så til slutt får eg ikkje tappa vatn fordi det er så fullt!! Skrekkelig irriterande! Og eg som har sagt det til han tusen gonger at det berre lagar meir arbeid for oss på den måten.....grrrrrr!
Telys Skrevet 25. januar 2009 Forfatter #23 Skrevet 25. januar 2009 Kan ikke komme på noe spesielt min kjære gjør spesielt ofte eller mye. Det er vel heller slik at det er jeg som har flest uvaner og faste uttrykk her i gården Da kan du fortelle om dine!
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2009 #24 Skrevet 25. januar 2009 Når mannen min drikker milkshake, slike man kjøper på mc donalds etc, så har han tungen utenfor munnen. Altså han har sugerøret mellom overleppa og tungen, slik at jeg tydelig kan se tungespissen stikke ut. Og slik sitter han når vi er ute blandt andre. Han ble veldig overrasket da jeg sa det til ham, for dette hadde han ikke lagt merke til selv. Når han gjør dette vet jeg at han koser seg, store sterke mannen min
Gjest Gaby Skrevet 25. januar 2009 #25 Skrevet 25. januar 2009 Min tror at brukte q-tips skal i do, istedet for i søpla. Har fortalt ham at det ikke er bra, mange ganger. Og om doen blir tett, vet jeg hvem som skal få fikse den Og så er han en gnu gnir hendene i hele ansiktet, gnir hele ansiktet på meg, i mine hender osv. Da er han skjønn da :rødme:
Gjest Gjest Skrevet 5. februar 2009 #26 Skrevet 5. februar 2009 Han holder mobilen ved motsatt øre! Konstant! Holder f.eks. mobilen i høyre hånd og ved venstre øre. Det ser vanvittig slitsomt ut, særlig hvis han skal gjøre noe annet samtidig, som å låse opp en dør e.l. Han tar ofte mobilen med på do, kan til og med finne på å svare hvis noen ringer mens han sitter der hvis det er en god kompis. Det gjør aldri jeg... Når han konsentrerer seg kommer tunga godt ut av munnen. Av og til er det søtt, andre ganger ser han ut som et barn og da kan jeg ikke tenne på ham. :-P Han klarer ikke å stå med armene rett ned, så hvis han er litt usikker når han prater med noen går armene fra nedi baklommene til i kors til opp i ansiktet. Han kan også ligge på sofaen og holde seg i hodet, det ser snålt ut, men jeg bare ler og han blir ikke sur. Han koser seg da. :-)
LitaPia Skrevet 5. februar 2009 #27 Skrevet 5. februar 2009 Bare lurer (trenger ikke være så rare vaner,men bare vaner generellt som du har lagt merke til) Eneste vanen jeg kommer på nå som min samboer har,er at han av og til hiver snusen sin inn i dysjen (bakesnus) , og så vasker han det ikke ned i sluket etter på, bare lar det være der(!) . Ser ikke bra ut :gjeiper: Håhå, det er maange Han knekker med fingrene, smatter noe voldsomt på bakesnusen sin(får ham til å se ut som en gammel gubbe når han gjør det), klør ryggen sin mot alt han kan klø seg mot (bjørn i sitt tidligere liv?). Og når han sover så "poffer" han, lager en sånn poffelyd med munnen hele natten igjennom :rødme:
Cottoncandy Skrevet 6. februar 2009 #28 Skrevet 6. februar 2009 Han har det med å alltid rape høylytt etter vi har spist middag. Det er faktisk veldig irriterende. En annen ting som ikke akkurat er en vane, men det smeller så vanvittig i kjeven hans når han tygger
Gjest mil Skrevet 6. februar 2009 #29 Skrevet 6. februar 2009 Min er ekstremt opptatt av at senga skal være i perfekt stand når han skal sove - og utrolig skjønn der han styrer og ordner for at alt skal bli riktig. Madrassen må være riktig, lakenet skal ligge akkurat rett, dyna (som må være hans egen termodyne på 220 cm, uansett hvor varmt det er) skal ligge riktig vei og åpningen på dynetrekket må for guds skyld ikke vende oppover, de to putene må være ordentlig "banket opp" og riktig pute ligge øverst...og skal jeg ha satengsengesett på min dyne må jeg pent finne meg i å ligge minst en halvmeter unna ham, for sateng er visstnok noen fæle greier Men det ser ut til å fungere, for han sovner alltid iløpet av få minutter, mens jeg til tider kan ligge våken i timevis før jeg får sove. Jeg har tilogmed tatt ham i å sovne FØR hodet traff puta Også får han sånne små rykninger i armer og ben med en gang han sovner, så jeg vet alltid på sekundet når han forsvinner inn i drømmeland... Dessuten svarer han gjerne på alt jeg spør om selv når han sover, svarer i hytt og gevær og husker ingenting av det selv om jeg vekker ham bare sekunder senere. Han forteller da mye rart som skjer i drømmene hans, det dukker opp campingvogner han lurer på om jeg har parkert (vi har såvidt bil, og den har ikke hengerkrok en gang), oksygentilførsler jeg visstnok har skrudd ned, høye murer med hull i midt i soverommet, mystiske sekker på en strand og mye annet rart. Søte raringen min :søvn:
Gjest missLady Skrevet 6. februar 2009 #30 Skrevet 6. februar 2009 Vi har ikke vært sammen så lenge så har ikke funnet så mange Men en vane som er irriterende er at om jeg spør om hva han vil ha til middag er det alltid det samme for han. Om jeg spør om han er sulten og jeg skal lage nå er det alltid det samme for han! Svært irriterende når jeg gjerne vil ha et ja/nei svar..
Nika_83 Skrevet 6. februar 2009 #31 Skrevet 6. februar 2009 Hehe.. mye artig å lese her Min kjære har d me å si "oh yeah" omtrent i anna kvær setning når vi snakke i tlf ilag! men når vi snakke ansikt t ansikt så sir han d aldri... hehe... syns nu d e litt søtt æ da...
Gjest Coexist Skrevet 6. februar 2009 #32 Skrevet 6. februar 2009 Kjæresten har også de rykningene, sånn skikkelig, før han sovner. Også piper nesen hans når han sover, ganske høyt. Han har litt skjev nese, noe jeg tror kommer av kampsporten, som bare gjør at den piper mer. Og hvis det er noe vi planlegger, eller noe i skal og vi er litt usikker på det sier han ALLTID "Vi får se". Alltid. Han er så søt
Gjest missLady Skrevet 6. februar 2009 #33 Skrevet 6. februar 2009 Nå har veldig mange disse rykningene når man sover.. Noen mer ekstreme enn andre, xn min sine rykningen var ekstreme, om han holdt rundt meg når han fikk det ble jeg skremt hver gang Mens typen nå har litt mer behagelige søte rykninger.. Må flire litt for meg selv hver gang han får det.. hehe
Nicky B Skrevet 6. februar 2009 #34 Skrevet 6. februar 2009 To ting som irriterer meg: Han lagrer klær han har brukt en gang eller som han har tatt ut av skapet og endret mening om, over klesskapsdøra og badekarkanten. Så tar han et skikkelig rufs etter noen dager og finner ut at det er skittent og dumper det enten oppå skittentøyskurvlokket eller ved siden av. Det er så vanskelig å putte det i skittentøyskurven. Han lagrer reklame, papirer etc i bunker overalt! Og jeg får skylden når han ikke finner igjen ting. Når han er ferdig med å pusse tenner, tar han skikkelig i og "harker" opp alt han har i halsen så hele huset våkner. Yuck. Dette var tre ting det gitt...
^^Belle^^ Skrevet 6. februar 2009 #35 Skrevet 6. februar 2009 Min kjære smatter noe utrolig høyt så snart han får en tyggis eller ''tyggedrops'' i munnen. Her en kveld etter at jeg hadde lagt meg trodde jeg at han satt og runka siden det kom sånne lyder som når det er myyye glidemiddel på... Det varte og det rakk, og jeg begynte å lure på hva i alle dager det var som skjedde. Etter kanskje 10 minutter kom jeg på at venninna mi hadde hatt med seg en eske med Läckerol og der satt min kjære og smatta så høyt at jeg hørte det helt inn på soverommet.
Gjest Grafica Skrevet 6. februar 2009 #36 Skrevet 6. februar 2009 Han gjør alltid noe med hendene når han snakker, driver og peller på skjerfet eller kjedet eller håret eller noe sånt. Også tygger han på skjerfene og genserermene til tider (han er avhengig av skjerf, han går med skjerf midt på sommeren gjerne, sånne palestinaaktige skjerf) Alltid irriterende når han låner kosegenserne mine og neste gang jeg skal ta den på, så er kanten rundt ermene helt stive Også stopper han gjerne opp midt i en setning og tenker, så jeg sitter gjerne og venter to-tre minutter på fortsettelsen
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2009 #37 Skrevet 6. februar 2009 Hver gang etter at han har spist så tar han drikke i munnen og skyller munnen med drikken. Jeg synes det er ekkelt! Greit nok om det er vann og han står på badet, men å skylle munnen med cola eller kaffe er bare ekkelt syns jeg! Spesielt når han gjør det i kanskje et minutt før han svelger.. Jeg har sagt det til han flere ganger, men da sier han at han må gjøre det for å fjerne maten fra mellom tennene, og at jeg er barnslig som synes noe slikt er ekkelt, og gjør det eeeenda mer og enda mer overdrevent for å irritere meg mer. DET er irriterende det. Ahrg.. Men ellers har han ikke så mange andre dårlige vaner tror jeg
Gjest ndm Skrevet 6. februar 2009 #38 Skrevet 6. februar 2009 han kler av seg på vei til sengen fra der han kommer fra i utgangspunktet - så man kan liksom tydelig se hvor han har begynt, og hvor det sluttet........og han tar dem ikke opp etter seg, de kunne sikkert ligget der i flere uker. og når han spiset usunn mat(skjer heldigvis ikke ofte) så jafser han i seg som det skulle være siste måltid...... jeg satt bare å stirret på ham helt til han tilslutt la merke til det - og kommenterte sjokkert at han spiste jo helt forderdelig! han roet seg litt ned etter det, iallefall nok til at jeg kunne konsentrere meg om annet. men han irriterer seg mye mer over meg og mine vaner - og inntill han slutter med sine så fortsetter jeg med mine
Gjest Celina Skrevet 6. februar 2009 #39 Skrevet 6. februar 2009 Han skyller tennene med spyttet, og så klenger han på meg hver gang jeg står å lager mat
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2009 #40 Skrevet 6. februar 2009 Oioioi, min gjør mye rart: 1. Han "knekker" tærne mine hvis han klarer å få tak i føttene mine. 2. Han lager kattelyder hvis han vil ha oppmerksomhet eller kos, og han smatter alltid hvis jeg klør ham på ryggen eller pjusker ham i håret. 3. Hver gang jeg bøyer meg fremover putter han ting ned i buksa mi; mynter, kvitteringer, fjernkontrollen til tv'n etc. - så lenge jeg ikke har veldig trang bukse på meg. Har jeg det, havner det ting i baklommene mine. 4. Han småbiter i nesa mi ved enhver anledning. Han liker også å klemme på nesa mens jeg snakker sånn at jeg får speaker-stemme, særlig hvis jeg forsøker å planlegge husarbeid og slikt 5. Han klarer aldri å lære at Rosendahl-glassene hører hjemme i vitrineskapet og ikke de andre kjøkkenskapene... 6. Jeg vurderer å spandere NAF-medlemskap på ham - når han sover sier han "nafnafnafnafnafnaf" i lengre perioder... 7. Hvis jeg spør hva han vil ha til middag er svaret alltid "mat" - med mindre det er lørdag, da svarer han gjerne "noe godt" 8. Når vi skal legge oss MÅ han stupe kråke oppi senga for at han skal klare å sove - en slags tvangstanke, tror jeg. Mye annet rart også, men dette var det jeg kom på i farta. Vi kjeder oss hvertfall sjelden sammen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå