Gå til innhold

Hvilke rare/spesielle vaner


Telys

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Grafica
Oioioi, min gjør mye rart:

1. Han "knekker" tærne mine hvis han klarer å få tak i føttene mine.

2. Han lager kattelyder hvis han vil ha oppmerksomhet eller kos, og han smatter alltid hvis jeg klør ham på ryggen eller pjusker ham i håret.

3. Hver gang jeg bøyer meg fremover putter han ting ned i buksa mi; mynter, kvitteringer, fjernkontrollen til tv'n etc. - så lenge jeg ikke har veldig trang bukse på meg. Har jeg det, havner det ting i baklommene mine.

4. Han småbiter i nesa mi ved enhver anledning. Han liker også å klemme på nesa mens jeg snakker sånn at jeg får speaker-stemme, særlig hvis jeg forsøker å planlegge husarbeid og slikt

5. Han klarer aldri å lære at Rosendahl-glassene hører hjemme i vitrineskapet og ikke de andre kjøkkenskapene...

6. Jeg vurderer å spandere NAF-medlemskap på ham - når han sover sier han "nafnafnafnafnafnaf" i lengre perioder...

7. Hvis jeg spør hva han vil ha til middag er svaret alltid "mat" - med mindre det er lørdag, da svarer han gjerne "noe godt"

8. Når vi skal legge oss MÅ han stupe kråke oppi senga for at han skal klare å sove - en slags tvangstanke, tror jeg.

Mye annet rart også, men dette var det jeg kom på i farta. Vi kjeder oss hvertfall sjelden sammen :)

:ler: For en herlig kar! Min gjør også det med mjauing :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kjære smatter noe utrolig høyt så snart han får en tyggis eller ''tyggedrops'' i munnen. Her en kveld etter at jeg hadde lagt meg trodde jeg at han satt og runka siden det kom sånne lyder som når det er myyye glidemiddel på... :sjenert: Det varte og det rakk, og jeg begynte å lure på hva i alle dager det var som skjedde. Etter kanskje 10 minutter kom jeg på at venninna mi hadde hatt med seg en eske med Läckerol og der satt min kjære og smatta så høyt at jeg hørte det helt inn på soverommet. :fnise:

:klaske::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wrangler

Muligens (enda?) ikke en vane, men han puster gjennom nesen min når vi kysser... dessuten har han druket vann av min munn! (jeg drakk van, han fkk kyss, og dermed "tok" han vann ut av min munn. Sær følelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, hvor skal jeg begynne?

Han skal absolutt skylle ting i glovarmt vann før han setter det i oppvaskemaskinen, han kan finne på å helle bort fem liter varmt vann på en nesten ren kjele...

Han ligger alltid og flekser brystmuskler når jeg ligger inntil ham om kvelden (av og til gjør han det til og med i søvne)

Han sier mye gøy i søvne. Kan finne på å be meg om å kaste den skoen/klossen/brødristeren/leken/... ut av sengen, eller spørre meg om jeg kan lage marmelade. Rykninger i armer og ban får han også i det han sovner

Han forsøker alltid å fange meg når jeg har det travelt

Han er kaller meg de merkeligste ting, er spesielt glad i diverse dyrenavn

Hvis jeg går barføtt hender det jeg tar ham i å bare sitte og stirre på (evt kose med) føttene mine. Lenge.

Han kler aldri på seg direkte etter dusjing - han går alltid naken inn på soverommet for å finne undertøy (ikke at jeg klager :D )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Lille_*

1. Han tygger tenna når han sover. Jeg har funnet ut at han spiser søvnen sin.

2. Han sover i fosterstilling og med rumpen langt ut mot min side.

3. Han tørker ikke ryggen skikkelig når han har dusjet, så da gjør jeg det hvis jeg f.eks er på badet samtidig.

4. Når han spiser, så er det akkurat som han skraper borti gaffelen med tenna. Da oppstår det en metallisk lyd.

5. Han er den som sover lengst. Jeg står som regel opp først. Det hender at jeg synes det er skikkelig vanskelig og bare vil ligge litt til under dynen. Tell til tre, så står jeg opp, pleier jeg å si. Vi teller til tre, men han pakker dynen godt rundt meg og holder meg godt fast, mens han koser og stryker på meg. Det gjør han bare på gøy.

Det er ikke noe jeg finner irriterende eller plagsomt. Som regel bare morsomt, gøy eller søtt.

Jeg kommer sikkert på mer etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Lille_*

7. Hvis jeg står opp i løpet av natten for å gå på toalettet eller den slags, så har han stjelt min plass i sengen når jeg kommer tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan man ikke også opprette en tråd hvor brukerne her inne spør sine bedre halvdeler om hvilke vaner de mener at han eller hun har og poste det her etterpå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå.. så søt tråd dette var, hehe.

Kjæresten min liker å kombinere navnet mitt med andre ord, gjerne ting jeg ikke liker for å "irritere" meg og å le av seg selv.

Han spiser alltid opp maten sin først, og hvis jeg har rester spiser han opp det også. Men han spør aldri, han bare hinter, eller stirrer litt, helt til jeg spør om han vil ha.

Han bruker enormt stor plass i sengen!

Også lager han en rar lyd jeg aldri har hørt før noen ganger når han sover. Sånn ph-ph-ph-phhuhh.

Blant annet. :hjertesmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grafica

En ting til jeg kom på, inspirert av Dalieo

Han veier 30kg mindre enn meg, og spiser nesten tre ganger så stor porsjon som meg. På like lang tid som det tar meg å spise min normale porsjon :ler:

Og enda en. Når han tenker, ser han helt sinnsykt alvorlig ut. Også har han en tendens til å si ting som "Forresten..." "Jeg kom til å tenke på..." osv, og så bli stille leeeeeeeenge, mens han stirrer tomt ut i lufta :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioioi, min gjør mye rart:

1. Han "knekker" tærne mine hvis han klarer å få tak i føttene mine.

2. Han lager kattelyder hvis han vil ha oppmerksomhet eller kos, og han smatter alltid hvis jeg klør ham på ryggen eller pjusker ham i håret.

3. Hver gang jeg bøyer meg fremover putter han ting ned i buksa mi; mynter, kvitteringer, fjernkontrollen til tv'n etc. - så lenge jeg ikke har veldig trang bukse på meg. Har jeg det, havner det ting i baklommene mine.

4. Han småbiter i nesa mi ved enhver anledning. Han liker også å klemme på nesa mens jeg snakker sånn at jeg får speaker-stemme, særlig hvis jeg forsøker å planlegge husarbeid og slikt

5. Han klarer aldri å lære at Rosendahl-glassene hører hjemme i vitrineskapet og ikke de andre kjøkkenskapene...

6. Jeg vurderer å spandere NAF-medlemskap på ham - når han sover sier han "nafnafnafnafnafnaf" i lengre perioder...

7. Hvis jeg spør hva han vil ha til middag er svaret alltid "mat" - med mindre det er lørdag, da svarer han gjerne "noe godt"

8. Når vi skal legge oss MÅ han stupe kråke oppi senga for at han skal klare å sove - en slags tvangstanke, tror jeg.

Mye annet rart også, men dette var det jeg kom på i farta. Vi kjeder oss hvertfall sjelden sammen :)

Jøss, skulle tru du bodde med min kjæreste :) Han også gjør noe spesielle greier hele tiden, en skikkelig moroklump. Tror ikke jeg har ledd så mye på de to årene vi har vært ilag som jeg gjorde på 18 år når jeg var gift med eks'en. Vi har sjeldent en kjedelig dag :).

Min sambo har ett par andre ting også:

1. Kjeven lager kneppelyder når han spiser

2. Han legger til rare ord til navnet mitt og har de mest utroligste kosenavn jeg har hørt om. Siden han fortsatt stort sett bare prater engelsk så høres det enormt komisk ut når han kombinerer norsk og engelsk :).

3. Han sier Fyttikatta til alt.....ett norsk ord han har lært seg

4. Det aller verste....han bruker ketchup til fårikål :(

5. Det aller beste....han er min koseklump, :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsom tråd :)

Uvanene min har, som jeg kommer på i farta, er:

- Harker alltid opp slim mens han røyke eller pusser tennene

- Rydder aldri på kjøkkenet etter han har laget mat

- Hvis jeg må tidlig opp for ett eller annet så holder han meg alltid igjen i senga lengst mulig slik at jeg må stresse med å stelle meg. (det er jo egentlig veldig søtt da :rødme: )

- Pirker på neglene i senga. Det synes jeg er ekkelt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En ting til jeg kom på, inspirert av Dalieo

Han veier 30kg mindre enn meg, og spiser nesten tre ganger så stor porsjon som meg. På like lang tid som det tar meg å spise min normale porsjon :ler:

Vi har glupske menn :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cute :)

Min kjære i platebutikker; uten unntak:

Går rundt og blar lenge og vel i stativene.

Stabler opp på disken - ikke 1 CDer, ikke 5 CDer, men bunker på 20 og 30.

Spør om å få høre på nesten alle.

Spør; "kan jeg låne penn og papir?"

Skriver opp dem han har tenkt å laste ned.

"Du skal ikke kjøpe noe?", spør jeg, nei, han skal bare høre og notere.

Jeg aner likevel uråd når han begynner å sortere ut bunker.

"Du skal ikke ha alt det der?", spør jeg.

"Neida!" sier han og skal ha ca 90% av bunken. Kassebetjeningen begynner å slå det inn med et skjevt smil.

Sluttsummen ligger på rundt 2-3000 kr.

"Eh...kan jeg låne av deg?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, mye søtt her ^^,

Min samboer pleier alltid å ta av seg sokkene når han sitter på dataen eller kikker på tv og legger de aldri i skittentøyskurven, så jeg finner alltid sokker under databordet eller mellom sofaputene. Når jeg sier ifra til han så tar han alltid å nevner min uvane med å aldri kaste innpakning til supper, kaffepulver etc :lol:

Han biter også negler, men har blitt mye flinkere til å be meg om å file neglene hans. Kan selvsagt ikke file neglene sine selv, er feminint det :fnise:

Og når han sover så lager han brummelyder :rødme: så søt at

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:ler: For en herlig kar! Min gjør også det med mjauing :ler:

jeg som mjauer her i huset :sjenert:

Endret av Involvert
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min lager noen helt fantastisk irriterende lyder når han spiser,

det minner mest om en kraftig støvsuger og resultatet blir at han slurper ekstremt høyt. Han slurper tom. når han spiser pølser!

Neste irriterende moment er at han klynker som en liten unge innimellom for å få kos. Det eneste han får da, er min garanti for atr det ikke blir hverken kos eller sex på noen dager, da babyfisering er fullstendig turn-off for meg.

Det som er minst irriterende er at han til dags dato ikke har nevnt NOEN av mine uvaner, det er godt gjort ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om det er akkurat uvaner, men det er noen vaner og noe bare typisk han ;) * Han mååååå ha hvite sokker ?! Hvite! Helt hvite! De finnes det tusen av hjemme hos oss :fnise:

* Noen ganger når vi snakker hvis vi snakker om noe gøy og i de han skal til å le legger han hode på skakke før latteren kommer.

* Han er ganske så rastløst av seg så hvis han skal på bade så reiser han seg kjempe raskt å nesten springer over stuegulvet.. Dette er uansett hva han skal.. Ingen rolig gange her i huset ;)

* Før han skal ta en pris sitter han med snus esken i hånden i en time før han tar seg en.. Ofte slår han hånden i esken å skal til å åpne lokket men så, nei.. venter litt til liksom :P

* Han prater utrolig mye i søvne. Som oftest er det en spennende historie hver natt :) Gøy for meg :fnise:

* Han legger alltid nøkler på kjøkkenbordet , alikevel om der vi har nøkler er en meter lenger fram.

Sikkert mye mye mer :)

Han gjør mange rare ting søtingen min, men alikevel så glad jeg er i han :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...