Gå til innhold

Norske Talenter

Anbefalte innlegg

Gjest Trulselinemor
Skrevet

Fredag den 13. februar 2009 begynner norske talenter igjen.

Gleder meg!

• 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flere som sitter og ser på det nå?

Skrevet

jeg så det ja.

Stusset fælt over hun som skulle late som om hun var Mârtha Louise, uten at hun var det...

Skrevet
jeg så det ja.

Stusset fælt over hun som skulle late som om hun var Mârtha Louise, uten at hun var det...

Ja og hun som skulle synge den sangen fra Grease. Jeg fikk helt sjokk!

Jeg likte han som leste dikt. Søt gutt :)

Skrevet
jeg så det ja.

Stusset også over at hun var så dårlig taper! Skjelte rundt seg. Men noen må se sin egen begrensing, kanskje. Hun var jo bare latterlig.

Ellers syns jeg at han gitaristen fikk ufortjent dårlig tilbakemelding- han var da ikke SÅ dårlig.

Skrevet
jeg så det ja.

Hun var jo kjempesnål...fra vestlandets Karmøy...hun burde ha blitt stoppet før hun gikk på TV.

Skrevet
Ellers syns jeg at han gitaristen fikk ufortjent dårlig tilbakemelding- han var da ikke SÅ dårlig.

Jo, han var bare støyete. Maltrakterer klassisk musikk på den måten er respektløst. Dessuten var han ikke flink.

Skrevet

Den jenta på 14 år som sang klassisk er hvertfall min favoritt. Utrolig dyktig!

Skrevet

Jan fredrik er bare fryktelig sur synes jeg!

Skrevet

"Elvis er kongen, og du er en nisse"

Jeg lo godt da, men synes egentlig at det var å gå litt langt.

Skrevet

Enig Henine, jeg lo også av den uttalelsen. Skjønt, han tok dem (les: Elvis lookalikes'ene) jo på kornet når han sa "de får den skjeive leppa, ristinga i leggen men neida, de eeeer seg selv altså" :fnise:

Skrevet

Elvis-imitatoren som ikke imiterte Elvis var jo fabelaktig dårlig!

Hehe, de kommentatorene var på sin plass ;)

Skrevet

Kong Harald imitatoren var morsom!!!

Gjest Gjest_Arja_*
Skrevet

De "kinesiske" danserne og sangeren Sebastian var veldig bra!

Skrevet

Jeg skjønner absolutt ikke hvordan de vrikke på rompe danserene kom videre jeg.. Syntes de var skikkelig dårlige jeg.

Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor "alle" fra Norges Herligste er med. Har de fått beskjed om å troppe opp? Han DJ'en fra Finnmark og Togmannen. Og neste gang blir det en annen en også.

Skrevet
De "kinesiske" danserne og sangeren Sebastian var veldig bra!

Ja, sebastian var skikkelig flink til å synge.

Skrevet

Jeg syntes Sebastian ikke var så flink i den sangen jeg :sjenert:

Skrevet
Jeg skjønner ikke hvorfor "alle" fra Norges Herligste er med. Har de fått beskjed om å troppe opp? Han DJ'en fra Finnmark og Togmannen. Og neste gang blir det en annen en også.

Virker nesten som om de tar med noen innslag for moro skyld, for å lage litt "show".- Kan ikke være seriøst ment. Var også en teit "historie-forteller" der idag som bare var irriterende.

Utenom det, så syns jeg den 10 år gamle løven/tigeren var spenstig og flott!

Og så Grandpa, da. :danse:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...