Inwe Skrevet 31. mars 2009 Forfatter #181 Del Skrevet 31. mars 2009 TittTitt Vi har for det meste felles økonomi. Betaler 50/50 på husleia også passer vi på at begge har penger hele mnd. Vi må gjøre det sånn fordi jeg er student og får ikke inn all verdens av penger. Dessuten er det lettest å gjøre det sånn når man bor sammen synes vi! Strøm regning har vi ikke, alt er inkludert i husleia. Mat går somregel på meg, så setter S over penger så fort jeg er blakk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 2. april 2009 Forfatter #182 Del Skrevet 2. april 2009 I går var det kunsthistorie prøve del 2 på skolen. Fikk igjen del 1 også, der hadde jeg 100% riktig, er ganske så stolt over det. Fikk en ekstra lang lunsj før vi dro opp til et museum og så en utstilling. Envy skulle komme til byen etterpå, så møtte både hun og S i sentrum. Vi spiste litt og dro oppover til brygga sammen med en venninne av S. Der ble årets første utepils drukket mens vi spilte munchkin. Kos Jeg har skikkelig vondt i magen. Er så nervøs. Tror ikke pengene går opp denne mnd, S har jobba alt for lite å tjeent anda mindre. Så jeg må ringe telenor og få utsatt regninga mi! Håper det går fint Gleder meg til å kommer meg hjem i påsken. Skal passes på av mamman min i 4 dager. Det blir bra. Og på lørdag skal jeg si opp jobben. Gleder meg til det også! Egentlig har jeg ikke så mye å skrive. Har en portofolio som skal leveres i morgen, så må begynne å fikse den. Rett etter jeg har ringt telenor. Kommer nok innom når jeg kjeder meg alt for mye med skolearbeid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 2. april 2009 #183 Del Skrevet 2. april 2009 Det ordner seg alltid vettu Inwe! Ikke tenk sånn på de pengene, sånt pleier å gå i orden uansett, og dere kommer nok ikke til å sulte ihjel tenk på meg da, jeg har 900 kr på hele mnd, og i dag skal jeg dra å fylle bensin for 500. pluss at jeg kan ikke bare GÅ ned til byen å treffe venner, jeg må faktisk betale i dyre dommer for kunne være sosial i tillegg. se det på den positive siden, hvor mye penger trenger dere egentlig? virker jo ikke som S bekymrer seg over saken? dessuten får du jo mer penger om 2 uker oxo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 2. april 2009 Forfatter #184 Del Skrevet 2. april 2009 Jeg føler meg litt bedre nå! Det er bare det at det kommer litt mye for lille meg på en gang. Og jeg bekymrer meg for mye. Nå har jeg ringt telenor, og har til 20 på å få betalt telefonregnina, også har jeg snakka med min mor og vet jeg kan låne der om det blir trangt! Ellers har vi mat så vi klarer oss i to dager til. Også må vi kjøpe inn litt på lørdag og skal hjem på tirsdag. Og alt vi trenger får vi jo i sverige! Så tror det skal ordne seg Og du er søt da Envy! Snart kan du bare kjøre en liten svipptur til opp toppen av åsen i 4 dager for å være sosial Kaffe i lille søte byen og sverige tur! Gla i deg jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 2. april 2009 #185 Del Skrevet 2. april 2009 Inwe 100% riktig. Så utrolig bra. Du har all grunn til å være stolt av deg selv Kjipt å ha dårlig råd. Det vet jeg alt om, men heldigvis er det historie nå. Bra du fikk utsatt telenor regninga. Mye bedre å ringe å spørre enn og bare la være å betale som mange gjør. Det pleier å bli ei råd med alt, og så er det jo godt du har moren din som kan stelle litt med deg. Ha en fin dag/kveld Inwe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 2. april 2009 #186 Del Skrevet 2. april 2009 Det ordner seg som regel til slutt.. Penger er egentlig noe dritt, er det som førte til krangling her i gården. Vi har forresten ikke felles økonomi, men vi betaler 50\50 husleige og strøm og mat det blir at jeg får ca 2000 i mnd med F også betaler ellers den som har råd. Jeg har jo bil og forsikringer og drit der, så pengene fyker fort unna + at jeg har lån, men det går som regel rundt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 2. april 2009 #187 Del Skrevet 2. april 2009 Så flink du er Kjedelig når det er dårlig med penger. Men du virker fornuftig, smart å ta tak i ting før det går over forfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hyggelig Skrevet 2. april 2009 #188 Del Skrevet 2. april 2009 Kjøp et skrapelodd og prøv å vinn deg rik! Hehe, neida, kanskje ikke så lurt det Får håpe disse to ukene går fort iallefall! For lommeboka di sin skyld Meneh forresten.. jeg får ikke tilgang til bloggen din, jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 3. april 2009 #189 Del Skrevet 3. april 2009 No er jeg på bsøk hos en venninne i Tønsberg, og da tenke jo jeg så mye på deg. Det første jeg så da jeg kom inn i sten var et jævla kult bildet. Av e mann og en dame som ligger oppå hveradre og kliner. De beggr er i bar overkropp med dongeri-bukse. Fy fae så fet bilde!! Trodde først at du var venninnen min, for hennes kjæreste begynner også på S Men er ikke samme bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 3. april 2009 #190 Del Skrevet 3. april 2009 Kos deg i tønsberg Høres ut som et kult bilde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 4. april 2009 Forfatter #191 Del Skrevet 4. april 2009 (endret) Ulva: Takktakk :bukke: Dårlig råd er noe vi er vant til her, det blir sånn når man er student. Det går somregel fint allikevel, jeg er bare litt mer redd enn hva jeg behøver Det ordner seg alltid! God helg Janne: Ja, jeg vet. Penger er noe dritt, er kjedelig at noe sånt skal føre til så masse problemer.. Vi må ha felles økonomi. Ellers hadde det vært noen mnd S ikke hadde klart seg med mat og div. Han tjener veldig forskjellig fra mnd til mnd. Ellers hadde ingen av oss klart å holde oss til skilt økonomi, vi hadde jo nesten felles økonomi før vi flytta sammen også Begge deler hvis vi har, med alle som trenger God helg Jente 79: Takktakk Har hørt til tider at jeg nesten er for fornuftig når det gjelder penger S jekker meg ned litt da. Ringe til selskaper før regninga går til forfall er noe jeg alltid gjør, skal aldri få en inkasso noen gang God helg hyggelig: ender med at jeg bruker opp alt vi har på skrapelodd for å så vinne 30 kr De går nok fortere enn hva jeg tror Du skal ha tilgang nå God helg TittTitt: Nei, det er nok ikke meg, jeg er bosatt i hovedstaden jeg! Kos deg videre hos venninna de! --- Nå er det ikke lenge før jeg skal dra til jobb, men i dag skal jeg si opp. Gleder meg til det, eller gruer meg også. Føler meg jo nesten slem. Men det skal bli godt å bli kvitt den jobben Elelrs har det ikke skjedd mye siden sist. Har levert porteføljen min og har ferie fra skolen I morgen drar jeg hjem til mine foreldre, og på mandag blir det harrytur. Blir hos mine foreldre til tirsdag, så kommer min fetter på onsdag, som skal sove her til søndag siden han skal på en festival. Påsken er ganske så opptatt, men skal nok klare å slappe av allikevel! God påske alle sammen Endret 4. april 2009 av Inwe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 5. april 2009 #192 Del Skrevet 5. april 2009 Det løser seg egentlig alltid. Tror jeg er ganske flink med penger jeg og, er jeg som styrer økonomien her iallefall. Er j eg som leser av strømmen o.l. En gang skulle F lese av strømmen og det endte med ei strømregning på 156478 kr Han hadde sef. lest av feil, tatt med et tall for mye. Jeg ringte strømselskapet og de bare lo av oss.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 5. april 2009 #193 Del Skrevet 5. april 2009 God påske Inwe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 6. april 2009 Forfatter #194 Del Skrevet 6. april 2009 Er hjemme hos mamma og pappa frem til i morgen kveld. Litt avskåret fra internett og div fordi jeg farter rundt hele døgnet. Stor dagboksrunde i morgen kveld! God påske alle sammen Håper dere koser dere like mye med ferie som jeg gjør! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 8. april 2009 Forfatter #195 Del Skrevet 8. april 2009 Jeg prøver å få opp S av senga. Det funker dårlig, han sover for godt i dag. Og vi har litt å gjøre før fettern min og kameraten hans kommer. De skal jo sove her i påsken siden de skal på festival i byen. Har prøvd å få han opp i en time nå. Irriterende! Jeg får iallefall begynne snart selv. Liste for i dag: Vaske badet Rydde Støvsuge Vaske opp (S skal ta seg av den om jeg får han opp) Klesvask Så da begynner jeg på toppen og jobber meg nedover tenker jeg Det var deilig å være hjemme hos mor og far. Kom hjem på søndagen. Da var det indrefile av lam og hjemmelagde fløtegratinerte poteter til middag Også hadde vi boller etterpå. Var alt for mett. Ble noen runder med kortspill og scrable før jeg måtte kjøre S hjem siden han skulle på jobb på mandagen. Tok meg likesågodt en tur innom Envy som også var hos sine foreldre før jeg dro hjemover. Mandagen var det tid for harrytur. Siden S ikke kunne bli med, ble det jentetur med meg og Envy. Og det var så koselig Vi snakka om alt mellom himmel og jord. Fikk kjøpt inn røyk, alkehyler og litt kjøtt, så da var jeg fornøyd jeg Var ikke hjemme før i 8 tida igjen. Måtte innom J med det Envy hadde kjøpt og innom hjemme her for å hente S og legge fra seg kjøttet i fryseren. Så var vi hjemme hos mine foreldre igjen. Etter vi hadde varmet oss litt middag og slikt. Lagdte mamma hjemmelaget jordbærsaus som hun serverte med is Så ble det litt kortspill denne kvelden også. I går dro vi å møtte C i den lille byen og tok en kaffe eller 3 med henne. Er så kos i den lille byen. Kjørte henne hjem, henta mamma på toget og dro hjem for middag. Så var hjemme ganske så seint i går. Jaja, tilbake til prosjekt få S opp av senga før vi får besøk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 8. april 2009 Forfatter #196 Del Skrevet 8. april 2009 Det løser seg egentlig alltid. Tror jeg er ganske flink med penger jeg og, er jeg som styrer økonomien her iallefall. Er j eg som leser av strømmen o.l. En gang skulle F lese av strømmen og det endte med ei strømregning på 156478 kr Han hadde sef. lest av feil, tatt med et tall for mye. Jeg ringte strømselskapet og de bare lo av oss.. Det er greit F har deg da iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 8. april 2009 #197 Del Skrevet 8. april 2009 Inwe Høres ut som du har hatt en koselig påske så langt Får håpe du har fått opp S av senga da Ha en fortsatt god påske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 9. april 2009 Forfatter #198 Del Skrevet 9. april 2009 Ulva: Ja, har hatt det kjempekoselig S kom seg opp etterhver men da var jeg nesten ferdig. Hadde selvsagt spart oppvaska til han da --- Påske er genialt Skjer ting hele tiden. Er omringet med fantastiske mennesker. I går etter at min fetter og hans kamerat kom, dro jeg og S ned til byen. Der møtte vi masse folk. Satt å snakka masse med C, har egentlig aldri snakka ordenlig med henne, og hun er jo kjempehyggelig. Også har hun en kjempesøt datter. Dro med oss masse folk hjem hit for å drikke kaffe. Så plutselig satt vi sånn 7 stk i leiligheten her og drakk kaffe. T kom innom etter vi hadde spist litt og spilte munchkin. Kos Har vært på kaffe hos JJ i dag, drukket kaffe og spist hjemmelaget sjokoladekake. Hun har forresten en litt mindre 3 roms enn den jeg, S og Envy vil ha, så kanskje vi eller kan flytte inn i en sånn en om det ikke er fler av den vi vil ha igjen Snakka masse med JJ, masse om sommerjobben og div andre ting. Ble sittende der i 4 timer. Når jeg kom hjem satt jeg og snakka litt med fettern min og hans kamerat. Også kom Envy etter middag. Ble mer munchkin og litt cider. Nå er det snart natta her i gårn. Så kommer vel fettern min og kameraten hjem en gang i natt! Hatt det kjempekoselig. Er omringa av koselige mennesker hver dag. Gleder meg virkelig til sommeren når det kan bli sånn her hver dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 10. april 2009 Forfatter #199 Del Skrevet 10. april 2009 Har blogg-dilla Nå skal jeg snart ut, møte N sammen med S. Det blir sikkert kos! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 11. april 2009 Forfatter #200 Del Skrevet 11. april 2009 God morgen alle sammen. Nå har jeg sovet i ca 3 timer, og skal på min siste vakt på jobben ever! Jeg kommer til å dø av trøtthet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå