LekeHusmor Skrevet 18. mars 2009 Forfatter #141 Del Skrevet 18. mars 2009 Har tatt mål, så må bare skrive de inn her for å ha oversikt. Litt flaut kjenner jeg men.. Overarm: 31 cm Mage - tykkeste punkt: 101 cm Lår - tykkeste punkt: 57 cm Midje: 80 cm Mål 18/3-09: Overarm: 28 cm Mage - tykkeste punkt: 97 cm Lår - tykkeste punkt: 54 cm Midje: 79 cm dæven! er dette normalt?? det må jeg si! nesten så jeg lurer på om jeg har målt feil :klø: men jeg har ikke det, og nå målte jeg tilogmed etter jeg hadde spist ogsånn! forøvrig har jeg trent i dag: 15 min ellipsemaskin 60 min intervallprogram på tredemølle 15 min cardiowave Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 18. mars 2009 #142 Del Skrevet 18. mars 2009 Flink jente! Unormalt er det ikke, men absolutt mer enn du kunne forvente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 18. mars 2009 #143 Del Skrevet 18. mars 2009 Jøss! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 18. mars 2009 Forfatter #144 Del Skrevet 18. mars 2009 jeg begynner nesten å lure om jeg har målt feil :klø: men jeg har målt igjen nå, og det er det samme.. så.. hum. merker at jeg nesten ikke tror på det selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 18. mars 2009 #145 Del Skrevet 18. mars 2009 Lekis, så utrolig fantastisk! Såvidt jeg har lært mister man endel vann i kroppen når man begynner å trene Og det er jo bare positivt, for det også gjør jo at man ser større ut! Så kan være det som har forsvinni. Eller så har forbrenninga di bare satt gang i rasende fart. Åååh så gøy for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 19. mars 2009 #146 Del Skrevet 19. mars 2009 du har vært flink altså!!! Lurer på en ting: hva er forskjelle på midje og mage-tykkeste punkt - hvor måler man da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 19. mars 2009 Forfatter #147 Del Skrevet 19. mars 2009 hm. midjen da måler jeg liksom i livet. vanskelig å forklare.. magen, vel der måler jeg der hvor jeg er tykkest. for min del er det sånn ca mellom navelen og buksekanten. vommen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 19. mars 2009 #148 Del Skrevet 19. mars 2009 Midjen er det punktet man er smalest. Jeg måler magen over navlen, enkelt og greit fordi det er et enkelt sted å få helt riktig mål Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 19. mars 2009 #149 Del Skrevet 19. mars 2009 Så alle har forskjellig midje??? jeg er tynnest under puppene tror jeg.. og tykkest over navlen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 19. mars 2009 #150 Del Skrevet 19. mars 2009 Midjen er vel ca 1/3s vei mellom puppene og navlen, nærmest puppene, om du skjønner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 19. mars 2009 #151 Del Skrevet 19. mars 2009 Og jeg er tykkest under navlen Midjen min er rett over navlen, mens magen er rett under navlen Trening 18.mars: 30min ellipsemaskin 45min styrke 20min intervall på cardio wave Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 19. mars 2009 #152 Del Skrevet 19. mars 2009 tror ikke jeg har midje jeg... alt er liksom som en ball. ser ut som jeg er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 22. mars 2009 #153 Del Skrevet 22. mars 2009 20.mars 20 min ellipsemaskin 30 min styrke 10 min cardio wave 22.mars 70 sit-ups 15 min styrke på armer (hjemmetrening) Det er så kult og moro å trene styrke på armene med frivekter, for da ser man at musklene "blåser seg opp" etterhvert. Og det er så moro å se at man begynner å få muskler. De vises ikke til vanlig, men når man trener eller strammer musklene så ser man tydelig at de er der DET er god motivasjon til å fortsette det Målte meg med målebånd i dag og jeg har ikke gått ned noe på lår, men jeg har gått ned 3 cm i midjen og 2 cm i livet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 22. mars 2009 #154 Del Skrevet 22. mars 2009 Skal forresten kjøpe meg slik vekt som Lucy låner nå. Den forteller hva vekta di er, fettprosent, muskelmasse, væske i kroppen, hva alderen på kroppen din egentlig er, hvor mye kalorier du bør ha i deg i løpet av en dag, hva fettprosenten er på magen og hva den bør være for å unngå høyt kolestrol, blodtrykk o.l. I tillegg måler den masse andre ting også. Tøff vekt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 22. mars 2009 #155 Del Skrevet 22. mars 2009 tror ikke jeg har midje jeg... alt er liksom som en ball. ser ut som jeg er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 23. mars 2009 #156 Del Skrevet 23. mars 2009 23.mars 60 min spinning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 23. mars 2009 #157 Del Skrevet 23. mars 2009 right back at you! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 23. mars 2009 Forfatter #158 Del Skrevet 23. mars 2009 23 mars 30 min intervall på tredemølle 50 min styrke (20 av de kinesis) 20 min cardiowave deilig å være i gang igjen! jeg syns programmet han har laget til meg er litt for "lett" så skal justere det i morgen. har lagt på endel kg på de fleste øvelsene, og kunne egentlig tenkt meg å legge inn et par øvelser til, lage et litt lengere program Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 23. mars 2009 #159 Del Skrevet 23. mars 2009 23 mars 30 min intervall på tredemølle 50 min styrke (20 av de kinesis) 20 min cardiowave deilig å være i gang igjen! jeg syns programmet han har laget til meg er litt for "lett" så skal justere det i morgen. har lagt på endel kg på de fleste øvelsene, og kunne egentlig tenkt meg å legge inn et par øvelser til, lage et litt lengere program Da jeg fikk lagt opp program så skulle jeg øke vektene hver 14.dag. tror jeg skulle øke med fem kg jeg og det er jo ikke så mye. Men det kommer jo helt an på om du bruker frivekter eller apparater da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 23. mars 2009 Forfatter #160 Del Skrevet 23. mars 2009 jeg kjører apparater. skulle egentlig ikke øke noe vekter eller rep før til påske, men jeg mistenker at jeg ikke var i såå dårlig form som jeg trodde merker iblant at jeg ikke er helt pumpa når jeg er ferdig, selvom jeg virkelig gir alt jeg har. og da har jeg lyst å øke på litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå