Frigg Skrevet 21. januar 2009 #42 Skrevet 21. januar 2009 (endret) Vi skal bare bevege oss, vi Håper ikke folk har blitt med her og tror at vi har stoore mål og er superseriøse For det er vi vel ikke...er vi Lekehusmor? Aktivitet i dag: jobb! Resten blir å sove på sofaen. Forbrenner litt kalorier da også faktisk Endret 21. januar 2009 av Frigg
Gjest Grafica Skrevet 21. januar 2009 #43 Skrevet 21. januar 2009 Aktivitet idag: Rydding ;P Og antagelig litt støvsuging og ommøblering seinere idag, men må vente på at husbond kommer hjem
Nótt Skrevet 21. januar 2009 #44 Skrevet 21. januar 2009 Idag har aktivitetsnivået mitt vært skikkelig lavt, tuslet litt i sentrum bare. Er skikkelig uggen og kvalm og orker ikke så mye.
Gjest Ansjoni Skrevet 21. januar 2009 #45 Skrevet 21. januar 2009 (endret) Har trent for 3. gang denne uka her, og skal på time klokka 0745 i morra Endret 25. september 2009 av Ansjoni
LekeHusmor Skrevet 22. januar 2009 Forfatter #46 Skrevet 22. januar 2009 flinkiser alle sammen! og du da ansjoni, som virkelig tar i! Frigg.. erter du meg? :gjeiper: poenget her er å gjøre noe aktivt hver dag; noe som kan bidra til å komme i bedre form eller gå ned i vekt eller hva man ønsker seg. øh. det er hvertfall mitt poeng
Frigg Skrevet 22. januar 2009 #47 Skrevet 22. januar 2009 flinkiser alle sammen! og du da ansjoni, som virkelig tar i! Frigg.. erter du meg? :gjeiper: poenget her er å gjøre noe aktivt hver dag; noe som kan bidra til å komme i bedre form eller gå ned i vekt eller hva man ønsker seg. øh. det er hvertfall mitt poeng Hva? Erter deg? Neeeii, det var i alle fall ikke meningen Selvfølgelig er dette seriøst, men det er vel ikke sånn seriøst-seriøst? Vi går jo ikke på trening HVER ENESTE DAG og vi lever jo ikke bare på grøntfor og luft. Skjønner? Skulle egentlig på spinning 90min i dag jeg, men hvem måtte jobbe overtid og ikke rakk timen. Jo, det var jo selvfølgelig Frigg atter en gang det Jaja, får vel se om jeg får noen proteiner i kveld i stedet da
janne84 Skrevet 22. januar 2009 #48 Skrevet 22. januar 2009 å ligge på sofan å strekker seg etter mat teller vel som trening? trener vel bicepsen da?
Gjest Grafica Skrevet 22. januar 2009 #49 Skrevet 22. januar 2009 Jaja, får vel se om jeg får noen proteiner i kveld i stedet da :slår: hva har skjedd med humoren din idag Frigg?
Nótt Skrevet 22. januar 2009 #50 Skrevet 22. januar 2009 Min aktivitet i dag har vært jobben og henge opp klesvasken, ellers har formen vært så laber at jeg har vært ganske så rolig.
Frigg Skrevet 22. januar 2009 #51 Skrevet 22. januar 2009 :slår: hva har skjedd med humoren din idag Frigg? Jeg har jo ikke fått meg noe på maaaange dager. Sambo jobber jo til langt på kveld hele tiden jo, og det skal fortsette i to mnd til
loffen Skrevet 22. januar 2009 #52 Skrevet 22. januar 2009 Dagens aktivitet var 30min bassengtrening. Det var litt dumt fordi jeg ikke er helt frisk. Og da ble jeg så sliten at jeg har trøstet meg med en hel pose chillinøtter, flere brødskiver med eggesalat, en enorm posjon med pasta og noen sjokoladekjeks. :dåne:
Gjest Grafica Skrevet 22. januar 2009 #53 Skrevet 22. januar 2009 Dette er riktignok ingen aktivitet, men jeg synes det skal inn her likevel! Sondre har i kveld hatt en pose potetgull, og jeg har ikke vært det minste frista til å ta noe. Flink Grafica!
LekeHusmor Skrevet 23. januar 2009 Forfatter #54 Skrevet 23. januar 2009 Dette er riktignok ingen aktivitet, men jeg synes det skal inn her likevel! Sondre har i kveld hatt en pose potetgull, og jeg har ikke vært det minste frista til å ta noe. Flink Grafica! og loffen, det er lov å kose seg litt iblant også. nå skal vi ikke bli helt nazi her!
janne84 Skrevet 23. januar 2009 #57 Skrevet 23. januar 2009 døh!! lsh!!! har du sletta dagboka di?? :klø:
LekeHusmor Skrevet 23. januar 2009 Forfatter #58 Skrevet 23. januar 2009 ja.. men har lagd ny bare trykk på linken i signaturen min! happy days
Gjest skorpio Skrevet 24. januar 2009 #59 Skrevet 24. januar 2009 Vil være med!! Takket akkurat nei til å bli med på trening i dag, men har dere sett ut i dag eller??? Det er snøstorm her hvor jeg bor! Det får holde at jeg skal gå tur med boffsen....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå