Gå til innhold

Get Fit or Die Tryin'

Fremhevede innlegg

Skrevet

Min aktivitet i dag har vært å rydde i alle klærne våre. Ble helt utslitt av det. Høres ikke ut som så mye, men for meg var det mer enn nok i dag.

Videoannonse
Annonse
Gjest Grafica
Skrevet

Min aktivitet var 5 min snømåking. Hadde tenkt til å ta mer, men med bare en liten kost og over 20cm snø funka det dårlig... :P

Skrevet
Min aktivitet var 5 min snømåking. Hadde tenkt til å ta mer, men med bare en liten kost og over 20cm snø funka det dårlig... :P

Det er bedre enn ikke noe da.

Skrevet

Min aktivitet har vært å føre hånden opp til munnen for å pakke masse boller inn + 1 time med akrobatisk og oppfinnsom :humpe:

:ler:

Gjest Grafica
Skrevet

Det siste hørtes egentlig ut som en veldig fornuftig aktivitet å bedrive :lur:

Gjest Grafica
Skrevet

Skal bare få livmora mi til å slutte å gjøre vondt først :fnise:

Skrevet

:ler:

Vi var litt for kreative vi, så jeg fikk vondt i livmora pga det :ler:

Men nok detaljer nå :ler:

Skrevet

Lange turer før frokost med hunden hele helgen. Også har jeg måkt snø i dag ;) Det er det jeg har fått gjort siden onsdag. Nå venter jeg bare på semesterkort og lønn slik at jeg kan betale for en ny sesong på Domus Athletica :hoppe:

Skrevet

Gårsdagens aktivitet: gikk rolig tur i en halvtimes tid.

brukte også store krefter på å danse i flere timer på kvelden, men drakk også store mengder alkohol.. :ler:

dagens aktivitet: gå tur halvtime.

Skrevet

Dagens aktivitet: jobbet en full dag (første fulle dag siden julaften) Jeg tar det fortsatt med ro som dere ser, men jobber meg oppover.

Skrevet

Dagens aktivitet: 10min rask gange på tredemølle

20min styrketrening

60min spinning

;)

Gjest Grafica
Skrevet (endret)

I morgen har jeg alle planer om å gå hjemmefra og ned til kjøpesenteret. Dvs. nærmere tre kvarters tur i snøen. Og det er kun for å være sunn, jeg lover. Det er IKKE fordi vi bare har akkurat nok kontanter til èn bussbillett, og den må Sondre få.

Endret av Grafica
Gjest KatarinaD
Skrevet

Prøver å slenge meg på her jeg! Vil jo helst ned en del før sommern, men vi får se hvordan det går :)

Lørdag: 20 min Pilates

Søndag: svømming

Idag: Dårlig med trening idag :sjenert:

Skrevet

Jeg skal være med her! :hoppe:

Må bare bli ordentlig frisk etter influensaen som har herjet kroppen min de siste dagene!

Gjest Grafica
Skrevet

Gåturen ble utelukket pga været. Istedet er dagens aktivitet et kvarter snømåking. Phew :dåne:

Gjest KatarinaD
Skrevet

Idag ble det 20 minutter pilates, og masse løping og aking med barna i barnehagen :ler:

Gjest Grafica
Skrevet

Jeg endte opp med:

Måking ca 15 minutter

Gå i raskt tempo opp til butikken/bussholdeplassen 15 minutter

Ca en times trasking på kjøpesenteret

Ikke halvdårlig det :)

Skrevet
Jeg skal være med her! :hoppe:

Må bare bli ordentlig frisk etter influensaen som har herjet kroppen min de siste dagene!

:velkommen:

som du skjønner så satser vi ikke så høyt, men vi vil alle komme i bedre form.. og prøve å gjøre aktive ting hver dag!

i dag har jeg faktisk ikke gjort noe aktivt, jeg gikk til og fra jobb som tar ca 15 min, men det tells ikke. sov alt for lenge i dag og har vært i rar form.

imorgen har jeg tenkt å ta en times trening på wii'en før jobb :)

Skrevet

Søndag: PulsSpinning 45 min. Meget stolt at jeg kom meg avgårde med tanke på at det ble litt goood drikke på lørdagskveld.

I dag: Morgen spinning 45 min. Anbefales vis en har mulighet til å delta. Har et stykke til jobb og er ofte så sliten når jeg kommer hjem at d kan være vanskelig å motivere seg til å dra på trening. Såe..for meg fungerer morgen spinning perfekt! :)

Så..hvordan går d med målene?

Og hva er egentlig målene til de forskjellige her inne?

Ha en strålende, aktivitetsfull dag. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...