Gå til innhold

Jeg leser, derfor er jeg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

God morgen!

Første dag i min lille ferie! :hoppe:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her slutter jeg å lese på KG en liten stund, og så får jeg ikke med meg at du er i byen. Nei dette må det bli slutt på! Heretter blir jeg nødt til å lese mer aktivt.

Håper du koser deg på byferie i det flotte været!

Skrevet

I dag er siste dag her sørpå. Har hatt det så fint, og har planer om å nyte denne dagen til tusen!

Helgen i stikkord:

- besøkte gamlejobben på torsdag

- bakgårdsfest inkl. grilling på torsdag

- 1. mai-tog på fredag

- indisk middag på fredag

- Wolverine på kino på fredag

- litt yoga på lørdag

- Verdiløse menn på teater på lørdag (ufattelig bra, og de spilte min favoritt-Jokkesang!)

- sushimiddag på lørdag

- Lompa med ymse venner og bekjente på lørdag (ekstra bonus, det var kos)

- bookcrossing på søndag

- ettermiddag og kveld sammen med en god venn - ble servert god middag, og vi så "My neighbour Totoro" før jeg tuslet meg tilbake til min kompis som jeg sover hos

- i dag har jeg gjort yoga

Har planer om kaffe hos Tim Wendelboe og litt annet småtterier siden i dag. Og så må jeg vel få i meg noe. Har sjekket inn allerede, så da er det bare å komme seg til Gardermoen i kveld. Tar nok flytoget som går 18.35. Tror nok jeg stikker herfra snart - er hos kompisen min, men han er på jobb. (Har fått lov til å låne PC, altså...)

Får vel pakke litt her...

Gjest Ansjoni
Skrevet

Verdiløse Menn er helt fantastisk ja, vi var og så den på Thorshovteateret dagen etter premieren :hjerte:

Skrevet

Stykket ble utsolgt kjempefort! :( Så vi fikk aldri billetter til Torshov. Men så la de heldigvis ut flere billetter senere, så da kjøpte jeg disse i november. :) Julegave til kompisen min. :Nikke: Og ufattelig kult at publikum reiste seg spontant med det samme stykket var over - vill applaus og stormende jubel fra salen! Det var overveldende!

• 2 uker senere...
Skrevet

Tenker på deg :klemmer:

Håper alt står bra til!

Skrevet

Jeg har det kjempebra! Men det går ca i 100 om dagen. ;)

Skal opp tidlig i morgen, siden jeg skal avgårde på fortellerkurs. Gleder meg! Og i dag leste jeg høyt fra Lillebror og Knerten for en gruppe barn. De satt helt stille og lyttet, kun med noen småreaksjoner på teksten. :strix:

Skal ha fri torsdag - søndag, så da skal jeg pakke. Har bestilt flyttehjelp av venner 6. juni. Det blir nok bra!

Skrevet

Ja, det er det virkelig! :)

Skrevet

Dagens lille bokanbefaling: The Host av Stephenie Meyer. Dette er IKKE en del av Twilight-sagaen, men en enkeltstående roman. Jeg likte den kjempegodt! :jepp:

Skrevet

Livet er så bra! :strix:

Nå venter jeg bare på at ei venninne skal komme og plukke meg opp, og så skal vi ut til leiligheta mi! Jeg fikk nøklene mine i går. Jeg skal male den ene kjøkkenveggen lilla. Gleder meg vanvittig mye!

Og så har jeg billett til Tori Amos i september!

Jeg er så himla LYKKELIG! :strix:

Skrevet

Skjønner at du har det bra nå ja. :bolledeig:

Skrevet

:jepp:

I dag har jeg altså malt første strøk med maling. Tar andre strøk i morgen. Jeg tror det kommer til å bli veldig fint. :Nikke:

I morgen skal jeg forsøke å få litt mindre maling på meg selv. :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...