Gå til innhold

Jeg leser, derfor er jeg.


Bokalven

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heia Enigma! :vinke:

Saeria: Ja. Gjør livet litt sånn ekstra fint.

Men nå skal jeg stikke til byen. Lese litt på kafé før jeg stikker på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei. :(

I dag er siste dag. Gleder meg til kaffe i morgen, til å kunne spise egg og ost igjen. :strix:

Nå skal jeg lage noe å spise. Jeg har pitabrød, så jeg skal fikse noe jeg kan dytte inni dem. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er som tar en skikkelig "detox"-uke. Pleide å ha en uke i året hvor jeg kuttet ut koffein, men nå tror jeg det er over to år siden sist. Kanskje jeg skulle la meg inspirer av deg og prøve å kutte ut flere ting?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kara: Ikke noe detox, dette... Jeg spiser f. eks. sukker. (Sukker kommer som kjent fra planter, så det går fint). Jag bare liker å gi meg selv utfordringer. Nå har jeg ei liste med 50 utfordringer til meg selv på to år. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kara: Ikke noe detox, dette... Jeg spiser f. eks. sukker. (Sukker kommer som kjent fra planter, så det går fint). Jag bare liker å gi meg selv utfordringer. Nå har jeg ei liste med 50 utfordringer til meg selv på to år. ;)

Var derfor jeg brukte "". Ingen kan jo nekte for at en slik uke er sunn.

Så flott med en slik liste. Er stolt av deg som i det hele tatt har laget listen! Kanskje jeg også skulle prøve, men vet ikke om jeg kommer på 50 ting?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, 50 utfordringer til seg selv, så tøft! :tommel: Noe sånt kunne jeg tenkt meg også :jepp: Jeg er jo så sta at når jeg har bestemt meg for noe er det ytterst sjelden jeg ikke gjennomfører :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:goodbye:

Bare lurer på om du har lest Audrey Niffenegger: Den tidsreisendes Kvinne

Har begynt å lse den nå, fin bok!

Har du lest den, og hva syntes du om den i såfall?

Lykke til med "detox" uke.

Flink du...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Var derfor jeg brukte "". Ingen kan jo nekte for at en slik uke er sunn.

Så flott med en slik liste. Er stolt av deg som i det hele tatt har laget listen! Kanskje jeg også skulle prøve, men vet ikke om jeg kommer på 50 ting?

Ja, det kan anbefales. Greia er at tingene skal være realistiske og gjennomførbare. Det er ganske moro. :Nikke: Man kommer lett til 50, kan jo være ting som "strikke et par sokker", "lese 30 nye bøker", "besøke en ny norsk by", osv. :)

Oi, 50 utfordringer til seg selv, så tøft! :tommel: Noe sånt kunne jeg tenkt meg også :jepp: Jeg er jo så sta at når jeg har bestemt meg for noe er det ytterst sjelden jeg ikke gjennomfører :fnise:

Jeg tror mange kunne klare det. :Nikke: Og jeg synes faktisk det gir livet en ekstra piff.

Bare lurer på om du har lest Audrey Niffenegger: Den tidsreisendes Kvinne

Har begynt å lse den nå, fin bok!

Har du lest den, og hva syntes du om den i såfall?

Ja, jeg har lest den, men ikke på norsk. Likte den. Husker ikke om jeg har skrevet bokomtale eller ikke... Begynner å bli veldig mange bøker siden. ;)

Lykke til med "detox" uke.

Flink du...

Min vegane uke gikk så fint, så fint. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, det kan anbefales. Greia er at tingene skal være realistiske og gjennomførbare. Det er ganske moro. :Nikke: Man kommer lett til 50, kan jo være ting som "strikke et par sokker", "lese 30 nye bøker", "besøke en ny norsk by", osv. :)

Pratet litt med mannen om det, og foreslo at vi kunne lage en slik liste med 10-12 punkter til nyttårsforsett. Synes de vanlige forsettene om å "Bli sniller", "Rydde mer", "Spise sunnere" osv blir så vage, og ofte glemt. Men en liste med ting man skal gjøre iløpet av året høres mye mer fornuftig ut, og lettere å kontorllere om er gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Ikke dumt, Kara W. :)

~*~

Det er så rart, jeg har faktsk blitt småforelsket i noen. Problemet er bare at personen bor skrekkelig langt unna meg. :(

Jeg har veldig hjemlengsel for tiden. Pm ei uke flytter den beste vennen jeg har her tilbake til Danmark, hvor han kommer fra. Synes folk her er innmari vanskelig å komme inn på... Ikke mye å gjøre med, får bruke penger på reise. Var jo sørpå forrige helg, det gjorde uendelig godt. Og nå er det bare en drøy måned til jeg reiser sørover igjen, for å feire jul! Nesten to uker sørpå blir deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...