Bokalven Skrevet 5. juni 2009 Forfatter #341 Del Skrevet 5. juni 2009 Tja, når jeg hører om deilige 30 varme og de sutrer får jeg lyst til å daske dem veldig hardt. :gjeiper: ~*~ Her går det i rydding og pakking. Får hjelp til å kjøre flyttelass i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 5. juni 2009 #342 Del Skrevet 5. juni 2009 30 pluss er ingenting å syte over, nei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 5. juni 2009 Forfatter #343 Del Skrevet 5. juni 2009 Gamlekoret mitt skal ha konsert på søndag. Skulle ønske jeg kunne vært der og hørt dem, jeg tror konserten blir knallbra. (Men det bildet må være gammelt...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 5. juni 2009 #344 Del Skrevet 5. juni 2009 Nå syter jeg over 30 + rett og slett pga at jeg ikke takler så mye varme, og har aldri gjort det - blir dårlig av det rett og slett. Skjønner at du gjerne ville ha hørt den konserten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 5. juni 2009 Forfatter #345 Del Skrevet 5. juni 2009 Det snør igjen. Sommer snart, vær så snill? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 5. juni 2009 Forfatter #346 Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) Nei, på tide å varme middagsrester, kanskje? Og is til dessert. Endret 5. juni 2009 av Bokalven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 5. juni 2009 #347 Del Skrevet 5. juni 2009 Is er jo godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 5. juni 2009 #348 Del Skrevet 5. juni 2009 Is er godt ja, men det frister ikke for min del. Ikke noe søtt som frister for tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 5. juni 2009 Forfatter #349 Del Skrevet 5. juni 2009 *pakke pakke pakke* Flyttesjauing er ikke moro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 5. juni 2009 #350 Del Skrevet 5. juni 2009 Nei, det er ikke særlig festlig. Det er deilig når sjauingen er over da. Tenk, da er du i egen leilighet! Din, bare din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 6. juni 2009 #351 Del Skrevet 6. juni 2009 Tenk om det hadde vært +30 når du skulle pakke og flytte, da hadde du nok klaget du også tenker jeg Nå liker jeg varme da, så jeg har ikke klaget så mye. Annet enn å konstantere at jeg blir varm og svett når jeg gjør noe når det er så varmt, men jeg må jo øve meg til 3 uker på Malta Håper det går bra med flyttingen i dag PS: Min kjære co-tolk var selvfølgelig forsinket, så da måtte jeg jo stikke innom KG en tur til før jeg stikker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 10. juni 2009 Forfatter #352 Del Skrevet 10. juni 2009 Hadde folk i Oslo måttet sykle til jobb med vanter og skjerf til stross for strålende sol hadde de nok sutret da også. :gjeiper: Her er folk overlyklige for at sola skinner! Borte i gamleleiligheta skulle jeg mer enn gjerne hatt mer varme, jeg har selvsagt tatt med ovnen min hjem til meg selv. Så der er det kaldt og jeg får kalde tær når jeg vasker. I morgen må jeg huske å pakke med meg skift til føttene, sånn at jeg ikke er kald når jeg skal hjem igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 10. juni 2009 #353 Del Skrevet 10. juni 2009 Kalde tær er ikke noe særlig, nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 14. juni 2009 Forfatter #354 Del Skrevet 14. juni 2009 Ble ferdig med å vaske leiligheta på torsdag. Har gjort svært lite her hjemme, dessverre. Burde gjort masse, men føler meg så sliten. Tror jeg sover litt dårlig om natta - må få skafet meg gardinstenger el. l. til soverommet, slik at jeg får hengt opp gardinene mine. Nå er det veldig lyst der inne om natta... Ellers har jeg nå sommerferie. Tre uker med fri blir godt. Reiser sørover på tirsdag, og jeg gleder meg! Skal blant anet til Oslo for Skeive dager (24. - 27. juni), da blir det full fres! Har program ca hele tiden! :-D Har gledet meg lenge til dette! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 14. juni 2009 #355 Del Skrevet 14. juni 2009 Kose deg med ferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 15. juni 2009 Forfatter #356 Del Skrevet 15. juni 2009 Ting jeg trenger til leiligheten:batterier til røykvaslernebrannslokningsapparatdusjforhenggardinstengeroppvaskmaskin Får ikke gjort noe med dette før jeg kommer hjem fra ferie, men guriland som jeg savner oppvaskmaskin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 15. juni 2009 #357 Del Skrevet 15. juni 2009 Man blir fort godt vant til oppvaskmaskin, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 15. juni 2009 Forfatter #358 Del Skrevet 15. juni 2009 Jeg savner det hver eneste gang jeg ikke har. Jeg eier ikke husmorgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 15. juni 2009 Forfatter #359 Del Skrevet 15. juni 2009 Forsøk på pakkeliste:sommerklær (Skal bli godt med litt varmere vær, SOM jeg gleder meg!)toalettsakertøybind (mulig jeg plutselig får mensen, husker ikke helt når den kom sist, og ikke er den veldig regelmessig)bøkermp3-spillermobillommeboknøklerPCfotoapparatUSB-kabelladere (mobil, kamera, mp3-spiller)sandaler Hm... Noe mer jeg trenger da? Blir borte i ca 17 dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 15. juni 2009 #360 Del Skrevet 15. juni 2009 Det ser ut til at du har kontroll. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå