Gå til innhold

Min tur!

Fremhevede innlegg

Skrevet

:hallo:

sender over en stoor :klemmer:

krysser fingrer og tær for neste prøve periode :tommelopp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:hallo:

sender over en stoor :klemmer:

krysser fingrer og tær for neste prøve periode :tommelopp:

Takk drømmedame! :klemmer:

Skrevet
:klemmer:

Takk. :klem:

Hei. Det er noe med det, skjer det noe kjipt, så skjer alt samtidig! Får håpe det ordner seg med både det ene og det andre!

Godt å få det ut et sted der man ikke kjenner noen iallefall! :)

Spennende å prøve litt forskjellige ting! Vurderer å teste ut grapefrukt-juice neste PP, hehe. Denne mnd skal jeg teste temping (kommer til å gå skikkelig dårlig, jeg er ikke så strukturert av meg... ) Men det er spennende å teste og bruke litt ulike ting! Innbiller meg at det også kanta bort litt mer av stresset og fokuset på seg selv i pp, men la de ulike tingene ta støyten heller enn egens :sengekos:

Det er iallefall en god feeling jeg har nå og jeg ikke har tenkt å tenke så mye på selve :sengekos: så den blir krampeaktig (med unntak ved klimaks :fnise:), får se om taktikken holder, er jo tross alt ikke så langt unna anntatt EL nå. Men-skal-prøve.

Håper at du har det bra etter forholdene! Kos deg med noe godt, eller en trivelig film!

:klem:

Ja, jeg kommer vel til å ta alt som finnes av mirakelkurer antar jeg. Temping har jeg vurdert, men sover på så rare og ustabile tider at jeg vet ikke helt... :sjenert: Kanskje bare pule i vei? Jah!

Overlevde dagen, ny dag i morgen. :)

Skrevet
Orker ikke dele det med søsteren min heller, siden hun sliter selv nå.

Jeg sprakk visst. Og finner nok tidsnok ut hva det koster å ringe til en engelsk mobil i sånn ca. 52 minutter og 06 sekunder. :sjenert:

Det hjalp, og nå kan jeg legge meg. Utrolig sliten nå...

Skrevet
Jeg sprakk visst. Og finner nok tidsnok ut hva det koster å ringe til en engelsk mobil i sånn ca. 52 minutter og 06 sekunder. :sjenert:

Det hjalp, og nå kan jeg legge meg. Utrolig sliten nå...

:hakeslepp: Ja det koster nok litt å ringe til en engelsk mobil ja, men det er vel verdt det :)

Spennende med Vitex (Kyskhetstre) da, ingenting skal være uprøvd ;) Urter er jo ikke farlig. Akupunktøren min snakket om noen urter sist jeg var der, men ville vente litt med å gi meg det...

Ha en fin dag :klemmer:

Skrevet

Innom og sier :goodbye: !

Så utrolig kjipt med familieproblemer da, det er ikke noe gøy. Ellers er det jo gode nyheter med det kyskhetstreet ditt. :fnise: Vi får håpe det virker - her skal ingenting være uprøvd i gården. :ler:

Skrevet

Uff, kjedelig når alt trist og leit skal komme på en gang :klemmer:

Du er ikke den eneste som tenker å prøve litt forskjellige "hjelpemidler". Jeg var ute og skulle kjøpe grapefruktjuice i går, men fant bare en som inneholdt 10% grapefrukt. Og så tenker jeg å prøve B6 for å få lengre lutealfase/bedre progestoronproduksjon, da jeg mistenker at det var årsaken til at jeg mistet.

Her skal ikke noe være uprøvd, nei ;)

Skrevet
:klem:

:klemmer:

:hakeslepp: Ja det koster nok litt å ringe til en engelsk mobil ja, men det er vel verdt det :)

Spennende med Vitex (Kyskhetstre) da, ingenting skal være uprøvd ;) Urter er jo ikke farlig. Akupunktøren min snakket om noen urter sist jeg var der, men ville vente litt med å gi meg det...

Ha en fin dag :klemmer:

Takk. :):klem:

Innom og sier :goodbye: !

Så utrolig kjipt med familieproblemer da, det er ikke noe gøy. Ellers er det jo gode nyheter med det kyskhetstreet ditt. :fnise: Vi får håpe det virker - her skal ingenting være uprøvd i gården. :ler:

Ja, noe må snart virke på en eller annen front. :ler:

Uff, kjedelig når alt trist og leit skal komme på en gang :klemmer:

Du er ikke den eneste som tenker å prøve litt forskjellige "hjelpemidler". Jeg var ute og skulle kjøpe grapefruktjuice i går, men fant bare en som inneholdt 10% grapefrukt. Og så tenker jeg å prøve B6 for å få lengre lutealfase/bedre progestoronproduksjon, da jeg mistenker at det var årsaken til at jeg mistet.

Her skal ikke noe være uprøvd, nei ;)

Meieriene skal visst ha en ren grapefruktjuice (som står på kjølen i butikkene) men jeg vet ikke hvordan den ser ut. Har tenkt å kjøpe det selv om en ukes tid. De fleste synes dog det smaker helt pyton da, så får se om jeg liker det nok til å klare å drikke det. :)

Jeg leste også om B6. Det kan vel uansett ikke skade, siden det er vannløselig, så kjøper sikkert det jeg også. Nå kan jeg snart starte apotek på kjøkkenet. I hvert fall hvis jeg fortsetter sånn... :sjenert:

Skrevet

Hakket bedre dag i dag. Pappa har roet seg litt men ikke helt. Mamma er også litt mindre stresset, så håper det går seg til snart.

Onkel er skrevet ut i dag (ikke i går som han selv ville) og blodtrykket er bedre, så det er bra.

Ellers jobber vi som fy for å få ting til på jobben, og hvis alt går etter planen så klarer vi det. Det MÅ vi bare. Fikk en halvgod nyhet i dag, håper den blir helgod snart.

Tante grusom er virkelig slem med meg fortsatt, masse vondt og masse blod, hater henne! :kjempesinna:

Kjenner at fighteren i meg begynner å jobbe mot motløsheten, det er bra - må holde den retningen en stund til. Dette bør kunne løse seg alt sammen - men da må man ikke slippe tauet.

:superkirin:

Skrevet
Dette er Tine sin grape jucie. Jeg drikker den rundt EL, smaker veldig godt med isbiter. Kan jo velge å drikke den halvt om halvt med appelsin juice vist du ikke liker den i det hele tatt. Men spiser en del Grape frukt i tillegg jeg :)
Skrevet
Dette er Tine sin grape jucie. Jeg drikker den rundt EL, smaker veldig godt med isbiter. Kan jo velge å drikke den halvt om halvt med appelsin juice vist du ikke liker den i det hele tatt. Men spiser en del Grape frukt i tillegg jeg :)

Takk for bilde, da skal jeg finne den. ;)

Jeg liker ikke grapefrukt, men Schweppes grape etteller annet - ja den brusen - grapesoda var det - den er god. Likner det på den?

Skrevet
Takk for bilde, da skal jeg finne den. ;)

Jeg liker ikke grapefrukt, men Schweppes grape etteller annet - ja den brusen - grapesoda var det - den er god. Likner det på den?

Har ikke smakt den, så vet ikke. Men det som er viktig er å få i seg en mengde hver dag, og ikke disse juciene som er utvannet. Men man kan derimot utvanne grapejucien selv eks ved å lage en smoothie?! Pleier hvertfal å variere de ulike dagene jeg slik jeg ikke blir lei av den. Begynner jo å drikke 8-9 dager før EL.

Skrevet
Har ikke smakt den, så vet ikke. Men det som er viktig er å få i seg en mengde hver dag, og ikke disse juciene som er utvannet. Men man kan derimot utvanne grapejucien selv eks ved å lage en smoothie?! Pleier hvertfal å variere de ulike dagene jeg slik jeg ikke blir lei av den. Begynner jo å drikke 8-9 dager før EL.

Smoothie var kanskje lurt ja. :) Ganske lur du! :tommelsmil:

Skrevet
Smoothie var kanskje lurt ja. :) Ganske lur du! :tommelsmil:

:fnise: Utrolig hva man lærer seg etter mange PP med prøving!

Skrevet

Dumme tanta som er så slem mot deg da :kjefte: Kan heller komme å plage meg litt synes jeg :fnise:

Grapefruktsmoothie var lurt da, den er jo ikke akkurat så god å drikke ren....

Skrevet
Dumme tanta som er så slem mot deg da :kjefte: Kan heller komme å plage meg litt synes jeg :fnise:

Grapefruktsmoothie var lurt da, den er jo ikke akkurat så god å drikke ren....

Sender henne over jeg. HUSJ! :kosteskaft::pisk:

Skrevet
Jeg synes grapefruktjuice er godt jeg..... :sjenert:

Smaker det som grapesoda da? Eller noe liknende? :klø:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...