Gå til innhold

Min tur!


Kirin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:klemmer:

Takk. :klem:

Hei. Det er noe med det, skjer det noe kjipt, så skjer alt samtidig! Får håpe det ordner seg med både det ene og det andre!

Godt å få det ut et sted der man ikke kjenner noen iallefall! :)

Spennende å prøve litt forskjellige ting! Vurderer å teste ut grapefrukt-juice neste PP, hehe. Denne mnd skal jeg teste temping (kommer til å gå skikkelig dårlig, jeg er ikke så strukturert av meg... ) Men det er spennende å teste og bruke litt ulike ting! Innbiller meg at det også kanta bort litt mer av stresset og fokuset på seg selv i pp, men la de ulike tingene ta støyten heller enn egens :sengekos:

Det er iallefall en god feeling jeg har nå og jeg ikke har tenkt å tenke så mye på selve :sengekos: så den blir krampeaktig (med unntak ved klimaks :fnise:), får se om taktikken holder, er jo tross alt ikke så langt unna anntatt EL nå. Men-skal-prøve.

Håper at du har det bra etter forholdene! Kos deg med noe godt, eller en trivelig film!

:klem:

Ja, jeg kommer vel til å ta alt som finnes av mirakelkurer antar jeg. Temping har jeg vurdert, men sover på så rare og ustabile tider at jeg vet ikke helt... :sjenert: Kanskje bare pule i vei? Jah!

Overlevde dagen, ny dag i morgen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orker ikke dele det med søsteren min heller, siden hun sliter selv nå.

Jeg sprakk visst. Og finner nok tidsnok ut hva det koster å ringe til en engelsk mobil i sånn ca. 52 minutter og 06 sekunder. :sjenert:

Det hjalp, og nå kan jeg legge meg. Utrolig sliten nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sprakk visst. Og finner nok tidsnok ut hva det koster å ringe til en engelsk mobil i sånn ca. 52 minutter og 06 sekunder. :sjenert:

Det hjalp, og nå kan jeg legge meg. Utrolig sliten nå...

:hakeslepp: Ja det koster nok litt å ringe til en engelsk mobil ja, men det er vel verdt det :)

Spennende med Vitex (Kyskhetstre) da, ingenting skal være uprøvd ;) Urter er jo ikke farlig. Akupunktøren min snakket om noen urter sist jeg var der, men ville vente litt med å gi meg det...

Ha en fin dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom og sier :goodbye: !

Så utrolig kjipt med familieproblemer da, det er ikke noe gøy. Ellers er det jo gode nyheter med det kyskhetstreet ditt. :fnise: Vi får håpe det virker - her skal ingenting være uprøvd i gården. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, kjedelig når alt trist og leit skal komme på en gang :klemmer:

Du er ikke den eneste som tenker å prøve litt forskjellige "hjelpemidler". Jeg var ute og skulle kjøpe grapefruktjuice i går, men fant bare en som inneholdt 10% grapefrukt. Og så tenker jeg å prøve B6 for å få lengre lutealfase/bedre progestoronproduksjon, da jeg mistenker at det var årsaken til at jeg mistet.

Her skal ikke noe være uprøvd, nei ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem:

:klemmer:

:hakeslepp: Ja det koster nok litt å ringe til en engelsk mobil ja, men det er vel verdt det :)

Spennende med Vitex (Kyskhetstre) da, ingenting skal være uprøvd ;) Urter er jo ikke farlig. Akupunktøren min snakket om noen urter sist jeg var der, men ville vente litt med å gi meg det...

Ha en fin dag :klemmer:

Takk. :):klem:

Innom og sier :goodbye: !

Så utrolig kjipt med familieproblemer da, det er ikke noe gøy. Ellers er det jo gode nyheter med det kyskhetstreet ditt. :fnise: Vi får håpe det virker - her skal ingenting være uprøvd i gården. :ler:

Ja, noe må snart virke på en eller annen front. :ler:

Uff, kjedelig når alt trist og leit skal komme på en gang :klemmer:

Du er ikke den eneste som tenker å prøve litt forskjellige "hjelpemidler". Jeg var ute og skulle kjøpe grapefruktjuice i går, men fant bare en som inneholdt 10% grapefrukt. Og så tenker jeg å prøve B6 for å få lengre lutealfase/bedre progestoronproduksjon, da jeg mistenker at det var årsaken til at jeg mistet.

Her skal ikke noe være uprøvd, nei ;)

Meieriene skal visst ha en ren grapefruktjuice (som står på kjølen i butikkene) men jeg vet ikke hvordan den ser ut. Har tenkt å kjøpe det selv om en ukes tid. De fleste synes dog det smaker helt pyton da, så får se om jeg liker det nok til å klare å drikke det. :)

Jeg leste også om B6. Det kan vel uansett ikke skade, siden det er vannløselig, så kjøper sikkert det jeg også. Nå kan jeg snart starte apotek på kjøkkenet. I hvert fall hvis jeg fortsetter sånn... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hakket bedre dag i dag. Pappa har roet seg litt men ikke helt. Mamma er også litt mindre stresset, så håper det går seg til snart.

Onkel er skrevet ut i dag (ikke i går som han selv ville) og blodtrykket er bedre, så det er bra.

Ellers jobber vi som fy for å få ting til på jobben, og hvis alt går etter planen så klarer vi det. Det MÅ vi bare. Fikk en halvgod nyhet i dag, håper den blir helgod snart.

Tante grusom er virkelig slem med meg fortsatt, masse vondt og masse blod, hater henne! :kjempesinna:

Kjenner at fighteren i meg begynner å jobbe mot motløsheten, det er bra - må holde den retningen en stund til. Dette bør kunne løse seg alt sammen - men da må man ikke slippe tauet.

:superkirin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er Tine sin grape jucie. Jeg drikker den rundt EL, smaker veldig godt med isbiter. Kan jo velge å drikke den halvt om halvt med appelsin juice vist du ikke liker den i det hele tatt. Men spiser en del Grape frukt i tillegg jeg :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er Tine sin grape jucie. Jeg drikker den rundt EL, smaker veldig godt med isbiter. Kan jo velge å drikke den halvt om halvt med appelsin juice vist du ikke liker den i det hele tatt. Men spiser en del Grape frukt i tillegg jeg :)

Takk for bilde, da skal jeg finne den. ;)

Jeg liker ikke grapefrukt, men Schweppes grape etteller annet - ja den brusen - grapesoda var det - den er god. Likner det på den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for bilde, da skal jeg finne den. ;)

Jeg liker ikke grapefrukt, men Schweppes grape etteller annet - ja den brusen - grapesoda var det - den er god. Likner det på den?

Har ikke smakt den, så vet ikke. Men det som er viktig er å få i seg en mengde hver dag, og ikke disse juciene som er utvannet. Men man kan derimot utvanne grapejucien selv eks ved å lage en smoothie?! Pleier hvertfal å variere de ulike dagene jeg slik jeg ikke blir lei av den. Begynner jo å drikke 8-9 dager før EL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke smakt den, så vet ikke. Men det som er viktig er å få i seg en mengde hver dag, og ikke disse juciene som er utvannet. Men man kan derimot utvanne grapejucien selv eks ved å lage en smoothie?! Pleier hvertfal å variere de ulike dagene jeg slik jeg ikke blir lei av den. Begynner jo å drikke 8-9 dager før EL.

Smoothie var kanskje lurt ja. :) Ganske lur du! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumme tanta som er så slem mot deg da :kjefte: Kan heller komme å plage meg litt synes jeg :fnise:

Grapefruktsmoothie var lurt da, den er jo ikke akkurat så god å drikke ren....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dumme tanta som er så slem mot deg da :kjefte: Kan heller komme å plage meg litt synes jeg :fnise:

Grapefruktsmoothie var lurt da, den er jo ikke akkurat så god å drikke ren....

Sender henne over jeg. HUSJ! :kosteskaft::pisk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...