Gå til innhold

Camie gifter seg 26.6.2004

camie

Anbefalte innlegg

Ja, da får jeg vel bare følge trenden med å skrive dagbok... 8)

Kan jo være artig i ettertid å se på hva jeg har tenkt å følt i tiden frem mot bryllupet.

Forloveden min kan ikke skjønne at jeg gidder å sitte såå mye på nettet om dagene, men det han ikke skjønner er jo at jeg suger til meg all informasjon jeg kan finne her inne på KG :o Dessuten følger jeg ivrig med på de som har giftet seg og de som skal gifte seg. Er jo så spennede å lese om hvordan folk har hatt det :D

Til nå er dette i boks:

* Fotograf

* Forlovere

* Kirken er bestilt til klokken 13.00

* Klær til brudgom og brudesvenn

* Gjestelisten

* Kjolen min

Her er man ivrig i planlegginga... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Helenius

Lykke til med planleggingen!

Det er ganske gøy å skrive dagbok, stå på.

Og kos deg med planleggingen... Men ikke glem det viktigste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tillykke med planlegging, og pass eg så du ikke får magesår....

(I følge en viss her inne får man nemlig det hvis man gleder seg over noe...)

Kos deg, nyt det, og velkommen i dagbokskriverklubben!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy flate!!! :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Her hadde jeg skrevet det schwinaktig lange dagbok innlegget å så presterer jeg å slette HELE greia!!! *freser av sinne* :evil: :evil: :evil:

Mista nesten lysten på å skrive nå jeg!! Jeg som var sååå fornøyd med det jeg hadde skrevet, det var jo så utrolig langt..... PLÆÆÆÆH!!

Jajaja....Kan jo begynne på nytt da. Har sittet flere timer på KG og nettet generellt, jeg har kost meg. Jeg skulle egentlig bare inn å skrive inn i min egen dagbok, men så ble jeg så oppslukt av noen andre brukeres dagbøker, deriblandt Tex & Felix Jeg ble sittende her for meg selv å småfnise mens jeg leste. Å lese andres dagbøker er da uten tvil morsomt! :D Ikke ofte man kan lese en dagbok lovlig....

I denne skrivende stund er det nøyaktig 365 dager, 9 timer og 5 minutter til jeg er gift med mannen i mitt liv!! :hjerter:

Satte meg ned med budsjettplanen og planleggingslista i går natt (til gubbens store irritasjon) og det ble da sannelig ikke så billig som jeg hadde trodd.... Men hva gjør vel det? Jeg har da ikke planer om å gifte meg flere ganger. Så hvorfor ikke gjøre det ordentlig når det først gjøres?

Har ganske mye i boks allerede, og skal jeg tro "Tex" er jeg ikke gal. Det er normalt. Ja, man må da ha god tid for å planlegge en så stor begivenhet. Gidder da ikke stresse til neste år med en hel masse som jeg kan fikse i år! Dette er da nøye vurdert. Gjestelistene var da ferdigskrevet i fjor i August....Men vi bestemte oss for å gifte oss for en uke siden.....

Jeg som trodde at den datoen vi hadde valgt var veldig tilfeldig og uten betydning for oss....Tok da grundig feil der ja! Satte meg ned med noen papirer i dag og fant ut at jeg har vært bosatt i Norge siden den 26.6.1991 (har bodd noen år i utlendighet) Så når vi gifter oss den 26.6.2004 har jeg vært bosatt i norge i 13 år og kjent min kjære i like mange år! Det synes jeg er STORT!! Jeg er så lykkelig! :P

Må til byen i morgen å prøve brudeskoene...igjen, håper at de kanskje har "krympet" litt i størrelsen for de er sååååå pene!! Vil jo så gjerne ha dem. Kan vel kanskje legge en såle i, eller blir det dumt? Var jo ingen andre butikker som hadde den i min størrelse, så da har jeg ingen andre muligheter. Har jo en da, å finne nye sko, men jeg vil ha disse.

Jeg vil jeg vil!!!!

:evil: Alt går virkelig i mot meg nå! Har blingsa noe voldsomt på "knappene" så nå har jeg plutselig 2 dagbøker!!! Tror jeg legger meg nå!! :roll: Starter på en ny frisk dag om ikke så altfor mange timer....

Hei Camie!

Jeg koperer dette fra din "andre dagbok" jeg, og sletter den etterpå :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JIPPI!!!

Ja, jeg jubler!! Var i byen i dag å prøvde skoene for....4 gang. Jeg visste jo at skoene var for store, men jeg måtte jo bare prøve dem èn gang til..... Det var da egentlig ikke så dumt, for denne gangen var det ei som var på jobb som virkelig var innstilit på å hjelpe meg med å finne drømmeskoen min i riktig størrelse. Men hun fant ikke i str.37, så det vi da gjorde var å feste en kippekappe bak i helen på skoen slik at den ikke kippet. Så na har jeg ENDELIG fått drømmeskoen!!! (i str.38, men dog passelig) Jeg er så glad!!! :P

Akkurat nå har jeg satt meg ned for å slappe av litt forran pc'en, har holdt på med baking i hele dag. Minstemann skal ha familiebursdag i morgen, blir jo 5 år på mandag. Jeg driver også å planlegger 3 etasjes bryllupskake til venninna mi som skal ha bryllupsfesten på lørdag. Skal gjøre den ferdig i morgen. Tror at jeg skal bake vår bryllupskake, synes ikke det lokale bakeriet er noe spesiellt flinke. Alle kakene som kommer derfra ser jo like ut!! Jeg skal lage vår egen spesielle kake!!

Det er iallefall det som er planen, kan jo hende at jeg holder på å stresse meg ihjel siste uka før bryllupet :lol:

Holder på å lete etter tiara i strass, men finner liksom ikke en som passer til de smykkene jeg har....kanskje jeg finner en når vi skal på ferie til Sverige?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann Camie, så artig at du oxo skal gifte deg 26.juni til neste år :)

Vi har lagt planleggingen litt på is til vi har vært nordaførr i sommer, skal gifte oss der og trenger en sightsing før vi planlegger noe mer. men rett etter sommeren skal en skikkelig oppdatering komme :)

Gleder meg til å følge din dagbok og dine forberedelser :)

Lykke til :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig ferdig med bryllupskaka som jeg lagde til venninna mi!! Ble sent før jeg kom meg i seng.....halv seks i morges, og enda da var jeg ikke ferdig.... tidkrevende å lage alle blomstene selv! tror jeg må vurdere en gang til om jeg skal lage min egen bryllupskake eller om jeg bare skal få bakeriet til å gjøre det.... Er bare innom en snar tur nå, må pynte meg, skal jo på bryllupsfest om en drøy time.

:eeeh: Party time!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da var den festen over! og den var da veldig vellykket, sitemann gikk hjem i 7 tia på morgenen....Glad på vegne av brudeparet at alt ble så bra!

Fikk kjempemasse skryt av bryllupskaka jeg hadde laget til brudeparet. "ikke bare var den fin å se på, men den smakte jo alldeles nydelig!" Ble jo helt satt ut av all rosen jeg fikk :oops:

Men etter så mange timers arbeid er jeg glad for at alle ble så fornøyde som de ble!

Kom jo på en ting til om den utvalgte bryllupsdatoen vår.....Jentungen har jo faktisk navnedag den dagen vi gifter oss!! Kunne det blitt bedre? :D

Satte meg ned her før helgen og "desinget" vårt eget monogram som vi skal ha på innbydelsene, takkekort og andre trykksaker i forbindelse med bryllupet. Det ble kjempebra! Kjæresten var også enig i det monogrammet som jeg valgte fordi de andre ble for "simple"

Gleder meg masse til alt skal trykkes, mamma ordner den saken så da får vi det gratis. Har vel spart et par tusen der tenker jeg! "Ingen ting er bedre enn når man får det gratis" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et siste skribleri før jeg reiser på ferie!!

*skrible skrible*

:hoho::hoho::hoho:

God sommer alle sammen!!

:briller: "sees" snart igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da var jeg tilbake da, ikke rare ferien, men det var godt å komme seg bort. Hovedsaken var at ungene og vi skulle kose oss og det gjorde vi!

Var å kikket på slør nå når vi var på ferie. Visst var det kjempepent, men jeg tror faktisk det var lurt at jeg ikke kjøpte det, det var så innmari langt! Men fant da brudepikekjole som jeg skal bestille, den var kjempesøt!

brudepikekjolen

Skal ta meg en tur "innom" www.lilly.dk for å bestille ringpute, brudepikekjole og hansker...... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til nå er dette ordnet, men nå vet jeg at jeg kanskje er litt tidlig ute..... :oops:

* Gjestelisten

* Funnet kjole, men ikke bestilt

* Strømpebånd

* Fotograf

* Fotoalbum, skal lage egen bryllupsalbum

* Lokale

* Toastmaster

* Forlover til min kjære

* Bryllupskake, lager selv

* Andre kaker

* Solosang i kirken

* Kirke

* Leie av bil

* Monogram, har bestilt stempel

* Sko til meg

* Bestemt hvilke klær brudgrom og brudesvenn skal ha på seg

* Funnet brudepikekjole, men ikke bestilt

* Div. trykksaker lager min mor (jobber på trykkeri)

* Pakkeåpnere

* Funnet ringpute og hansker, men ikke bestilt

ehhh... :oops: dette ble visst en ganske lang liste likevel....har jo fått gjort ganske mye vil jeg påstå :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viste brudepikekjolen til min datter i dag...Og hun syntes den var kjempefin og var overlykkelig for at hun skulle få gå i en sååå fin kjole.

Hun var også veldig opptatt av at også hun måtte ha pynt i håret, så jeg håper at jeg kanskje finner en tiara som er beregnet på barn.

Tror hun blir alldeles nydelig, gleder meg! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt info om Camie & Kjæresten

Forlovet oss: 28-10-2000

Han fridde: 3-11-2001

Gifter oss: 26-6-2004

Hvor: i kirken vi sokner til

Hvor mange gjester: ca: 110

Når vi gifter oss er: jeg 26 år og han 31 år

Vi har kjent hverandre: i 12 år

Tror jeg fikk med det viktigste.... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal jo ha samme brudepikekjole som Felix!

Hør med henne om du kan kjøpe hennes etter at hun gifter seg

9. august....?

Jeg har kjøpt brudepikekjole for et halvt år siden,

men jeg har ikke noe bilde.....

Og enda er det elleve måneder til den skal brukes....

Er ingen vits i å vente med ting man har bestemt seg for, eller hva camie?

:hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal jo ha samme brudepikekjole som Felix!

Hør med henne om du kan kjøpe hennes etter at hun gifter seg

9. august....?

Er ingen vits i å vente med ting man har bestemt seg for, eller hva camie?

:hoho::hoho:

Det er som jeg skulle sagt det selv Tex! Hva er egentlig meningen med å stresse seg halvt ihjel? Når man vet hva man vil ha og hvor man vil ha det, hva er da meningen med å vente til neste år?? :lol:

"Det jeg kan gjøre idag venter jeg ikke til i morgen med å gjøre"

Tror nok jeg kjøper en helt ny brudepikekjole ettersom den ikke er så veldig dyr, vil liksom ha mitt eget og som ingen andre har brukt før sukkerungen min skal bruke den. Er jo fort gjort når det gjelder unger at kjolen blir ekstre skitten og kanskje blir litt vanskelig å få ren. Men uansett, tusen takk for ett kjempegodt tips.

Som vanlig, du er u-unværlig kjære Tex!

:sjarmor::sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:o Sitter her og er alldeles rutete i øynene, som vanlig....

Har akkurat benyttet meg av den linken som Augustbrud02 la ut før i dag.

Tusen takk skal du ha Augustbrud02!! Håper andre også drar nytte av linken.

Så nå har jeg fått meg mange nye skrift typer!! Det tok litt tid, men det var uten tvil verdt tiden det tok.....gjeeesp!! Fant mange typer der som jeg kunne tenke meg å bruke i kirkeprogram, invitasjon og meny. Så nå får jeg bare sette meg ned å vurdere frem og tilbake....

Satte meg ned forran pc'en idag og surfa litt på nettet. Jeg var litt usikker på om jeg virkelig hadde funnet drømmekjolen, så jeg prøvde å se på andre kjoler. Kunne ikke klage på utvalget akkurat, mye å velge mellom, utrolig mye pent og mye rart. Etter iherdig surfing ei stund, fant jeg meg selv i å "falle tilbake" til den kjolen jeg var usikker på var min drømmekjole. Så nå råder det ingen usikkerhet lenger....Jeg har funnet kjolen jeg kommer til å gifte meg i til neste sommer!! (har vel egentlig visst det hele tiden, men har vært litt usikker...)

Får forresten brudepikekjolen, hanskene, ringputa og veska fra et firma i Hønefoss om jeg ikke husker helt feil...så da behøver jeg ikke bekymre meg for den saken. :Hehe:

Har bestilt kabelmodem...blir så dyrt når jeg sitter her på timesvis :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun var også veldig opptatt av at også hun måtte ha pynt i håret, så jeg håper at jeg kanskje finner en tiara som er beregnet på barn.

Hei Camie! Har du funnet noen tiara e.l. som passer for barn? Jeg leter oxo.. :Nikke:

Har sendt deg en PM. Håper du svarer raskt på denne!

Stor klem fra Felix

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Camie! Har du funnet noen tiara e.l. som passer for barn? Jeg leter oxo.. :Nikke: Stor klem fra Felix

Nei, Felix jeg har desverre ikke funnet noen tiara for barn, men når jeg var på ferie i Sverige i forrige uke fant jeg en "mini-tiara" kjempesøt var den. Ikke tenkte vel jeg på at sukkerungen også ville ha tiara....så jeg kjøpte den ikke og det var innmari dumt!! og nå angrer jeg som en hund!! ARGGH!! Tror faktisk at jeg blir nødt å ringe til butikken i Sverige å få de til å sende den til meg!! Butikken het "strass" og jeg vet at det finnes lignende butikker i Oslo, blandt annet på arkaden i andre etasjen. Det er en butikk som selger alt fra parykker/løshår til smykker, ringer og øredobber i alle farger og fasonger. Kanskje du finner noe der??.....

Må nok ringe sverige jeg, den var så søt.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...