Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Av hensyn til TS, går det ikke an og starte en egen debatt om hvor vidt folk tror på medier eller ikke, og heller prøve og være hjelpsomme og hjelpe ts til det TS faktisk søker?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Jasså? Du mener det? Kan du fortelle oss forskjellen?

Fordi et meget høyt antall mennesker har førstehånds opplevelser i forhold til å komme i kontakt med sine avdøde gjennom medium osv, anekdoter, kall det gjerne det, men de er i hvertfall der, dette høye antalle anekdoter. I motsetning til tekopp-greien din.

ELlers enig med innlegg over. Start heller en ny debatt om dette.

• 1 måned senere...
Gjest Gjest_Lille_*
Skrevet
Seansen foregikk ved at mediumet fikk inn et spørsmål som jeg hadde tenkt på, uten at jeg hadde sagt spørsmålet høyt. Hun jobbet ut i fra dette sp.målet og fortalte hva hun fikk inn av tanker, uttalelser og adferd hos vedkommende. Så stilte jeg spørsmål om personen, og hun formidlet svarene hun fikk. Jeg hadde ikke en direkte samtale med den døde men spurte mediumet om hvorfor diverse ting skjedde, og mediumet fikk svarene fra den døde.

Jeg vet at mediumet hadde kontakt med den døde fordi alt hun sa om den døde stemte.

Jeg opplevde seansen som god fordi jeg fikk svar på det jeg lurte på. Mediumet var i tillegg en tredjeperson som så det hele utenfra, noe som var positivt. Jeg må tilføye at mediumet hadde levd noen år og var blitt en god menneskekjenner. Det betød nok mye.

Hei...Jeg har nettopp mistet min bestevenn/kjærste...han tok livet sitt helt uventet..

Jeg sitter da igjen med en hel haug av spørsmål, skyldfølelse og anger...

Virker som om det mediumet du var hos, var seriøs...kunne du evt gi meg navn eller tlf til personen?

Da hadde jeg vært evig takknemlig... :)

Skrevet
Virker som om det mediumet du var hos, var seriøs...kunne du evt gi meg navn eller tlf til personen?

Da hadde jeg vært evig takknemlig... :)

Jeg har ikke vært innom dette forumet på en stund, men nå ble jeg nærmest dratt hit, og til denne tråden. Derfor føler jeg at det er meningen at jeg skal svare deg.

Nå er det vel ikke lov å oppgi navn eller tlf.nr. i dette forumet, så jeg legger ut en link til mediet istedet. Der står det en e-postadresse du kan skrive til.

Håper at kontakten vil lindre smerten din.

http://www.next-europe.no/index-filer/Page4538.htm

• 2 uker senere...
Skrevet

Her er en, dessverre ikke særlig informativ, film om IADC. En metode som brukes av psykologer og nok noe mer tillitvekkende enn medier. Jeg vet ikke om noen er utdannet i i metoden i Norge, men det kan være verdt å undersøke for de som har noe uoppgjort med en avdød.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...