Gjest 1 Skrevet 11. januar 2009 #21 Skrevet 11. januar 2009 confirmation bias og cold reading. Hvor mange ganger har du gjentatt dette "confirmation bias og cold reading", i lignende tråder? Det er morsomt å følge denne gjesten som er innom alle slike tråder og ødelegger en diskusjon for de som tror/mener/vet/antar at man kan ha kontakt med døde, event andre interessante temaer om "over"naturlige ting og tang...
Gjest Gjest Skrevet 12. januar 2009 #22 Skrevet 12. januar 2009 Det hjelper åpenbart ikke. I lys av det er et åpent forum kan jeg "ødelegge" med rasjonalitet så mye jeg vil.
Gjest Gjest Skrevet 12. januar 2009 #23 Skrevet 12. januar 2009 Det hjelper åpenbart ikke. I lys av det er et åpent forum kan jeg "ødelegge" med rasjonalitet så mye jeg vil. men kjære vene, du gjentar deg selv, det blir bare kjedelig...
Gjest Gjest Skrevet 12. januar 2009 #24 Skrevet 12. januar 2009 Hersketeknikker kler deg ikke, kjære. In other news: kom tilbake når dere har incontrovertible evidence. 1 million dollar venter. $$$
KR-øst Skrevet 13. januar 2009 #25 Skrevet 13. januar 2009 Hei, Jeg vet ikke om det finnes et liv etter døden eller ikke... Men jeg er i dyp sorg over å ha mistet en jeg var veldig glad i, og sliter også mye med skyldfølelse i forhold til ting jeg ikke fikk sagt, og sa feil, og følte at vi fikk en trist avslutning, noe som plager meg enormt. vurderer å ta kontakt med noen slike som sier de kan kommunisere med døde mennesker. Men vet ikke helt om jeg tror på det heller... Er det noen som har erfaring med sånt? Får man noen beviser på at de faktisk snakker med den man vil snakke med? Noen som evt har noen å anbefale? Utfra alt jeg har lest om dette, så vil tydeligvis de rette mediene få svar. De har hengitt seg til Djevelen, som til gjengjeld lar de få svar fra demoner. Men tro ikke at du får svar fra noen døde. Disse demonene kan etterligne hvem og hva som helst. Dette er uttalelser av de som har levet med dette. Satprem, en disippel av hinduguru og okkultist Sri Aurobindo, sier det som enhver okkultist vet, at åndene kan ta alle de former de ønsker. Robert Monroe er en som har foretatt flere såkalte astral-reiser. Han forteller at han ble grundig lurt av to onde ånder som angrep ham. De hadde skapt seg om til nøyaktig tro kopier av hans to døtre, for å forvirre og svekke ham. En ting som er verdt å merke seg, er at de aller fleste (om ikke alle) kjente okkultister har dødd i en tidlig alder. Spiritist og guru Sri Chinmoy, åndelig rådgiver for FN, kommenterer: Mange, mange mennesker som driver med svart magi og har kontakt med ånder, er blitt kvalt eller drept. Jeg vet det fordi jeg har stått en del av tilfellene ganske nær. Jeg håper at dette er en god nok advarsel til dere som tror at det bare er en fornøyelig spenning ved dette. Nei, det er virkelig, og det er livsfarlig.
inga:) Skrevet 13. januar 2009 #26 Skrevet 13. januar 2009 Kommuniser og søk svar gjennom drømmene dine. . . det er stedet de ofte møter deg, for at avskjeden ikke skal være for skremmende...
Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2009 #27 Skrevet 13. januar 2009 Drømmer er skapt av e selv, så det blir en kjedelig monolog.
Gjest 1 Skrevet 13. januar 2009 #28 Skrevet 13. januar 2009 Utfra alt jeg har lest om dette, så vil tydeligvis de rette mediene få svar. De har hengitt seg til Djevelen, som til gjengjeld lar de få svar fra demoner. Men tro ikke at du får svar fra noen døde. Disse demonene kan etterligne hvem og hva som helst. Dette er uttalelser av de som har levet med dette. Satprem, en disippel av hinduguru og okkultist Sri Aurobindo, sier det som enhver okkultist vet, at åndene kan ta alle de former de ønsker. Robert Monroe er en som har foretatt flere såkalte astral-reiser. Han forteller at han ble grundig lurt av to onde ånder som angrep ham. De hadde skapt seg om til nøyaktig tro kopier av hans to døtre, for å forvirre og svekke ham. En ting som er verdt å merke seg, er at de aller fleste (om ikke alle) kjente okkultister har dødd i en tidlig alder. Spiritist og guru Sri Chinmoy, åndelig rådgiver for FN, kommenterer: Mange, mange mennesker som driver med svart magi og har kontakt med ånder, er blitt kvalt eller drept. Jeg vet det fordi jeg har stått en del av tilfellene ganske nær. Jeg håper at dette er en god nok advarsel til dere som tror at det bare er en fornøyelig spenning ved dette. Nei, det er virkelig, og det er livsfarlig. Enig med deg, dette er noe jeg aldri ville turt å gjøre. Uansett, la de døde være i fred,.. hvis det skulle være de man eventuell fikk "svar" fra.
Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2009 #30 Skrevet 13. januar 2009 Det er det ikke. confirmation bias og cold reading
Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2009 #31 Skrevet 13. januar 2009 Utfra alt jeg har lest om dette, så vil tydeligvis de rette mediene få svar. De har hengitt seg til Djevelen, som til gjengjeld lar de få svar fra demoner. Propaganda-pisspreik. Stikk guden din opp i rompa di...
Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2009 #32 Skrevet 13. januar 2009 Kommuniser og søk svar gjennom drømmene dine. . . det er stedet de ofte møter deg, for at avskjeden ikke skal være for skremmende... Hei Inga, det du sier her er helt riktig
Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2009 #33 Skrevet 13. januar 2009 confirmation bias og cold reading hva er cold reading??
Gjest VinglePetter Skrevet 13. januar 2009 #35 Skrevet 13. januar 2009 hva er cold reading?? Cold Reading
KR-øst Skrevet 14. januar 2009 #36 Skrevet 14. januar 2009 Propaganda-pisspreik. Stikk guden din opp i rompa di... Var det ikke en ide om du tok ut smokken og skyllet munnen din, slik at du kunne tale rent?
Pjukset Skrevet 14. januar 2009 #37 Skrevet 14. januar 2009 Var det ikke en ide om du tok ut smokken og skyllet munnen din, slik at du kunne tale rent?
Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2009 #38 Skrevet 14. januar 2009 Slike som kaller seg medium er ekstremt dyktige på å lese mennesker og kroppspråk. Du trenger ikke å fortelle noe til dem for at du skal føle at de treffer riktig. De lærer seg blant annet å lese små, små kroppsreaksjoner hos deg som du ikke er klar over selv.
Gjest Bolledeig Skrevet 14. januar 2009 #39 Skrevet 14. januar 2009 Tråden er ryddet Vil minne om at persondebatt ikke er tillatt på Kvinneguidens forum Bolledeig (mod)
Gjest Gjest Skrevet 15. januar 2009 #40 Skrevet 15. januar 2009 Var det ikke en ide om du tok ut smokken og skyllet munnen din, slik at du kunne tale rent? tør ikke å tenke på hvor DU putter smokken din... (svar på tiltale, ikke persondebatt...)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå