drømmer Skrevet 13. april 2009 Forfatter #141 Del Skrevet 13. april 2009 Go kveld Ingen TR her enda. Sitter fastlåst i sofaen og hålder pusilus i hånda mens jeg venter på i morgen tidlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 13. april 2009 #142 Del Skrevet 13. april 2009 Pass på at du krysser bena godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drømmer Skrevet 13. april 2009 Forfatter #143 Del Skrevet 13. april 2009 Her er det bare å smøre et og sette seg klar. Det virker jo absolutt lovende! Så flink du er som venter med å ta testen. Jeg var litt testetøs ved/før sist IKM, men så bare droppa jeg å teste noen dager. For jeg kjente jo at mensen var på vei! Et par dager etter tok jeg en test om ettermiddagen, og jadda! krysser litt av hvert for deg;) Du gir meg håp !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drømmer Skrevet 13. april 2009 Forfatter #144 Del Skrevet 13. april 2009 Pass på at du krysser bena godt Da har jeg krysset bena og funnet en stilling på sofaen hvor TR bør ha vanskeligheter med å finne veien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 13. april 2009 #145 Del Skrevet 13. april 2009 Dette er så spennende *sommerfugler i magen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 14. april 2009 #146 Del Skrevet 14. april 2009 Innom og oppdaterer meg etter ferien. Hvordan gikk benkryssingen? Klarte du å unngå mensen? *spent* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drømmer Skrevet 14. april 2009 Forfatter #147 Del Skrevet 14. april 2009 Hmm...... jeg har tatt en test i dag, og der kom det frem en svak strek Jeg tror jeg kanskje er Og nå sitter jeg her helt i sjokk og har ikke peiling på hva jeg skal gjøre HJELP :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baillie Skrevet 14. april 2009 #148 Del Skrevet 14. april 2009 Hurra! Krysser fingrene for at den streken bare blir sterkere og sterkere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 14. april 2009 #149 Del Skrevet 14. april 2009 :hoppe: Så fantastisk. Og du vet: selv den svakeste streken på en graviditetstest = gravid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drømmer Skrevet 14. april 2009 Forfatter #150 Del Skrevet 14. april 2009 Tror ikke det helt har gått opp for meg enda..... sitter bare hr og stirer ut i luften Får ikke tak i mannen heller på en stund, og tia går så sakte... Lurer på om jeg da faktisk får termin på julaften ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lhinn Skrevet 14. april 2009 #151 Del Skrevet 14. april 2009 WIIIIIIIIIiiii!!!!!! GRATULERER!!! :danser: :danser: dette var artig!! det tok jammen ikke lang tid fra da dere startet med prøving- til det faktisk klaffet!! nå krysser jeg fingre (hm, og ben) for at dette skal gå bra! du får ta en digital test så slapper du nok mer av! håper jeg følger etter om ikke altfor lenge... :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Arhirwen Skrevet 14. april 2009 #152 Del Skrevet 14. april 2009 (endret) Oj, så spennende!! Gratulerer så mye! Endret 14. april 2009 av Arhirwen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Araminta Skrevet 14. april 2009 #153 Del Skrevet 14. april 2009 Så spennende!!! *sniker meg inn jeg også* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirin Skrevet 14. april 2009 #154 Del Skrevet 14. april 2009 Åååh! Gratulerer! Så artig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*netta* Skrevet 14. april 2009 #155 Del Skrevet 14. april 2009 GRATULERER Hvilken pp ble det? Så gøøøy Gleder meg til å følge med fremover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drømmer Skrevet 14. april 2009 Forfatter #156 Del Skrevet 14. april 2009 (endret) Tusen takk alle sammen Test nr to var også positiv, så det er vel egentli ikke noe tvil.. Jeg er fremdeles i sjokk. Var på helsekost for å kjøpe folat, ble bare helt satt ut når dama spurte om jeg skulle ta det nå.... jeg er så teit :gjeiper: klarte ikke svare på noe, så hun bare bablet i vei om hva jeg burde ta, og jeg står der lett rødmende.. Føler meg bare helt rastløs Tror jeg må ut å finne på noe, så tiden går litt fort til drømme pappaen ringer :danser: Endret 14. april 2009 av drømmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drømmer Skrevet 14. april 2009 Forfatter #157 Del Skrevet 14. april 2009 GRATULERER Hvilken pp ble det? Så gøøøy Gleder meg til å følge med fremover Gleder meg nesten til å følge meg selv Tror dette må ha vert PP3 eller 4 kanskje.. Fant jo ut nå at jeg har ikke hatt snøring på egg løsningene mine... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aud Long Skrevet 14. april 2009 #158 Del Skrevet 14. april 2009 Drømmer! Gratulere så mye. Kjempekoselig å høre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*netta* Skrevet 14. april 2009 #159 Del Skrevet 14. april 2009 Har du ikke brukt el tester i pp ene dine da? så utrolig artig, kan tenke meg tiden går sent når du venter på ha ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 14. april 2009 #160 Del Skrevet 14. april 2009 Ååååååååååååå lett rørt om dagen jeg Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå