drømmer Skrevet 5. februar 2009 Forfatter #61 Del Skrevet 5. februar 2009 Da var det helg her i huset Nærmer seg drømme mannens hjemkomst heldigvis. men er enda noen uker til. Håper jeg er heldig med eggløsning og at vi og får litt spenning i hverdagen. I morgen skal jeg til Ikea det gleder jeg meg til. Er alltid noe kjekt å handle der. Så blir det avslapping i helgen med KG og Ja jeg er litt merkelig... :gjeiper: god helg alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirin Skrevet 5. februar 2009 #62 Del Skrevet 5. februar 2009 Ja jeg er litt merkelig... :gjeiper: Du også? God helg til deg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Arhirwen Skrevet 6. februar 2009 #63 Del Skrevet 6. februar 2009 God helg!! Synes du er flink til å sette pris på helgen! Er ikke alle som klarer å skille hverdag og helg Unner deg masse spenning når din kjære kommer hjem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 7. februar 2009 #64 Del Skrevet 7. februar 2009 Godt med helg ja For meg er helg = kvalitetstid med kjære Herlig å pusle rundt hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drømmer Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #65 Del Skrevet 9. februar 2009 Heldig du Pusilus som har din kjære hjemme:) Kos dere masse Nå er helga over og det har vært noen snøfulle dager. Handleturen på ikea før helgen var kjempe vellykka. Fikk kjøpt inn nye nattbord, hyller, og ellers litt småtteri i kjøkken avdelingen. ( egentli i alle avdelinger ) Klarte også å få med meg to orkideer... og ble veldi fornøyd. Hadde besøk fra lørdag til søndag, så jeg utsatte sammen skruing til i går kveld og litt i dag. Kjempe koselig med helgebesøk Så skal jeg fortsette i morgen for å få ting på stell.. Gleder meg så veldig til min kjære kommer hjem. :rødme: På lørdag fikk jeg mensen, og det stemmer veldig bra med eggløsningstesten jeg tok. jeg har eggløsning rundt dag 18. Min kjære kommer hjem på dag 18 i denne perioden, så hvis jeg har en utrolig flaks, kan det bli en prøveperiode allerde da faktisk. Håper at jeg ikke må reise bort ifbm jobben min akkurat da. Hadde vert typisk.. Nå håper jeg det ikke kommer mer snø på en stund. Kjenner det godt i både armer og bein. Nok styrke trening denne helga ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Arhirwen Skrevet 10. februar 2009 #66 Del Skrevet 10. februar 2009 Fingrene er allerede krysset for at det går bra når din kjære kommer hjem! Dere får bare stå på! Koselig med litt nye møbler og stæsj da! Det gjør dagen mye bedre! Ha en flott uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 10. februar 2009 #67 Del Skrevet 10. februar 2009 Herlig med shopping, og herlig med mannen som snart kommer hjem. Og forhåpentligvis på "riktig" dag! Tenk så gøy med full klaff da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 10. februar 2009 #68 Del Skrevet 10. februar 2009 Håper dere "treffes" denne PP Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drømmer Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #69 Del Skrevet 12. februar 2009 Nå har jeg begynt nedtellingen til min kjære kommer. Vet jeg skriver dte om og om igjen, men for hver dag og hver gang jeg er innom KG så er jeg en dag nærmere han. Skal virkelig nyte tiden sammen med han. Noen dager etter han er kommet hjem skal vi reise på ferie skal bli vanvittig deilig. Er noe helt spesielt med kjærlighetsferie altså. Vi skal rett og slett reise bort for å nyte hverandre. Vi har snakka litt om at vi kanskje skal forlove oss, så jeg går å tenker på om vi kanskje kunne gjort det mens vi var på ferie... Skal lufte forslaget for han om ikke så alt for lenge.. Ellers tror jeg at jeg hiver meg på grapefrukt juice bølgen som går her inne Er litt skeptisk til medisiner og alt for mye helsekost greier, men juice er vel ikke så skummelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drømmer Skrevet 14. februar 2009 Forfatter #70 Del Skrevet 14. februar 2009 Prøver å lage meg en ticker, men får det rett og slett ikke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drømmer Skrevet 14. februar 2009 Forfatter #71 Del Skrevet 14. februar 2009 Er inne i en periode med masse jobbing. Har heldigvis en sånn jobb at jeg kan stikke innom KG ofte, men har liksom ikke så mye å skrive siden jeg går her i ensomheten og lengter etter Blir ikke baby av lengsel og drømmer. Kanskje jeg skulle hatt litt av drømmemannens svømmere i frysen, så kunne jeg satt inn en liten dose rundt eggløsningen Tror ikke dette forslaget bør komme stort lenger enn her inne på KG.. ( kanskje litt overtrøtt etter lange netter med jobbing ) Jobber en del nå pga at jeg vil ha fri når min kjære kommer hjem, bare snakk om dager nå..... nei nå skal jeg fikse meg en ticker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drømmer Skrevet 15. februar 2009 Forfatter #72 Del Skrevet 15. februar 2009 Får det ikke til Noen som vil hjelpe en litt småtrøtt og irritert liten drømme frue ? Er klar for å ta i mot forslag....... visste ikke at jeg var så elendig altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirin Skrevet 15. februar 2009 #73 Del Skrevet 15. februar 2009 Klikk på min ticker. Øverst på siden står det "trying to concieve" eller noe i den duren. Da får du tre trinn du må velge i. Først setter du dato for siste mens (første dag i syklus), så velger du hovedticker og så markør (den som flytter seg for hver dag). Til slutt får du opp linker som du kan kopiere og lime inn i signaturen din her på KG. Hvis du krysser av for husk meg vil den oppdatere seg selv om du endrer info i løpet av syklusen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drømmer Skrevet 15. februar 2009 Forfatter #74 Del Skrevet 15. februar 2009 Klikk på min ticker. Øverst på siden står det "trying to concieve" eller noe i den duren. Da får du tre trinn du må velge i. Først setter du dato for siste mens (første dag i syklus), så velger du hovedticker og så markør (den som flytter seg for hver dag). Til slutt får du opp linker som du kan kopiere og lime inn i signaturen din her på KG. Hvis du krysser av for husk meg vil den oppdatere seg selv om du endrer info i løpet av syklusen. Hei hei Natteravn Får til å lage den, men får den ikke inn i signaturen.... hva setter du den inn som ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 15. februar 2009 #75 Del Skrevet 15. februar 2009 Hei hei Natteravn Får til å lage den, men får den ikke inn i signaturen.... hva setter du den inn som ? På tickerfaktory.com er det den første boksen bbCode: (Message Boards code, FertilityFriend.com's boards, phpBB based boards, Invision Power Board, vBulletin...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 15. februar 2009 #76 Del Skrevet 15. februar 2009 Hei hei Natteravn Får til å lage den, men får den ikke inn i signaturen.... hva setter du den inn som ? Det er vel sånn at du får flere forskjellige linker? Du må velge url-linken, så går du inn på din profilside. Helt nederst står det "endre min signatur" der som du har skrevet "min prøverdagbok" Kopier denne url-linken fra ticker-siden og legg den øverst i din signatur. Hjalp det?? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 15. februar 2009 #77 Del Skrevet 15. februar 2009 Forskjellig opplegg rundt omkring visstnok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 15. februar 2009 #78 Del Skrevet 15. februar 2009 Hvordan gikk det med ticker prosjektet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drømmer Skrevet 15. februar 2009 Forfatter #79 Del Skrevet 15. februar 2009 På tickerfaktory.com er det den første boksen bbCode: (Message Boards code, FertilityFriend.com's boards, phpBB based boards, Invision Power Board, vBulletin...) Takk takk ja jeg hadde bare prøvd med den andre.... Det er vel sånn at du får flere forskjellige linker? Du må velge url-linken, så går du inn på din profilside. Helt nederst står det "endre min signatur" der som du har skrevet "min prøverdagbok" Kopier denne url-linken fra ticker-siden og legg den øverst i din signatur. Hjalp det?? :klø: Det hjalp vett du !! Hvordan gikk det med ticker prosjektet? Da er den på plass. Ser vi nesten har samme tickersmak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drømmer Skrevet 15. februar 2009 Forfatter #80 Del Skrevet 15. februar 2009 Så spørs det bare om den forandrer seg for hver dag da..... :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå