Idnar Skrevet 10. februar 2009 Forfatter #241 Del Skrevet 10. februar 2009 kei, no har jeg snakket med mama sin beste kamerat, og han var ganske sikker på at det er husverten som skal betale siden det er han som eier tv'en. Hvordan kan jeg få en regning på en tv som jeg ikke eier? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 10. februar 2009 Forfatter #242 Del Skrevet 10. februar 2009 OHHHLALA!!!! Side...13? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 10. februar 2009 Forfatter #243 Del Skrevet 10. februar 2009 Ja, jaggu!!! Nei jeg vet ikke, Titt! At hvis du ikke eier tven og bare bor der..? Vet ikke!! Mener jeg leste en plass at man faktisk må betale for hver eneste tv man har i huset! Det må jo være pisspreik! Nrk lisensen er noe dritt!! Hvis de trenger penger kan de jo bare vise litt mer reklame, for reklame viser de jo uansett!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 10. februar 2009 #244 Del Skrevet 10. februar 2009 No spurte jeg en til. Og hun og sier "Når du ikke eier tv, skal du ikke betale".. Skal jaggu spørre alle jeg vet.. Må lage en tråd jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 10. februar 2009 Forfatter #245 Del Skrevet 10. februar 2009 Hvis du lager en tråd, vær forberedt på mye pepper fra enkelte!! Såg du den tråden jeg linket til deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 10. februar 2009 #246 Del Skrevet 10. februar 2009 Ja, jeg er vant med å få pepper her inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 10. februar 2009 Forfatter #247 Del Skrevet 10. februar 2009 Har fått litt pepper her på kg jeg også.. Virker som om enkelte ikke er interesert i å svare men å sitte å hakke på andre! Helt sånne unødvendige ting, synes jeg!!! Men her i boken min, så strør jeg sukker på i stedenfor!!! Jaffal på sånne skjønninger som du!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 10. februar 2009 #248 Del Skrevet 10. februar 2009 Ja,det er bra! I våres bøker, der er det kun kos å få Jeg bør egentlig legge meg, meeeen jeg er jo såå nysgjrrig på hva folk vil skrive.. Hmm.. Tidlig vakt imorgen, no angrer jeg på at jeg sa ja til det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 10. februar 2009 Forfatter #249 Del Skrevet 10. februar 2009 Tror du må flytte spørsmålet ditt på forbruker og økonomi.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 10. februar 2009 #250 Del Skrevet 10. februar 2009 Åja, ok.. Skal se om jeg klarer det.. Kan jeg gjøre det selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 10. februar 2009 Forfatter #251 Del Skrevet 10. februar 2009 Har ikke peiling! Du kan jo kopiere det som du skrev og lime inn i en ny en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 10. februar 2009 #252 Del Skrevet 10. februar 2009 Nei, de der kg sjefene får flytte det. Flertallet har sagt til meg at det er eier som må betale. Så får tro på det. Jeg får uansett ingen regning, og purringen vil gå til det navnet som står som eier av tv. Kjedelige greier! Jeg hadde betalt liksom, men er bare at dene husverten er stinn i penger og gniten og blæ! Men no må jeg gjøre meg klar for natten.. Du har snart bursdag du Håper du får en fiiiiiiiiin natt min søte:))! STOOOOOOOOOOOR til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 10. februar 2009 Forfatter #253 Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) Takk det samme Titt!!!! At du får sove godt og drømme søtt!!!! Jeg skal vente på R, tror jeg Go natt min lille due!!!!!! Endret 10. februar 2009 av Idnar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 11. februar 2009 #254 Del Skrevet 11. februar 2009 (endret) :blåse: GRATULERER MED DAGEN!!!!! :blåse: Stor feiring på gang? Endret 11. februar 2009 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 11. februar 2009 #255 Del Skrevet 11. februar 2009 Blærk, fikk ikke til å lage det noe fint.. Men du skjønte tegninga kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 11. februar 2009 #256 Del Skrevet 11. februar 2009 :bursdag: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hexagon Skrevet 11. februar 2009 #257 Del Skrevet 11. februar 2009 Gratulerer med dagen, søta! :blomst: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hexagon Skrevet 11. februar 2009 #258 Del Skrevet 11. februar 2009 Jeg har sovet bort hele formiddagen jeg Og nå ringte jobben og spurte om jeg kunne komme før. Og siden jeg får overtid for alt jeg tar på meg ekstra sier jeg ja med et smil , kommer en time før, og får lønn for to timer Håper du får en super bursdag!! Det fortjener du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 11. februar 2009 #259 Del Skrevet 11. februar 2009 Hurra for deg som fyller ditt år! Ja, deg vil vi gratulere! Alle i ring omkring deg vi står, og se, nå vil vi marsjere, bukke, nikke, neie, snu oss omkring, danse for deg med hopp og sprett og spring, ønske deg av hjertet alle gode ting! Si meg så, hva vil du mere? Høyt våre flagg vi svinger. Hurra! Ja, nå vil vi riktig feste! Dagen er din, og dagen er bra, men du er den aller beste! Se deg om i ringen, hvem du vil ta! Dans en liten dans med den du helst vil ha! Vi vil alle sammen svinge oss så glad: En av oss skal bli den neste! :hoppe: :hoppe: :hoppe: :blåse: :blåse: :blåse: :blåse: :blåse: :blåse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #260 Del Skrevet 11. februar 2009 Blærk, fikk ikke til å lage det noe fint.. Men du skjønte tegninga kanskje? Jeg synse det var kjempefint jeg, Mazilla!!!! Tusen takk :bursdag: :hoppe: Gratulerer med dagen, søta! Tusen takk!! Hurra for deg som fyller ditt år! Ja, deg vil vi gratulere! Alle i ring omkring deg vi står, og se, nå vil vi marsjere, bukke, nikke, neie, snu oss omkring, danse for deg med hopp og sprett og spring, ønske deg av hjertet alle gode ting! Si meg så, hva vil du mere? Høyt våre flagg vi svinger. Hurra! Ja, nå vil vi riktig feste! Dagen er din, og dagen er bra, men du er den aller beste! Se deg om i ringen, hvem du vil ta! Dans en liten dans med den du helst vil ha! Vi vil alle sammen svinge oss så glad: En av oss skal bli den neste! :blåse: Hurra Hurra Hurra for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå