MellonCollie Skrevet 25. februar 2009 Forfatter #201 Del Skrevet 25. februar 2009 Nå har vi startet med ny grøt; hvetegrøt god natt, het den vel. Null suksess første kveld, men i går kveld spiste han masse. Tok ikke full porsjon, men han sov nå til litt over 3. Merker jeg har samme tanke hver kveld jeg legger meg.. "i natt, DA håper jeg han sover lenger!". Man blir ganske ensporet etter en stund I går var jeg på jobbintervju. Så da får vi se fremover, om det blir noe ut av det. Ikke på noen drømmejobb, men den virker grei nok. Og passer veldig fint med arbeidstider etc i forhold til Lillegutt. Ellers har det ikke skjedd så mye de siste dagene. Babysvømming i går, som forøvrig bare blir morsommere og morsommere. Lillegutt plasker og svømmer som bare det. Skjedd stor utvikling de siste ukene, på alle barna! Etterpå skal vi på babysang, og så tar vi en tur til Lillegutts oldeforeldre etterpå. De fyller 80 år i disse dager begge to, så er nok endel kaker der etter selskap i helga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 26. februar 2009 #202 Del Skrevet 26. februar 2009 Jasså, du prøver å lure deg unna meg?! Tenk å starte ny dagbok uten å si fra da! Nei, det er vel heller min skyld siden jeg ikke har vært på i det siste ... Men nå har jeg deg på mine innlegg igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 26. februar 2009 #203 Del Skrevet 26. februar 2009 Så spennendes med jobbintervju da! Håper du får den, hvis du selv har lyst på den Vi gir også den samme kveldsgrøten. Og nettene går bare bedre og bedre Er litt redd for å si det høyt, men de siste to-tre nettene har hun sovet sammenhengende i 5-6 timer Deilig! til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 27. februar 2009 #204 Del Skrevet 27. februar 2009 Nå er det leeenge siden jeg har vært i boken din, eller i allefall lagt igjen et spor, har vært så travelt med studiene... Gøy at det er sånn utvikling på babysvømmingen Håper du får jobben da! God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 27. februar 2009 #205 Del Skrevet 27. februar 2009 Jeg så intervju med Alexander Rybak på Senkveld nå, han bare "ja, folk er helt gærne, hukker tak i meg for å få bilde og sånt"... da tenkte jeg på bildene du la ut på Face Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 27. februar 2009 Forfatter #206 Del Skrevet 27. februar 2009 Jeg så intervju med Alexander Rybak på Senkveld nå, han bare "ja, folk er helt gærne, hukker tak i meg for å få bilde og sånt"... da tenkte jeg på bildene du la ut på Face :hoho: Jeg holdt på å falle ut av sofaen av latter når han sa det. Satser på at ikke vi er de eneste som har vært på ferde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 1. mars 2009 #207 Del Skrevet 1. mars 2009 for en litt forsinket 6 mnd dag. Liden går veldig fort. Hvilken str. bruker han nå forresten? Hørt noe mer fra jobbintervjuet? Det er jo så spennende med ny jobb. Håper du får den og at den svarer til forventningene. Babysang høres kos ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 2. mars 2009 #208 Del Skrevet 2. mars 2009 Så kos med babysang da, og svømmingen selvsagt Jekka vil også være med! Håper intervjuet var vellykket og at jobben blir din Han er nå litt søt han Alexander da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #209 Del Skrevet 2. mars 2009 Jasså, du prøver å lure deg unna meg?! Tenk å starte ny dagbok uten å si fra da! Nei, det er vel heller min skyld siden jeg ikke har vært på i det siste ... Men nå har jeg deg på mine innlegg igjen! Her har jeg forsøkt å snike meg unna ja, men jammen fant du meg likevel Så spennendes med jobbintervju da! Håper du får den, hvis du selv har lyst på den Vi gir også den samme kveldsgrøten. Og nettene går bare bedre og bedre Er litt redd for å si det høyt, men de siste to-tre nettene har hun sovet sammenhengende i 5-6 timer Deilig! til deg! Det går fortsatt litt opp og ned her, noen dager spiser han hele porsjonen sin og synes det er kjempegodt. Dagen etter må jeg "dyppe" i fruktmos på hver skje for at han skal godta. Jaja, nettene går nå sånn passe uansett. Men jeg drømmer fortsatt om å sove natta gjennom for en litt forsinket 6 mnd dag. Liden går veldig fort. Hvilken str. bruker han nå forresten? Hørt noe mer fra jobbintervjuet? Det er jo så spennende med ny jobb. Håper du får den og at den svarer til forventningene. Babysang høres kos ut Nå bruker han størrelse 74. Noe i 68 som passer fortsatt, men det er ikke mye. Ikke hørt noe mer, men de ringte sjefen min på fredag for referansesjekk, og hadde visst vært veldig positive. Men nå har jeg søkt på en litt annen jobb også som jeg egentlig heller vil ha. Men det er ikke søknadsfrist før om en uke, så der hører jeg vel uansett ikke noe før om en stund. Spennende tider! Så kos med babysang da, og svømmingen selvsagt Jekka vil også være med! Håper intervjuet var vellykket og at jobben blir din Han er nå litt søt han Alexander da Ja, jeg er glad vi har så gode tilbud tilbabyaktiviteter her. Vi koser oss! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #210 Del Skrevet 2. mars 2009 Helga har flydd som vanlig. Lørdag var vi hos et vennepar fra svømminga, dro litt tidlig slik at barna fikk litt tid sammen før de la seg. Så spiste vi middag og skravlet til langt på natt Gikk heldigvis fint å ta med Lillegutt hjem og legge ham på nytt, han sov så fint så. I går brukte jeg dagen på å fikse opp i huset - brettet ca 20 tonn med klær og ryddet og vasket. Får besøk i dag av noen venninner med baby. Kan vel kanskje kalle det en slags barselgruppe som vi har dannet selv Har gjort klart til kyllingsalat, og må bare kutte opp litt frukt. Så er vi klare! Bestilte meg Trondheimstur i går, så neste uke reiser Lillegutt og jeg på tur Er litt spent på hvordan det går å fly alene med ham nå. Ser for meg at jeg må ha med meg så mye :klø: Hva skal han sitte og spise i de dagene jeg er der, sover han OK i vogna fortsatt gjennom natta osv osv. Får ta noen vurderinger de neste dagene. Ellers kjenner jeg jo noen som har litt større barn i Trondheim, kanskje de har noe utstyr jeg kan låne når jeg er der. Hmmm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MidnightChildDreamer Skrevet 2. mars 2009 #211 Del Skrevet 2. mars 2009 Helga har flydd som vanlig. Lørdag var vi hos et vennepar fra svømminga, dro litt tidlig slik at barna fikk litt tid sammen før de la seg. Så spiste vi middag og skravlet til langt på natt Gikk heldigvis fint å ta med Lillegutt hjem og legge ham på nytt, han sov så fint så. I går brukte jeg dagen på å fikse opp i huset - brettet ca 20 tonn med klær og ryddet og vasket. Får besøk i dag av noen venninner med baby. Kan vel kanskje kalle det en slags barselgruppe som vi har dannet selv Har gjort klart til kyllingsalat, og må bare kutte opp litt frukt. Så er vi klare! Bestilte meg Trondheimstur i går, så neste uke reiser Lillegutt og jeg på tur Er litt spent på hvordan det går å fly alene med ham nå. Ser for meg at jeg må ha med meg så mye :klø: Hva skal han sitte og spise i de dagene jeg er der, sover han OK i vogna fortsatt gjennom natta osv osv. Får ta noen vurderinger de neste dagene. Ellers kjenner jeg jo noen som har litt større barn i Trondheim, kanskje de har noe utstyr jeg kan låne når jeg er der. Hmmm. Hei du. kan godt høre med enois om du kan låne vippestol? er bedre enn ingenting hvertfall... Eventuelt har de sånne enkle stoler på ikea til 150 kr, som kanskje kunne stått fast hos noen av tantene? Det er en sånn vi har i Drammen hvertfall. kjempekjekt med alt man SLIPPER å ha med seg! Vognsoving er spennende... eventuelt får han vel bare sove i senga med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 2. mars 2009 #212 Del Skrevet 2. mars 2009 Så bra at nettene går bedre. Her går det veldig opp og ned, men det har vel mye med tennene å gjøre... Savner å sove en hel natt, det er lenge siden... Så bra at svømminga går bedre. Lillegutten min koser seg glugg i hjel etter en litt lurvete start når han var litt skeptisk. Kose deg med besøk. Stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 2. mars 2009 #213 Del Skrevet 2. mars 2009 Det går helt sikkert bra å reise! Må bare planlegge og pakke litt mer Jeg ville hørt om å få låne noe utstyr hvis du kjenner noen som har, det hadde vært det enkleste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #214 Del Skrevet 2. mars 2009 Hei du. kan godt høre med enois om du kan låne vippestol? er bedre enn ingenting hvertfall... Eventuelt har de sånne enkle stoler på ikea til 150 kr, som kanskje kunne stått fast hos noen av tantene? Det er en sånn vi har i Drammen hvertfall. kjempekjekt med alt man SLIPPER å ha med seg! Vognsoving er spennende... eventuelt får han vel bare sove i senga med deg? Ja, slik IKEAstol tenkte vi å kjøpe for å ha stående hos foreldre her. Kanskje en ekstra i Trondheim er like greit. Jeg skal høre litt rundt de neste dagene, de ordner seg nok. Hvis ikke plinger jeg på deg og spør om råd hjelp Hehe, samsoving er nok et kapittel som definitivt er forbi her. For med mamma ved siden av er det kun lugging og dasking i ansikt som er interessant. Ikke sove i alle fall Så bra at nettene går bedre. Her går det veldig opp og ned, men det har vel mye med tennene å gjøre... Savner å sove en hel natt, det er lenge siden... Så bra at svømminga går bedre. Lillegutten min koser seg glugg i hjel etter en litt lurvete start når han var litt skeptisk. Kose deg med besøk. Stor Åh, en hel natt ja.. men det må jo komme snart. En gang? Litt skepsis i begynnelsen er sikkert bare et tegn på sunn fornuft, vi sier det sånn i alle fall! Det går helt sikkert bra å reise! Må bare planlegge og pakke litt mer Jeg ville hørt om å få låne noe utstyr hvis du kjenner noen som har, det hadde vært det enkleste. Ja, for det kan bli mye å dra med seg for meg alene om jeg skal drasse med meg reiseseng etc. Tror baby, koffert, stellebag og vogn er mer enn nok allerede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #215 Del Skrevet 2. mars 2009 Hatt en koselig dag med besøk her. Vi ble bare 3 stk, men gøy uansett. Barna er født mellom 23. juli og 23. august alle 3, så det er morsomt å sammenligne litt. Ellers er jeg litt sånn: og sånn og sånn nå. Svigermor er ikke fornøyd med gjestelista til bryllupet vårt, og vi ender nå opp med å invitere 2 til fordi samboer fikk dårlig samvittighet og ikke vil skuffe mammaen sin. Jeg støtter samboer 100%, men synes det er dårlig gjort av svigermor å spille på samvittigheten til kjæresten. Hun er veldig flink til å være litt sånn "neida, det er ingenting. Ikke tenk på det. Snakk med pappaen din nå du, jeg klarer ikke snakke mer i telefonen"-dramaqueen innimellom. For utfyllende info, så ligger en tråd på bryllupsforumet Er ikke pengene det står på. Men samtidig synes jeg det at så lenge vi har spart alt til bryllupet selv, ikke bedt om noe hjelp (og ikke fått noe hjelp tilbudt), så har de faktisk heller ikke noe å si på hvem vi ser på som nære nok til å invitere. Sånn. NÅ er jeg ferdigskrevet om saken. Jeg håper bare ikke hun tar det opp igjen på lørdag, for jeg har ikke tenkt til å gjøre noe mer sak ut av det. Jeg som trodde vi skulle få en problemfri bryllupsplanlegging Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 2. mars 2009 #216 Del Skrevet 2. mars 2009 Jeg som trodde vi skulle få en problemfri bryllupsplanlegging Svigermødre er og blir svigermødre når det gjelder bryllup :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 2. mars 2009 #217 Del Skrevet 2. mars 2009 Uff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 3. mars 2009 #218 Del Skrevet 3. mars 2009 Det er deres bryllup, dere planlegger og betaler, og dermed er dere som bør avgjøre hvem som blir invitert. Men svigermødre er en egen rase Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 3. mars 2009 #219 Del Skrevet 3. mars 2009 Så koselig med bryllupsplanlegging! Svigermødre er og blir svigermødre som de sier ja Ha en fortsatt fin tirsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 3. mars 2009 Forfatter #220 Del Skrevet 3. mars 2009 Dagen i dag startet fint - lillegutt sov nemlig til 5.15 i natt før han ville ha mat Så sov han videre til 7.00. Tenkte da at dette blir en fin dag, begge to uthvilte og fine. Så feil kan man ta Tror aldri jeg har hatt så sutrete og misfornøyd unge før!! ALT har vært feil! Ikke villet leke, ikke villet kose, ikke villet sove, ikke villet spise... Og slik gikk det helt frem til han var på svømminga, da var han blid som en sooool! Og etter svømminga var også alt fint, så da var det jo nesten litt trist å måtte legge ham. Litt gladkvalitetstid i dag trengtes Men, jeg har fått tilbake mensen i dag. Kan det ha noe å si - har jo lest at melka kan smake litt annerledes eller noe..? Synes i alle fall fryktelig synd på meg selv, litt vondt i magen. Men ikke sånn korsryggvondt som jeg brukte å ha før heldigvis. I morgen skal vi først på 6månederskontroll, og deretter babysang. Så håper humøret hans er litt bedre da. Tar nok en tur til mamma og pappa også, han har ikke sett morfaren sin på en stund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå