Gå til innhold

MellonCollies dager


MellonCollie

Anbefalte innlegg

Så flink gutten din er da!! Plutselig får han nok enda mer fart på sakene! :strix:

Du får kose deg hjemme som best du kan, selv om samboeren din er borte! ;)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Pysepus

Det er noe med det å vite at de kommer hjem en gang før man står opp neste morgen iallfall ;) Jeg foretrekker det! Kjære fikk et jobbtilbud i går, men heldigvis slo han det fra seg ettersom det kom til å være skiftarbeid + at han måtte jobbe i en annen by til tider. Fruen sa nei for mannen skal sove hjemme i sengen her :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du hadde en fin lunsj med babysvømmerne og at treffet med tante Midnight gikk bra :)

Ja, det er merkelig hvor mye man savner sin kjære når man vet at en skal være borte fra hverandre litt :Nikke: :rødme: Men sånt gjør jo kjærligheten sterkere samtidig som det er en bekreftelse på at følelsene fortsatt er der :hjerte:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du har hatt en skikkelig GOOOOD helg.....! :lur::fnise:

:klemmer:

:sjenert::ler:

--------

Joda, dette har vært en fin helg. Jeg fikk nemlig billett til Grand Prix i julegave av frøken Midnight, hun hadde gardert seg med samboer som tok ansvar for Lillegutt. Min første kveld ute på snart halvannet år, og fri hele natta og morgenen i dag. Det gikk som dette måtte gå, når vin ble inntatt allerede i bilen til Oslo. Og jammen solgte de ikke drikke i Spektrum også :fnise: Formen var finfin! Og etter en fuktig kveld ute, møtte vi på Aleksander som vant hele greia i går på vei hjem. Tror det var mer moro for oss enn for ham, men det toppet kvelden vår for å si det sånn :hoho: Midnights kjæreste hentet oss, og det var to slitne jenter som sov i baksetet av bilen hele veien hjem, hahaha! Jeg sov på gjesterommet i natt slik at jeg skulle slippe å våkne av Lillegutt, og samboer hadde ham på morgenen i dag. Herlig!

Formen har vært så som så i dag, men gått veldig fint. Har bakt fastelavnsboller og hatt besøk. Og jeg kommer til å leve lenge på kvelden i går, deilig med litt input på andre ting enn bare baby :sjenert:

Nå er det leggetid kjenner jeg. Lurer på når D er så stor at han foreslår at vi skal slappe av noen timer ekstra på morgenen, i stedet for å insistere på å stå opp senest 7.30 hver dag? ;)

Endret av MellonCollie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:strix: Lillegutt er 6 måneder i dag :strix:

For nøyaktig ett halvt år siden var det vaktskifte på sykehuset, så da lå jeg i badekaret og forsøkte å samle krefter.. 4 timer igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, det var litt av en helg! For en flott julegave da :) Hørtes heeeelt perfekt ut :biggrin: Tenker han Alexander var ganske sliten når dere traff ham, etter alt oppstyret, men han hadde sikkert en super kveld han også!

Rart å tenke tilbake på ja...? Det begynner å bli en stund siden, men man husker det som om det var i går. En av mitt livs flotteste opplevelser, kanskje den aller beste :hjerte:

Gratulerer med D som er 6 mnd :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe::hoppe: for 6 måneder :hoppe::hoppe: Tenk at han er et halvt år allerede. Jøss som tiden flyr.

Jammen høres det ut som dere hadde en flott tur på byen. Man trenger sånt av og til. Fin julegave :)

Alexander var en verdig vinner, låta er kjempefin og gutten har sjarm som bare det. Håper han vinner hele greia. Blir spennende i mai.

Ha en fin dag MellonCollie :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:danser: for 6 måneder :danser:

Høres ut som en deilig helg :) Så det bare på TV vi da, men det virket jo som et vellykket arrangement :)

Selv lider jeg av separasjonsangst tror jeg ,men det er vel et forbigående fenomen og skal vel klare å forlate nurket etterhvert. Må jo gjøre litt annet enn babyting etterhvert,men har ingen hast for øyeblikket :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenk allerede 6 måneder!! :) Gratulerer til lillegutt :hoppe::danse::hoppe:

Hørtes ut som en herlig frihelg! Det er godt å koble av innimellom ja :Nikke:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Det hørtes ut som en kjekk helg, for en fin julegave!! Artig at dere møtte Alexander også ;)

Syns du var flink som ordnet med boller og greier dagen derpå, ikke verst det da!!

En 6mnd gammel gutt, som tiden går! Kan jeg få lov til å si at jeg er bittebittelittegranne misunnelig ;) Selv om jeg har mye fritid og masse tid til bare meg og mannen :)

Ha en fin uke :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Oi, det var litt av en helg! For en flott julegave da :) Hørtes heeeelt perfekt ut :biggrin: Tenker han Alexander var ganske sliten når dere traff ham, etter alt oppstyret, men han hadde sikkert en super kveld han også!

Rart å tenke tilbake på ja...? Det begynner å bli en stund siden, men man husker det som om det var i går. En av mitt livs flotteste opplevelser, kanskje den aller beste :hjerte:

Gratulerer med D som er 6 mnd :blomst:

Det var virkelig en perfekt kveld også. God stemning :)

Det er rart hvor godt jeg husker det ja, men som deg er det heldigvis bare med gode følelser. Det var en stor opplevelse.

Hei MellonCollie :vinke:

kom over boka di og har lest hele nå :)

gratulerer med gutten som er 6 mnd gammel :hoppe:

Velkommen hit Miso, og takk for gratulasjon :)

Hurra for 6 måneder! :hoppe:

:danse:

:hoppe::hoppe: for 6 måneder :hoppe::hoppe: Tenk at han er et halvt år allerede. Jøss som tiden flyr.

Jammen høres det ut som dere hadde en flott tur på byen. Man trenger sånt av og til. Fin julegave :)

Alexander var en verdig vinner, låta er kjempefin og gutten har sjarm som bare det. Håper han vinner hele greia. Blir spennende i mai.

Ha en fin dag MellonCollie :klem:

Tida har gått enormt fort!

Ja, det hadde vært gøy om han vant hele greia. Da blir det ny GrandPrixtur neste år, men da finalen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:danser: for 6 måneder :danser:

Høres ut som en deilig helg :) Så det bare på TV vi da, men det virket jo som et vellykket arrangement :)

Selv lider jeg av separasjonsangst tror jeg ,men det er vel et forbigående fenomen og skal vel klare å forlate nurket etterhvert. Må jo gjøre litt annet enn babyting etterhvert,men har ingen hast for øyeblikket :fnise:

Nei, det er vel helt normalt at du ikke har noe stort behov for å dra fra nurket enda ;) Og alle er jo veldig forskjellig på når de er "klare" for å ta litt fri.. Jeg var vel relativt tidlig med barnevakt første gang, men er avhengig av litt alenetid innimellom. Bare være MellonCollie. Og så lenge han er sammen med pappaen sin, så er det ikke noe problem :)

Gratulerer med lille gutten din som har blitt hele 6 måneder! :hoppe:

:hoppe: for 6 månder :hoppe:

Tenk allerede 6 måneder!! :) Gratulerer til lillegutt :hoppe::danse::hoppe:

Hørtes ut som en herlig frihelg! Det er godt å koble av innimellom ja :Nikke:

:klemmer:

Takker for gratulasjoner :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Det hørtes ut som en kjekk helg, for en fin julegave!! Artig at dere møtte Alexander også ;)

Syns du var flink som ordnet med boller og greier dagen derpå, ikke verst det da!!

En 6mnd gammel gutt, som tiden går! Kan jeg få lov til å si at jeg er bittebittelittegranne misunnelig ;) Selv om jeg har mye fritid og masse tid til bare meg og mannen :)

Ha en fin uke :klem:

Jeg skjønner deg godt, Strix. Ting er ikke alltid så rettferdig :sjenert: Men, snart må du venne deg til å måtte dele mannen med noen andre, det er jeg sikker på!

Oi, tenk at han er 6 mnd allerede! :blomst:

Ja, det har gått fort! Plutselig stor gutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...