Gå til innhold

Hvor vanlig er det å kaste mannen ut pga. liten penis?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest_*

Til alle dere jenter:

Har forstått såpass at en tykk penis er å foretrekke. Men hvor tykk må den være? Er for eksempel 12cm i omkrets noe som blir for tynt. Må man oppi 14-15 for dere skal bli fornøyd? skjønner jo at 7 cm omkrets ikke e no særlig, og 16 cm sikkert e fantastisk, men når blir tykkelsen et problem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje norske menn som går ut på sjekkern i Norge snart må ha med seg et bevis fra legen med alle mål ?

Det ville ha vært kjekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Gjest_Dorthe_*

Ute på bar i går, på dansegulvet, var det en overstadig beruset jente som tok et krafttak der på en mann hun sjekket opp! Han ble bare rar i ansiktet og stakk bort til vennene sine...forstår jeg godt, det er bare ufint å tå på menn en ikke kjenner offentlig ute på dansegulvet for å "teste ut varene/utstyret". :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde samme opplevelsen som over ^^, dvs. at ei jente tok et krafttak på meg på dansegulvet en gang. Ubehagelig, så dyttet henne forsiktig unna og gikk tilbake til "gjengen" min. Uheldigvis så en av de mannlige vennene hennes at jeg dyttet hun forsiktig unna, og trodde det ble skikkelig bråk, og fløy på meg.

Kvelden endte med at kameraten hennes fikk oppleve hva kampsporttrening med et langt liv kan gjøre med en person, bla. brist i ribbeina for hans del. Bare ler i etterkant av hele opplevelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_333_*
Menn har jo til alle tider scort kvinner fra 0-10 og kvinners underliv har blitt operert go retusjert i blader for menn, samt brystene er unaturlige - og gjett om alt dette gjennom lange tider har skapt mindreverdighetskokmplekser hos jenter og kvinner, oh la la. mange en terapeut og penger har blitt brukt her.

At en kvinne er ktitisk til mannens utstyr og setter noen krav til den, er i grunnen bare kult. Hun skal da ha noen kriterier hun og?

Thumbs up

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thumbs up

Enig i at kvinnen kan få ha krav, men det er veldig uhøflig å ta grep rundt utstyret på mannen ute på bar/klubb når man ikke kjenner hverandre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 1 måned senere...
Gjest Gjest
Skjønner ikke poenget med å legge dette innlegget på Kvinneguiden. Det er greit at du synes utstyret var for lite, og hadde vett nok til å finne på en annen unnskyldning for at han skulle gå. Men ved å legge ut dette innlegget bidrar du jo sannsynligvis til at menn med lite utstyr får enda mer komplekser for det, og kanskje ikke tør nærme seg damer. Vil du det?

Er ikke dette et kvinneforum da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jonas
Hvor vanlig er det at jenter/kvinner har med en mann hjem fra byen for så å kaste ham på dør fordi utstyret hans var lite?

Opplevde nettopp å treffe en stilig, kjekk mann på byen, vi danset og han ble med hjem. I seng oppdaget jeg at hans penis ikke var helt i min smak, faktisk gjorde synet av det at jeg ikke fikk lyst på sex. Er vant til godt utstyrte menn, så det ble bare turn-off.

Måtte bare finne på unnskyldninger som at det ikke var riktig med sex i og med at han har samboer og to barn, dårlig samvittighet og at det mest fornuftige da ville være at han dro hjem.

Har flere opplevd det samme?

Jeg pleier som regel å ditche damer som har små pupper. Burde stått at det var push-up BH i pannen deres så vi gutta ikke ble lurt! Jævlig irriterende når BH faller, også er det bare noen små struttepupper under der. Finnes mye annet bra å ta seg til enn å pule flatbrysta damer! De som har komplekser for dette, BURDE HA DET! Makan til flau greie skal du lete lenge etter!!!

Ikke fokuser så mye på mannens str. Fokuser heller på hvilket inngrep dere selv kan gjøre for å bli bedre! Størrelsen hos den riktige mannen kommer av seg selv (i skikkelig ereksjon) hvis bare du er digg nok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du, ts - Syns stasen er for liten, har du noengang tenkt på at du kanskje er litt for vid??

Siden du nevner at du er vant med menn med "godt utstyr"?

God sex handler ikke om hvor størrelse - Eller hvor utvida du er, men om hvordan dere kommuniserer!

Du virker uerfaren!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Hvis du, ts - Syns stasen er for liten, har du noengang tenkt på at du kanskje er litt for vid??

Siden du nevner at du er vant med menn med "godt utstyr"?

God sex handler ikke om hvor størrelse - Eller hvor utvida du er, men om hvordan dere kommuniserer!

Du virker uerfaren!!!!

Leser du lengre foran i tråden ser du at TS var gjestdeluxe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

At dere gidder å henge dere slik opp i størrelsen på penis...? :klø: Både menn og kvinner i denne tråden... Har dere virkelig ikke viktigere ting å bekymre dere for? Dette er en diskusjon som hører mer hjemme på en ungdomsskole enn på et forum beregnet for voksne mennesker!

(Og det å kaste ut en mann fordi han har for liten penis er så fjernt at jeg ikke engang vurderer å se på det som en reell problemstilling.)

Voks opp folkens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
(Og det å kaste ut en mann fordi han har for liten penis er så fjernt at jeg ikke engang vurderer å se på det som en reell problemstilling.)

Hver sin smak :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

  • 4 uker senere...
Gjest Gjest

Jeg har opplevd å bli kastet ut på grunn av for stor penis :tristbla:

Må være ille å bli kastet ut? Har damer noen gang blitt kastet ut pga for stygg kropp? Tror ikke det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Til alle dere jenter:

Har forstått såpass at en tykk penis er å foretrekke. Men hvor tykk må den være? Er for eksempel 12cm i omkrets noe som blir for tynt. Må man oppi 14-15 for dere skal bli fornøyd? skjønner jo at 7 cm omkrets ikke e no særlig, og 16 cm sikkert e fantastisk, men når blir tykkelsen et problem?

12 cm omkrets og oppover er helt topp for god sex! Vet ikke hvor stort som er for stort, men det er vel kanskje når det begynner å se ut som om penis hører hjemme på en hest og ikke en mann ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes du burde kastet han ut fordi han var i forhold med barn for det første.. finn deg en mann selv.. ikke ta andres!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Så to gale gjør en rett? Tror du det er småpikkede menn som står for hetsen av kvinner? Stort sett har de mer enn nok med seg selv til å snakke dritt om andre.... Kvinner løser problemene med små pupper med silikon.... hva faen kan gutta gjøre?

Jeg sjekker aldri en kvinne igjen. Jeg er ferdg med å nedverdige meg. Dessverre har jeg nok et tiltalende utseende, for når jeg er ute med gutta kommer de jaggu meg bort for å forstyrre. Jeg gidder ikke mer nedverdigelse, så jeg sender dem bort. Uansett hvordan de ser ut.

Lurer bare på en liten ting jeg... Dere menn som mener dere har liten penis... hva tenker dere om det å bruke dildo på kvinnen? Så kan hun velge den hun liker (størrelse, vibrerende, klitstimulator etc), og så kan hun stimulere dere etterpå, på den måten dere synes er best... Ville dere mistet tenninga av noe slik, følt at det var nedverdigende etc? Må innrømme at min vibrerende dildo med en fantastisk klit stimulator har gjort meg bortskjemt... den gir noe ingen vanlig pikk kan gi meg, uansett størrelse.. så jeg hadde faktisk satt pris på om en type hadde selvtillit nok til å bruke den på meg, i tillegg til å gi meg av sin egen kropp. Hva med å skaffe seg en "verktøyskasse" gutter, spesielt dere som er lei av å føle at dere ikke har nok å tilby, finnes utrolig mange deilige leketøy som man kan krydre akten med!! :) Tenker nok at denne verktøyskassa passer best i et fast forhold, da det sannsynligvis ville virke veldig uhygiensk om man brukte lekene på flere ONS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Selvsagt er det nedverdigende å måtte ty til plastikk fordi kvinnen mener man ikke duger. Men kan det redde forholdet, er det nok mange som vil gjøre det. For å glede sin kvinne. Det blir mer og mer av dette, og psykologisk er det ikke helt bra for enkelte. Følelsen av å ikke duge på det seksuelle plan kun fordi man er født med en kroppsdel som er litt mindre enn normalt. Det må da være mye bedre for partneren også med en mann som sitter igjen med litt verdighet og følelsen av å fremdeles være mann, når alt kvinnen trenger å gjøre er å trene opp musklene sine.

Som en mann med liten pikk er jeg veldig bevisst på at jeg ikke skal føle meg som en mindre mann bare fordi jeg tilfeldigvis er født med en mindre kroppsdel enn normalt, og derfor er jeg også veldig kresen på mine kvinner. Er hun ikke villig til å gjøre noe med størrelsesforskjellen, er det ut døra. Har man møtt en trent kvinne, vil man ikke gå tilbake. For en trent kvinne er størrelse irrelevant, og jo mer hun kniper, jo bedre blir det for henne. Herlig å kjenne musklene jobbe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...