Gå til innhold

Hvor vanlig er det å kaste mannen ut pga. liten penis?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg skjønner aldri hvorfor folk blir så fryktelig sinte av slike tråder. Alle har sine turn offs. Menns preferanser på kvinner er høyde,vekt,utseende,skostørrelse, bryststørrelse, alder, hårfarge og lengde, stemme, latter, klesdrakt, undertøy osv i det uendelige. Men hvis en kvinne synes en mann har litt for liten penis for dette individets smak.... da er det for menn å hyle og skrike og bære seg. Ta en god titt på deres egne latterlige krav til kvinner og kall dere selv for det dere er: Hyklere

My thinking exactly.

Har han liten penis, da får han jaggu meg tåle avvisning uten å sutre og bære seg.

Har han liten penis som følge av manglende ereksjon (at han ikke finner dama tiltrekkende eller), neivel, greit nok det. Men hvorfor i huleste ble han med henne hjem da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

My thinking exactly.

Har han liten penis, da får han jaggu meg tåle avvisning uten å sutre og bære seg.

Har han liten penis som følge av manglende ereksjon (at han ikke finner dama tiltrekkende eller), neivel, greit nok det. Men hvorfor i huleste ble han med henne hjem da?

Hvordan i huleste vet du om mannen ikke hadde ereksjon? For alt vi vet hadde han jo helt sikkert det...!

Er du selv mann med liten tissefant som sitter og forsøker å snu skylden over på kvinnen for mannens manglende utstyr?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du selv mann med liten tissefant som sitter og forsøker å snu skylden over på kvinnen for mannens manglende utstyr?

Størrelsen på pikken min er helt grei den. Au contraire, "forsøke å snu skylden over på kvinnen" er nettopp det jeg ikke gjør!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan i huleste vet du om mannen ikke hadde ereksjon? For alt vi vet hadde han jo helt sikkert det...!

Det var et hvilket som helst tenkt eksempel og ikke nødvendigvis situasjonen til TS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vennligst alle kvinner med push-up,hold-in,silikon og gud veit hva slags juks,holde seg unna sjekkemarkedet slik at vi menn slipper den gedigne skuffelsen når dere kler av dere. Gjøre seg lekker,også er det bare lureri! Rett på dør...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vennligst alle kvinner med push-up,hold-in,silikon og gud veit hva slags juks,holde seg unna sjekkemarkedet slik at vi menn slipper den gedigne skuffelsen når dere kler av dere. Gjøre seg lekker,også er det bare lureri! Rett på dør...!

Menn sier jo aldri nei til sex, de tar omtrent alt de ser, så det her var ingen trussel :skravle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn sier jo aldri nei til sex, de tar omtrent alt de ser, så det her var ingen trussel :skravle:

Isåfall bra for deg. Det var vel heller ikke ment som en trussel,bare en ironisering over hvor teit denne tråden er.

Utrolig hvor forkvaklet menneskesyn enkelte har...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan vennligst alle kvinner med push-up,hold-in,silikon og gud veit hva slags juks,holde seg unna sjekkemarkedet slik at vi menn slipper den gedigne skuffelsen når dere kler av dere. Gjøre seg lekker,også er det bare lureri! Rett på dør...!

Godt poeng.

For noen sjåvinistiske svin enkelte kvinner kan være. Mange damer som måtte tusle slukøret hjem da ja,hvis menn også begynte å stille lignende krav. Sorry men brystene dine er litt slappe... :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt lyst til å gjøre det selv, var med en som hadde en tynn og liten en som var bøyd dønn feil vei. Så den datt ut hele tiden, endte opp med å gi ham en handjob men satt der selv skuffa som bare faen. Jeg som skulle ha pikk

Klarte ikke helt å skjule det i måten jeg snakket heller, tror jeg sa noe sånt som at å slanke seg gjør at pikken blir lengre. Senere fant jeg ut at jeg egentlig syntes veldig synd i ham

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Klarte ikke helt å skjule det i måten jeg snakket heller, tror jeg sa noe sånt som at å slanke seg gjør at pikken blir lengre.

Det var slemt.. :tristbla: Håper han kom over det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gjort det, flere ganger, både fordi penisen var så liten at jeg ikke kjente noe og har også vært bort menn med så mye forhud at pikken forsvinner oppi det hele. (For mye forhud er forresten ekkelt uansett -får helt *grøss* av å tenke på hvor mye dritt som samler seg inni der...

Men jeg har gjerne kommet så langt at vi var på vei til å ha sex jeg da, og så "kastet ham ut" eller sagt sorry -det her funker ikke...

Har det problemet nå også, for nå har jeg en fyr som jeg tror kommer til å bli forelska i meg -jeg kunne nok blitt forelska i ham også, men klarer bare ikke for alt i verden å se for meg et sexliv der jeg ikke kjenner at jeg har sex...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn tror jo at kvinner liker å få dyttet peniser i analåpningen. Men newsflash: det gjør vondt.

Ikke når du blir vant til det søta

Husker forøvrig når jeg kasta ut ei dame fordi hun hadde små bryster, cellulitter og strekkmerker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke når du blir vant til det søta

Husker forøvrig når jeg kasta ut ei dame fordi hun hadde små bryster, cellulitter og strekkmerker

Du må være homo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...