Gå til innhold

Hvor vanlig er det å kaste mannen ut pga. liten penis?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Gjestemannen_*
Når jeg leste denne tråden, fikk den meg til å tenke over noe.... Noen få damer har faktisk sjekket utstyret på meg i form av tjafsing på byen, spesielt på nattklubber. Tenkte før at dette var pga. de var opphisset men nå vurderer jeg faktisk for om det var for å sjekke om størrelsen var grei.

DÆVEN burde ha anmeldt de for seksuell trakkasering hvis de avslo meg men heldigvis har ingen damer gjort det enda. :natti:

Bare jeg som har vært borti dette?

Har vært bort i det jeg og...! Helt vanlig det, at jenter tafser på snabelen din, for å sjekke varen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Norske kvinner er ikke alene om å sende mannen hjem dersom varene ikke er som forventet: amerikanske (spesielt NY) og sveitsiske kvinner er visstnok likedan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*
Norske kvinner er ikke alene om å sende mannen hjem dersom varene ikke er som forventet: amerikanske (spesielt NY) og sveitsiske kvinner er visstnok likedan.

Kanskje hun kastet ut mannen forde hun var for stor og vid ? Og ikke forde han var for liten egentlig ?

Det skjer nok ofte det også : ) Om det er noen trøst - for de menn som blir kastet ut hjemmefra !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm. Vel, min erfaring tilsier at størrelsen betyr en god del. Uten å være vid som en låvedør, mener jeg.

"Gjestdeluxe" startet tråden, sto det inni her et sted: nådeløst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*
"Gjestdeluxe" startet tråden, sto det inni her et sted: nådeløst!

Ja ja - men tror hun at han er for liten for henne . Tenker hun sikkert heller - " Hun er for vid " for han .For å kanskje ikke skuffe han med dårlig sex - sender hun han på dør rett og slett . Og han tror - det er forde han er for liten .Men egentlig frykter hun at hun ikke kan gi han god nok sex likevell . Det kan tenkes folk tenker stikk motsatt enn dere tror og legger skylden på seg selv - først og fremst .Finns mange , mange kvinner også med dårlig selvtillitt .Og dermed ungår sex - om de tror de likevell ikke er bra nok .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Norske kvinner er ikke alene om å sende mannen hjem dersom varene ikke er som forventet: amerikanske (spesielt NY) og sveitsiske kvinner er visstnok likedan.

New York-kvinnene er sikkert ennå mer nådeløse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Jente18_*

Huff, dette er ganske trist egentlig. Lest litt gjennom tråden nå, og blir lei meg av de som velger å ikke ha noe sexliv fremfor å ende opp i slike situasjoner. Alle er forskjellige, og noen passer bedre sammen enn andre. Jeg har hatt sex medgutter som har vært både godt over og godt under snittet. men jeg har aldri opplevd at sexen har vært dårlig på grunn av størrelsen. Aldri i verden om jeg ville kasta en bra fyr på døra fordi han hadde en penis under snittet. Hvis man gir det litt innsats og ikke bare ligger der, kan man få nytelse ut av det meste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt sex med gutter som har vært både godt over og godt under snittet. men jeg har aldri opplevd at sexen har vært dårlig på grunn av størrelsen.

"Jente 18", har ikke du hatt sex med særs mange for din alder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor vanlig er det at jenter/kvinner har med en mann hjem fra byen for så å kaste ham på dør fordi utstyret hans var lite?

Opplevde nettopp å treffe en stilig, kjekk mann på byen, vi danset og han ble med hjem. I seng oppdaget jeg at hans penis ikke var helt i min smak, faktisk gjorde synet av det at jeg ikke fikk lyst på sex. Er vant til godt utstyrte menn, så det ble bare turn-off.

Måtte bare finne på unnskyldninger som at det ikke var riktig med sex i og med at han har samboer og to barn, dårlig samvittighet og at det mest fornuftige da ville være at han dro hjem.

Har flere opplevd det samme?

Du fikk raskt svar av mange fornærmede menn her.. :fnise:

Jeg velger å se bort i fra at ONS hadde sambo og barn (du burde ikke, uansett str på utstyr). Men når man først har en ONS med små saker, så har jeg vel kommet meg igjennom det de gangene det har skjedd. Men det har ALDRI blitt noen gjentagelse med de. :surprised:

Og til de andre mannlige kommentarene her: Jeg har aldri sett noen sammenheng i penis-størrelse og ferdigheter i senga - hverken ene eller andre veien. :scorpis:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mr Medium

Løsningen her er enkel .

Norske kvinner som MÅ ha stor pikk finner de ( få ) norske som er over 20cm og f.eks. alle negergutta med stort verktøy .

Asistiske jenter er som oftest mye trangere enn storvokste norske kvinner . Dessuten viser de stort sett vannvittig mye mer respekt for menn , og de lar menn være menn .

Dessuten er det vanvittige mye mer fine jenter i f.eks Thailand i forhold til Norge . Reiser der 1-2 x i året i forbindelse med varekjøp ( med kona...nei hun er ikke Thai), så kjenner godt til dette .

Så til dere menn som ikke "orker" mer norske kvinner : Ta dere en tur til Thailand , og ta kontakt med "vanlige" kvinner der...ikke barjenter. Dere vil bli forundret over en totalt ny verden som åpenbarer seg . Eneste problemet er hvor kjipt det er å komme hjem til Norge igjen....

Og nei , jeg har ikke en "baby gulrot"...den er vel normal til litt over normalen i størrelsen .

Kanskje norske menn som går ut på sjekkern i Norge snart må ha med seg et bevis fra legen med alle mål ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_sissi_*
Hvor vanlig er det at jenter/kvinner har med en mann hjem fra byen for så å kaste ham på dør fordi utstyret hans var lite?

Opplevde nettopp å treffe en stilig, kjekk mann på byen, vi danset og han ble med hjem. I seng oppdaget jeg at hans penis ikke var helt i min smak, faktisk gjorde synet av det at jeg ikke fikk lyst på sex. Er vant til godt utstyrte menn, så det ble bare turn-off.

Måtte bare finne på unnskyldninger som at det ikke var riktig med sex i og med at han har samboer og to barn, dårlig samvittighet og at det mest fornuftige da ville være at han dro hjem.

Har flere opplevd det samme?

Hehe..... ja! Prøvde å være sammen med en mann- men klarte aldri å se pikken i lys, for den var virkelig ikke etter min smak.... Ikke str det var noe feil med, bare utformingen. Blir nesten dårlig av å tenke på den enda...... : /

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har vært bort i det jeg og...! Helt vanlig det, at jenter tafser på snabelen din, for å sjekke varen!

Du tuller? Det er da frekt å ta på andre der?!

Plutselig liksom..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Jente18_*
"Jente 18", har ikke du hatt sex med særs mange for din alder?

Det er da absolutt ikke poenget i posten min, og har ingenting med denne tråden å gjøre! :P

Jeg sier bare det jeg mener utifra egne erfaringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Mari_*

Nei, vet du hva! Jeg hadde aldri tatt med meg en hjem for så å kaste han ut igjen fordi han hadde hatt en litt mindre penis enn gjennomsnittet. Tenk om en mann skulle gjort det samme med deg fordi han syns du hadde større pupper med bh'en! Hah xD

Dessuten er det fult mulig å få til god sex med en som ikke har den aller største. Kommer faktisk litt an på hvordan han bruker den og. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...