Gå til innhold

Hvor vanlig er det å kaste mannen ut pga. liten penis?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Menn med kort penis har ofte tykkere penis enn de andre mennene - og der er jo en fordel! De kan bruke den på en bedre måte for å stimulere, og det glemmer nok mange andre menn med stort utstyr. Så alle har sjarm!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest AnonymBruker

Møtte nylig en med middels/lite utstyr, og han kunne bruke det på en bedre måte enn mange med stort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Har hatt min beste sex med en som hadde 11 cm, så jeg skjønner ikke problemstillingen. Størrelsen har ytterst lite å si for selve opplevelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Kanskje du ikke følte deg trygg på mannen og at du ikke likte typen og derfor sendte han hjem! Hadde du likt han ville du ikke brydd deg om hvordan penisen så ut ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Selvsagt er det nedverdigende å måtte ty til plastikk fordi kvinnen mener man ikke duger. Men kan det redde forholdet, er det nok mange som vil gjøre det. For å glede sin kvinne. Det blir mer og mer av dette, og psykologisk er det ikke helt bra for enkelte. Følelsen av å ikke duge på det seksuelle plan kun fordi man er født med en kroppsdel som er litt mindre enn normalt. Det må da være mye bedre for partneren også med en mann som sitter igjen med litt verdighet og følelsen av å fremdeles være mann, når alt kvinnen trenger å gjøre er å trene opp musklene sine.

Åh, så kvinner skal trene opp musklene sine for at du er utilstrekkelig der nedentil...? Snakk om ansvarsfraskrivelse.

Tror ikke det, nei...

Det kvinner tenner på er det kvinner tenner på, og små peniser er ikke noe de fleste kvinner tenner på.

Til dere jenter: Spark dem ut med god samvittighet. Har han for liten pikk er han heller ikke noe å samle på.

Hadde jeg hatt for liten pikk, hadde jeg blitt hjemme og tatt meg en ronk istedet for å kaste vekk damenes tid.

Har du liten pikk, ja ja, tough sh*t. Da er du ikke verdig, iflg. Darwins Lov til å spre dine gener videre, ei heller til å bare få deg et knull. Om du likevel får det, bør du jaggu meg være takknemlig...! Jeg har ingen sympati for deg, ikke mer enn Charles Darwin ville hatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg blir dette et spørsmål om folkeskikk og anstendighet. Jeg ville ikke drømme om å kaste ut noen fordi egne forventninger ikke ble oppfylt, selv om jeg kan forstå at du ble skuffet med det samme. Jeg foretrekker selv helt klart litt størrelse selv og har en mann som matcher mine ønsker til fulle. Men jeg har da også hatt nydelig sex med mye mindre og får meg ikke til å dømme en mann ut fra størrelsen på utstyret hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, så kvinner skal trene opp musklene sine for at du er utilstrekkelig der nedentil...? Snakk om ansvarsfraskrivelse.

Tror ikke det, nei...

Det kvinner tenner på er det kvinner tenner på, og små peniser er ikke noe de fleste kvinner tenner på.

Til dere jenter: Spark dem ut med god samvittighet. Har han for liten pikk er han heller ikke noe å samle på.

Hadde jeg hatt for liten pikk, hadde jeg blitt hjemme og tatt meg en ronk istedet for å kaste vekk damenes tid.

Har du liten pikk, ja ja, tough sh*t. Da er du ikke verdig, iflg. Darwins Lov til å spre dine gener videre, ei heller til å bare få deg et knull. Om du likevel får det, bør du jaggu meg være takknemlig...! Jeg har ingen sympati for deg, ikke mer enn Charles Darwin ville hatt.

I følge Charles Darwin skulle vel strengt tatt neppe du heller blitt født... Slike holdninger hører ingensteds hjemme. Hvor går grensa for å oppføre seg som en neandertaler? Gjelder Darwin sin lov kun for menn, eller er det greit om kvinner også blir sendt hjem med en gang grunnet puppestørrelse, romslighet, cellulitter... osv? Personlig ville jeg trodd vi per idag hadde kommet lenger, men det viser seg at vi nok en gang har feil utvikling i forhold til dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thi hi , likestilling alla 2010 er det noe galt med kvinnen er det mannen sin skyld . er det noe galt med mannen er det bare å slenge dritt og være kjip :). jeg liker det seriøst fordi det beviser det jeg altid har ment: Men er ledere kvinner er følgere Begrunelse: hvis det er noe galt skylder man på lederen :) .Helt greit å kaste ut noen du ikke tenner på men ikke sytt når vi menn behandler dere som følgere grunnet deres oppførsel:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge Charles Darwin skulle vel strengt tatt neppe du heller blitt født...

Hverken jeg eller noen av de andre her på forumet... Ikke du heller.

Slike holdninger hører ingensteds hjemme. Hvor går grensa for å oppføre seg som en neandertaler?

Å, neivel, "slike holdninger hører ingensteds hjemme(.)" Hvem er du til å diktere hvilke holdninger som skal gjelde? Hva?

Gjelder Darwin sin lov kun for menn, eller er det greit om kvinner også blir sendt hjem med en gang grunnet puppestørrelse, romslighet, cellulitter... osv?

Et trent øye med sans for detaljer greier å oppdage alt dette, bortsett fra romslighet da. Så slipper man å ha henne med seg hjem, bli skuffet over det man ser og sende henne på dør.

Personlig ville jeg trodd vi per idag hadde kommet lenger, men det viser seg at vi nok en gang har feil utvikling i forhold til dette.

Det blir laget alt for mange mennesker pr. dags dato. Mange av dem er resultatet av lite pene mennesker, dårlige mennesker, svake mennesker, etc. med alt for mange nedarvede genetiske defekter. Er det virkelig ønskelig at det blir enda flere?

Selv om mange av oss her i dag er resultatet av en svært dårlig seleksjon som strider imot Darwins Lov, så trenger ikke dette å fortsette i det uendelige. Så nei, dette utsagnet ditt er jeg ikke enig i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestdeluxe

For meg blir dette et spørsmål om folkeskikk og anstendighet. Jeg ville ikke drømme om å kaste ut noen fordi egne forventninger ikke ble oppfylt, selv om jeg kan forstå at du ble skuffet med det samme.

Vel, til informasjon: mannen det gjelder har jeg kontakt med også i dag. Han brøt ut av sitt ulykkelige samboerforhold (som han da var i), og er i dag i et godt forhold med en dame han skryter av. Han ser bra ut, er veltrent og i god form. Alt hell og lykke, han har jo en dame som setter pris på ham!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hverken jeg eller noen av de andre her på forumet... Ikke du heller.

Å, neivel, "slike holdninger hører ingensteds hjemme(.)" Hvem er du til å diktere hvilke holdninger som skal gjelde? Hva?

Et trent øye med sans for detaljer greier å oppdage alt dette, bortsett fra romslighet da. Så slipper man å ha henne med seg hjem, bli skuffet over det man ser og sende henne på dør.

Det blir laget alt for mange mennesker pr. dags dato. Mange av dem er resultatet av lite pene mennesker, dårlige mennesker, svake mennesker, etc. med alt for mange nedarvede genetiske defekter. Er det virkelig ønskelig at det blir enda flere?

Selv om mange av oss her i dag er resultatet av en svært dårlig seleksjon som strider imot Darwins Lov, så trenger ikke dette å fortsette i det uendelige. Så nei, dette utsagnet ditt er jeg ikke enig i.

Jeg vet om ett annet menneske som gjerne ville skape supermennesker i et supersamfunn... Han ble heldigvis stoppet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet om ett annet menneske som gjerne ville skape supermennesker i et supersamfunn... Han ble heldigvis stoppet...

Det at du trekker paralleller til Hitler med nesten sånn uten videre, vitner om din manglende evne til refleksjon og å tenke nyansert. For jeg regner med at det var han du mente?

Jeg sa absolutt ingenting om depopulasjon, "etnisk rensning" og denslags. Det er ikke noe vi ønsker.

Jeg synes imidlertid at folk rundt om på hele jordkloden burde tenke seg om to ganger før de lager barn, i.o.m. verden spås å være overbefolket om 10 - 20 år. Det er allerede for få ressurser til at alle kan få et verdig liv slik som det er nå. Om befolkningstallet ble 20 milliarder ville dette forverret seg deluxe.

Nå har dette gått endel OT. Tilbake til tema. Det at denne tråden er full av innlegg fra damer som nettopp synes at liten penis er turn-off er bevis nok på at det faktisk er det. Men for noen av damene kan han veie opp for dette ved å være en dyktig elsker, en kunstner i senga, etc. og dermed kanskje berge kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kvinner er så dårlige til lukeparkering??

Vi har hørt at dette:

________________________________________________ er 20cm.

Endret av Lise_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Hvorfor kvinner er så dårlige til lukeparkering??

Vi har hørt at dette:

________________________________________________ er 20cm.

:skratte: :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hverken jeg eller noen av de andre her på forumet... Ikke du heller.

Å, neivel, "slike holdninger hører ingensteds hjemme(.)" Hvem er du til å diktere hvilke holdninger som skal gjelde? Hva?

Et trent øye med sans for detaljer greier å oppdage alt dette, bortsett fra romslighet da. Så slipper man å ha henne med seg hjem, bli skuffet over det man ser og sende henne på dør.

Det blir laget alt for mange mennesker pr. dags dato. Mange av dem er resultatet av lite pene mennesker, dårlige mennesker, svake mennesker, etc. med alt for mange nedarvede genetiske defekter. Er det virkelig ønskelig at det blir enda flere?

Selv om mange av oss her i dag er resultatet av en svært dårlig seleksjon som strider imot Darwins Lov, så trenger ikke dette å fortsette i det uendelige. Så nei, dette utsagnet ditt er jeg ikke enig i.

Jeg er glad vi har tatt steget fra steinalderen slik at det er rom for enkelte "feil" og "mangler". Det er synd man ikke er mer åpne for hverandre, og faktisk klarer å se forbi kjærlighet grunnet manglende cm. Noe som heller ikke behøver å bety noe om dama kan sine saker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner aldri hvorfor folk blir så fryktelig sinte av slike tråder. Alle har sine turn offs. Menns preferanser på kvinner er høyde,vekt,utseende,skostørrelse, bryststørrelse, alder, hårfarge og lengde, stemme, latter, klesdrakt, undertøy osv i det uendelige. Men hvis en kvinne synes en mann har litt for liten penis for dette individets smak.... da er det for menn å hyle og skrike og bære seg. Ta en god titt på deres egne latterlige krav til kvinner og kall dere selv for det dere er: Hyklere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Nei, det er ikke lov å si at man foretrekker litt størrelse. Da er man overfladisk, og trenger å trene musklene sine. Det er ikke mannen som er liten, det er dama som er løs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...