Gå til innhold

Fiskesnakk

-Fisken-

Anbefalte innlegg

Åh du lille Fisk.. :trøst: Det er dessverre ikke noe du kan ha fått unngått.. Huff... du skulle sett dokumentaren på lørdag. Den handlet nettop om sånne som kuttet seg opp. Såkalte "cutters". Det er 80% jenter som "har" denne lidelsen. Man fikk se hvordan disse jentene tenkte, og hvorfor de kuttet seg osv. Det er helt klart at jenta ikke har det bra! Huff.. Vær hjemme fra skolen i morgen du. Slappe litt av og sånt.

Takk for hilsen i boka mi!

*kjempe klem* Cloe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du skal IKKE ha skyldfølelse og du ER en ekte venn, aldri tvil på det!!!

Vær hjemme i morgen, slapp av og ta det med ro.

Tenker på deg!

:trøste: :blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sovnet da tilslutt. Etter lenge. Er glad jeg leser en såpass god bok, klarer liksom å glemme alt annet mens jeg leser.

Jeg lurer så utrolig på hvordan moren til venninnen min reagerte. Stakkars.. En mann som lider av ekstrem angst, inn og ut av forskjellige avdelinger. En sønn i militæret som bruker sort neglelakk og en datter med depresjoner og som kutter seg selv opp.

Den moren der må være en utrolig sterk person!

Men er litt nervøspå hvordan det blir å møte venninnen min igjen. Vi har fri fra trening i dag, men skal trene i morgen og fredag. Vet ikke om hun kommer, men hvis hun gjør det.. Det kommer til å bli veldig rart. Skjønner egentlig ikke hvorfor jeg reagerer s¨å sterkt som jeg gjør, jeg mener, jeg visste jo om problemene hennes, bortsett fra kuttingen. Men den kuttingen gikk bare helt utrolig sterkt innpå meg.

Jeg kan faktisk skjønne henne. Det blir en måte å få ut alt inni seg på.. Sinne og sorg. Jeg gjør det samme noen ganger, ikke med kutting, men ved å kaste opp. Blir veldig lei meg etterpå, men fått ut alt sinne mitt. Har ikke bulimi eller noe sånt, det er over for ca 2 år siden, det er bare noen ganger jeg for en så stor trang at jeg rett og slett MÅ få ut sinne mitt på en eller annen måte.

Ønsker meg boksepute til jul - håper virkelig jeg får det, tror det er en veldig fin måte for meg å få ut sinne og aggresjon på, noejeg har mer enn nok av :-?

Jaja. Før vel prøve å gjøre noen av de der hersjens leksene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, lett skal det ikke være. Av og til er livet rett og slett noe DRITT, men som regel så kommer det bedre tider.

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør vel det.. Forhåpentligvis.

Holder på å bli syk. Orker ikke det nå :-? Da blir jeg så slapp på trening, noe som fører til at jeg gjør det dårlig. Det igjen gjør at jeg blir utrolig sint og sur på meg selv, jeg HATER å ikke nå målene mine ogklare det jeg vet jeg egentlig kan klare. Det tror jeg må være noe av det jævligste som overhode går ann.

Hodet dunker og dunker.. Skjerp deg, du er bare i veien hode.. Åhhhh!

Fant nettopp et kjempefint ordspråk:

Når du har gått akkurat så langt at du ikke orker å gå et skritt lenger, har du gått akkurat halvvies av hva du klarer. Grønlandsk ordspråk.

Det er akkurat hva jeg vil følge! Presse meg selv til det hardeste.

Jeg kommer ikke til å takle å få 4 i noen fag til jul. Jeg vet at jeg kan mye bedre enn det. Selv om jeg ikke har hatt konsentrasjonen til å klare å jobbe så mye dette halvvåret, så må jeg få 5 eller 6 i alle fag. MÅ! Men jeg vet jeg kan klare det. jeg vet det.

Jaja, i morgen blir første psykolog-timen min. Lurer på hvordan det blir.. Både gruer og gleder meg. JEg vil jo veldig gjerne ut av dette drittet, føler meg helt låst. Det deiligste ville vært å synke langt, langt ned i jorden - å bli der. For alltid. Så befriende! Så herlig..

Men det blir bare ved drømmene. Erdet en ting jegaldri i verden kommer til å gjøre, så er det å ta selvmord. Jeg er alltfor spent på hva livet vil bringe til å gjøre noe sånt noe. Hvor er jeg om 5 år? Om 10 år? Er jeg gift? Har jeg barn? Hvordan hus har jeg? Det er sånne ting jeg bare må finne ut. Om jeg klarer målene mine, om jeg får meg en bra jobb, osv. Jeg må finne det ut. Er så nysgjerrig!

Det jeg gleder megmest til for øyeblikket er den dagen jeg skal flyte ut. Da jeg får kjøpe egne ting, innredesom jeg vil. Slippe alt rotet til mamma :-? Det blir bare helt herlig.

Den som venter på noe godt, venter aldri forgjeves :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alltid bra å ha ting å se frem til. :)

Skal hilse fra pusen. Hun har som matmor lagt sin elsk på sofaen og pc-en. Flink pus det. :sjarmor:

Og så er hun like snill som filletanten. :D

Godnattklem fra pus og fugl til Fisk :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nydelig du er Bluie :D

SItter og gruer meg, jeg :-?

Vil jo til psykologen, vil jo bli i bedre humørog alt det der, men psykolog? Ekke det veldig amerikansk da? Hm.. Og de fleste psykologer er vel egentlig sprøere enn pasientene sine. Etter hva jeg har hørt før i alle fall.

Men man vet jo aldri. Det kan jo være en veldig flink person. Snakket med henne i telefonen, hun hørtes veldig hyggelig ut i alle fall. Men på den andre siden; hvem har sagt at det ikke funker å gå til behandling hosen person som er galere enn en selv? Kan jo hende det bare er positivt.. Hehe*

Får bare håpe det.

Skal ut å spise med pappa etter trening, så jeg har noe å glede meg til i alle fall.

Og nå er det jo snart helg også! Deilig.. SKal på Cats på lørdag, gleder meg skikkelig!

Nei, nå må jeg løpe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk faktisk bra :)

Hadde ikke det minste lyst da jeg gikk opp trappen :-? Men så kom en bitte liten supersøt terrier løpende mot meg med logrende hale - jeg var heøt betatt. Utrolig smart knep det der med en sånn nydelig hund. I alle fall, jeg satte meg ned i sofaen, og alt fløt så lett som bare det. Hun var kjempehyggelig hun psykologen. Ble nesten i godt humør etterpå! Deilig.. Skal gå fast hos henne en gang i uken. Tror faktisk hun kan hjelpe meg. Det føles veldig betryggende. Hun skjønte faktisk hvordan jeg hadde det, og foklaringene hennes var akkurat det riktige.

For øyeblikket ser jeg mye lysere på livet :D

Gleder meg til i kveld - det skal bli kos.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant nettopp et kjempefint ordspråk:

Når du har gått akkurat så langt at du ikke orker å gå et skritt lenger, har du gått akkurat halvvies av hva du klarer. Grønlandsk ordspråk.

Det er akkurat hva jeg vil følge! Presse meg selv til det hardeste.

Nå må du ikke presse deg FOR hardt heller. Du må stoppe litt opp og bry deg om de signalene som kroppen din sender ut om du er sliten. Det er VIKTIG!!! Du må ta vare på deg selv.

*bekymret* :(

Flott at den første timen gikk bra. Var så fint å lese at du så litt lysere på livet. Ingenting er bedre enn det. Dette kommer til å gå bra, Fisk. :smilejenta:

Morgendagen kommer til å gå kjempefort og VIPS er det kveld og helg før du vet ordet av det.

Håper du får en bra natt.

*klem* :hjertesmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hej Fiskus!

Kos med hilsen, hva vil du vite for noe? :Hehe:

Så bra det gikk fint hos psykologen! Sier som Midnattsol at du måå ikke presse deg for hardt! :fy:

Endelig helg igjen nå snart! Får håpe det blir en koslig helg for deg, også må du kose deg masse på Cats :klem2:

KLEMS Cloe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hihihi! Fiskus! Den var ny :kul: Artig! :D

Presser ikke meg selv for hardt, ta det med ro 8) Men koselig at dere bryr dere.

Hadde kjempevondt i hodet i går. Dro allikevel på trening. Hun som kutter seg, var på Cats, så hun var ikke der. Vi andre snakket en del om henne. Jeg syntes det er så utrolig vanskelig.. :-?

Litt senere skulle treneren vår snake med oss om det. Jeg tvang kråten ned hver gang den presset på. Møtte løpe ut i garderoben å tørke noen bitre tårer.

Noe senere ville treneren tøye meg. Hun lurte på hva det var, jeg så så innesluttet ut. Klarte ikke holde meg lenger, tårene rant. JEg sa det var så utrolig vanskelig med venninnen min, at jeg sliter med skyldfølelse osv. Da mente plutselig treneren min at jeg brukte det for å skjule at jeg var lei meg for noe annet! Unnkyld meg ass, er det ikke ganske vanlig og bli lei seg på andres vegne når noe sånt skjer? Er det mulig :evil: Jaja, hun får tro hva hun vil.

Skulle egentlig vært på skolen nå, hatt 4 timers matteprøve. Bestemte meg i går for å ikke gå. Det dundret fortsatt i hodet, og jeg har ikke sovet så mye at det gjør noe i det siste. Sov helt til elleve. Det har jeg ikke gjort på kjempelenge. Utrolig deilig.

Det er egentlig trening etterpå. Vet ikke om jeg skal eller ikke..

Sendte noen meldinger med hun venninnen min i går, trodde hun visste at vi alle på treningen visste om det hun holdt på med. Det gjorde hun tydligvis ikke. Fikk tilbake noe som: Bare drit i meg! Hvis det blir snakk om det på trening, gidder jeg ikke komme!

Så nå.. Treningen i dag kommer til å bli ekstremt rar :-?

Lurer på om jeg skal få med mamma på Othello istede. SKal sove hos en venninne i natt, stakkar hun har fått kyssesyken. Men hun skal på Fame først, så hun er ikke hjemme før 11.

JAja, får se hva som skjer.. Treninger jo å trene også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært øyeblikk er det klart for avgang til byen. Cats - here I come :D

Gleder meg supermye.. *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så heldig du er!!!!!!!!!!!!!!

Så den i London og det var en kjempeopplevelse. Satt på 3 rad fra scenen. :wink: Hadde utrolig lyst til å se den her i Oslo, men det ble ikke sånn. Har den på video så får sette på den. :ler:

Nå må du legge ALLE tanker og bekymringer INNERST på hylla, glemme de og KOS DEG!!!!! Lover du det? Bra! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det gjorde jeg, Middie :D

Hadde det fantastisk. Rett og slett digga det.. Ble så glad mens jeg satt der, satt og smilte for meg selv. Var virkelig vært pengene!

Stemmene var jo bare helt nydelige, og danse var noe de virkelig kunne.

Håper de kommer til Norge igjen!

Det var litt artig og da.. Rett før det begynte igjen etter pausen, så kom det katter nedover trappene. Jeg satt helt ytterst og spistepå en baguett. Den ene katten stoppet, og satte opp de øynene.. Skikkelig nydelig!Han så på med vann i munnen hver gang jeg tok av en bit. Tilslutt matet jeg ham med en bit, og han ble bare så fornøyd, begynte å gni seg inntill meg og sånt. :briller: *litt stolt*

Hadde det ikke vært for de dundrende hodepinen min som ikke går bort, ikke med paracet engang, så hadde denne dagen vært fantastisk. Den er nesten det.

En venninne kommer bort for å se på film etterpå, det blir koselig.

Hvis hun kommer da. Man vet aldri med henne..

Men jeg skal ikke la noen ting ødelegge dagen min, uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :vinke:

En liten hilsen til deg :D

Har smuglest litt i dagboken din i det siste.. :P, etter at jeg fikk hilsen i min :kgsmil:

Vet ikke helt hva jeg skal si, men.. Håper det går bra med deg.. og at du blir bedre :rosasmil:

Fortsatt god helg.. :rosasmil:

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig med hilsen, Andora! :)

Akkurat nå har jeg det topp, driver og lagrer ting på den nye dataen mens jeg hører på musikk. Vakkert :wink:

VEnninnen min kom ikke, men samme det. Som Robbie Williams sier i den nye sangen "sexed up" -Screw you. Go Robbie! *yeah*

Er så glad jeg har KG jeg. Digger dette stedet! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...