Gå til innhold

Fiskesnakk


-Fisken-

Anbefalte innlegg

Hun nøyde seg ikke med dette heller. Hun begynte å bable om at jeg burde tenke på hvor mye vondt jeg gjør mamma, blablabla.

Jaha ja, skal jeg liksom bare fortrenge at jeg ikke har det noe bra, ikke si et pip til mamma, late som alt er bra og grine når jeg kommer i seng?

Jeg tenker allerede mye på at det må være tøft for mamma, jeg sliter faktisk med det! Hva er det dama vil a? Få meg innlagt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk.. Dere er jo bare helt nydelige! :enig:

Det med vekten og sånne ting, har vel egentlig prøvd å fortrenge det. Tenker at hvis treneren min vil gå rundt med så mnge bekymringer for meg når det ikke er noe vits, ja så er det hennes problem.

Jeg hadde i alle fall nektet å gå opp på den vekten hvis hun kom drassende på den. Hadde ikke giddi å gå opp i vekt for hennes del i alle fall. Så uansett: hun ville ha blitt den tapende parten.

Når det gjelder det med mamma, så gikk det veldig inn på meg. Jeg vet mamma har det vanskelig fra før av med jobb +++. Når hun atpåtil har meg å tenke på så.. hm. Kan ikke være lett. Men jeg er ganske sikker på at hun heller vil at jeg skal snakke med henne og fortelle hvordan jeg har det og hva som er galt enn å prøve å skjule det! Tross alt, hun er veldig opptatt av hvordan jeg har det, det vet jeg.

Selv om det ikke virker som pappa alltid er sånn superinteressert, vet jeg at han egentlig bryr seg masse. Han har bare litt problemer med å snakke om ting som er vanskelig for han. Kan ikke være lett for han heller, ha en kone som er i overgangsalderen. Konen hans har også masse bekymringer for sine egne, vokse barn.

Hos psykologen i går fikk jeg bekreftet at stemoren min alltid har vært sjalu på meg. Jeg kan på mange måter forstå det, hun er jo vant til å ha pappa for seg selv. Men det blir jo ikke riktig å la det gå ut over meg heller! Hadde en periode da jeg var mindre som jeg nektet å dra til pappa. Var rett og slett redd for stemoren min. Reglene der og hos mamma er utrolig forskjellige, noe jeg alltid har vært nøtt til å tilpasse meg etter. Nå bryr jeg meg egentlig ikke så mye om stemoren min sine ekle kommentarer, jeg har kanskje vendt meg til det og godtatt forskjellene. Hm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal Fisken på helgeferie!

*yeah*

Det er volleyballturnering i Tønsberg jeg skal på. Det er med over 400 ungdommer. Detta skal bli artig! Hoho. Men gruer meg til å sove på liggeunderlag i to netter.. :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, så gøy med volleyball! Det spilte jeg også en gang i tiden.

Blir sikkert artig, unntatt det med liggeunderlag. Men det går sikkert glimrende.

Heia, volley-Fisk! :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke si at helgen ble noen suksee på noen måte. Desverre. Det er vel egentlig derfor det har tatt så lang tid før jeg har skrevet her. kom faktisk hjem på tirsdag.

Ja-a, burde ha sovet nå. Har til og med tatt sovepiler som jrg har fått påresept,men de funket tydligvis ikke. Utrolig kjipt :-?

Jaja, det er vel ikke annet å gjøre enn å fortsette å prøve.. Hm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia Fisken. :klem2: Fått sovet noe da? Håper det.

Innom for å se hvordan det står til med deg. *må passe på* :wink:

Er ganske trøtt og sliten selv, det har vært en lang dag og masse nye inntrykk.

*BIG HUG* fra Midnattsol :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det går bedre med deg nå da Middie :enig:

Er selv veldig sliten nå. Sovepillene fra legen funket ikke. Litt scary å tenke på, ettersom de egentlig er vanedannende. Men, men. Tok fire valerina natt i går, halp ikke det heller. Får jo sove til slutt, men det tar så lang tid.. Også vokner jeg mange ganger i løpet av natten. Svetter også masse, er helt gjennomvått :-?

Blir så sliten av å ikke sove ordentlig og imunforsvaret blir jo nedsatt. Er syk nå, feber, vonft i hodet og halsen. Ikke noe skole eller trening på meg i dag, bare slappe av.

Begynner å bli litt lei av akupunktur nå. Det koster flesk - og jeg føler ikke at det hjelper.

Var der for 7nde gang i går.

Holdt på å irritere meg grønn over akupunktøren! :evil: Hadde dratt rett fra skolen til trening, deretter rett fra trening til akupunktur. Hadde time der kvart på åtte. Lå med nålene i over tre kvarter! Var ute derfra kvart på ni. Lå bare å tenkte på hvor mye jeg hadde å gjøre, og at jeg holdt på sulte ihjel (føltes det i alle fall ut som)

Akupuunktøren fortalte mamma det at når jeg kom dit var kroppen min helt nedslitt og utslitt, og at den hadde vært i en "nedbrytningsfase". Litt scary det :-?

Vet jo at det er noe i det alle sier, at jeg burde ta det litt mer med ro. Det er bare det at det ikke er så enkelt. Jeg VIL trene så mye.

JAja. Skal ha jentekveld på lørdag, rs-jentene kommer til meg. Det blir koselig :briller:

Får vel bare slappe av nå jeg da, selv om det er kjeeeeeeedelig.. Tja, kan jo alltids synke ned i et varmt bad.. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er egentlig utrolig tragisk.

Jeg har alltid ment og trodd at rs'n er alt for meg, at det er hele livet og det livet mitt dreier seg om.

Men nå, som jeg ikke har vært på trening siden tirsdag fordi jeg har fått influensa, vil jeg egentlig ikke tilbake. Orker ikke, vil ikke. Det er så uvant! Ok, er jo vant til å tvinge meg selv til å gå på trening i ny og ne, men det er ikke sånn at jeg ABSOLUTT ikke vil.. Uff..

Men på en annen side, vil jo ikke bare gå hjemme heller! Livet mitt har jo dreid seg om rs'n siden jeg var 6 år. Blir veldig rart å kutte det ut og. Dessuten kan jeg ikke kutte det ut før til sommeren i alle fall, må være med på troppen, hvis ikke er de for få.

Hun venninnen min som har kuttet seg har det på akkurat samme måte.

Jeg skjønner meg virkelig ikke på meg selv. Jeg vil trene - men så vil jeg ikke. Blæh :-?

Får vel sette meg ned og tenke ordentlig gjennom dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

på en måte vil jeg veldlig gjerne bli frisk. Fort. Litt lei av å ha vondt i hode og halsen hele tiden, og ikke minst slappheten.

Men nå har jeg en unnskyldning for ikke å gå på skolen. Ikke å trene. Hadde det vært noen måneder siden, hadde jeg blitt helt gal, da hadde jeg rett og slett MÅTTET trent selv om jeg var syk.

Rare greier. Jaja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå drikker jeg vann, ser halvveis på Simpsons, hoster, harker og snyter meg om hverandre, også sitter jeg her da, for *** gang denne dagen.. Hehe :ler:

Nettopp kjøpt en ny bok, skal begynne på den etterpå. Den gleder jeg meg til! Arthur Goldens "Geischa". Da kjeder jeg meg nok ikke så mye likevel lenger nei,.. Hehe..

Men må virkelig si det, senga mi, den er min beste venn. :briller:

Lever flott her jeg, med dataen i sengen, TV rett ved siden av , videospiller og bøker og blader. Bare det at det kan bli litt kjedelig, ensformig og ensomt i lengden :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...