Gå til innhold

Fiskesnakk


-Fisken-

Anbefalte innlegg

Ja-a.

Dagen i går gikk ut på å gå nesten hele tiden.

Det til tross for at jeg var halvt i svime av sovepiller som gir en utrolig hang-over.

Var hos legen for å få svar på forskjellige tester, men de var ikke kommet ennå, så turen og pengene var bortkastet. Ikke fikk jeg innsovningstabletter heller, legen mente de var for like valium slik at hun ikke turte å gi dem til meg.

Tvang meg selv på trening selv om øynene var mer igjenlukket enn åpne. Halvveis fant jeg ut at jeg hadde glemt nøkkelen til hallen. Da var det bare å sette seg på t-banen tilbake. Jeg visste at en vakt kom til å låse opp hallen, men ikke når, så hadde ikke noen valg. Rakk å løpe hjem, grine i 5 minutter og løpe tilbake til t-banen. Fra t-banen gikk jeg til toget, som selvfølgelig var 15 min forsinket. Satt der og frøys og syntes utrolig synd på meg selv :roll:

Så var det bare å gi seg ivei til hallen fra toget igjen.

En time forsent kom jeg. Bare pga den hersens nøkkelen som lå i en annen sekk.

Ble ikke bedre av at treneren vvår var i ganske dårlig humør og at jeg var sliten.

Da mamma hentet meg og vi begynte å kjøre, hørtes et stort DUNK. Treneren min hadde klart å kjøre inn i bilen vår. DEt var jo veldig glatt, så det var ikke så rart. Men allikevel, kjipt nok. I hvert fall siden jeg fikk vondt i nakken :-?

Dro hjem, spiste middag og gjorde lekser i 2 1/2 time.

Søvnen kom heldigvis rimlig raskt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

De siste dagene har vært fine treningsdager, alle har vært i godt humør og treningen har vært bra. Deilig! :D

Nå er jeg sliten etter en hard trening, men koser meg og slapper av hos en venninne. (hun ser på charmed, er ikke sånn superfan av tv selv.)

Men har et lite problem. Nettopp møtt en gutt, en veldig hyggelig en faktisk. Vet han har kjøpt julegave til meg, men jeg aner virkelig ikke hva jeg skal kjøpe! :o *gruble*

Dere som besøker emg i dagboken, dere har vel ingen forslag vel? :D

I morgen skal jeg besøke han på dagen, om kvelden skal jeg være med på juleverksted (hjemme hos oss da) skal lage litt forskjellig julepynt, som sånne posenisser, osv. Og spise grøt da. Vet ikke hvor lenge jeg skal være med egentlig, kanskje jeg skal dra på kino etterpå? Det går jo en del fine filmer på kino nå. Hm.. :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm...*gruble* Vanskelig når du ikke vet hvor mye han har lagt i gaven til deg. Hva med å bake noen gode småkaker som du gir han i en stilig kakeboks? Du er jo så flink til å bake. Også kanskje en genser/skjorte? Bare slenger ut det som falt meg inn sånn i farta.

Har forresten med litt pastasalat, baguetter og pepsi max til deg. Setter det her jeg, så får du spise når du er sulten.

:klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, hvorfor skal noen dager være så utrolig jævlige?

I går var en helt sykt jævlig dag.

Orker ikke fortelle en gang :evil:

Begynner å bli så utrolig underernært på søvn nå. Sover aldri mer enn 6 timer om natten, og det er bare en gang i blandt. Dessuten er kvaliteten på den søvnen jeg før utrolig dårlig, våkner hele tiden. jaja.

Håper denne dagen blir noe bedre i alle fall. Skal ha oppvisning i en barnehage :-? etterpå, men skal bare være der en time.

Etterpå skal jeg egentlig lage mat og se på film med en vennninne, men om hun holder avtalen er en helt annen sak.

I går var jeg veldig flink da. Har fått et sånt stort glasskap på rommet mitt, så jeg brukte noe sånn som 4 timer på å rydde inn i det og rydde i alle skap og skuffer. Deilig.

Også fikk jeg kjøpt en del julegaver i går. *fornøyd*

Nå har jeg bare en julegave igjen, til den ene venninnen min. Blir ikke så vanskelig. Også har jeg igjen å kjøpe en gave til han fra Bærum da.

Åpnet faktisk gaven jeg fikk av han :oops:

Var et sånn kjede med skjell på og sånt. Helt ok.

Trenger ikke kjøpe sånn superdyr gave da i alle fall, ettersom hans gave ikke var så dyr. Like greit, dumt å bruke store summer når man nettopp har møtt hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja :oops:

Klarte ikke å dy meg.. :kul:

Jo, hadde det ganske koselig. SÅ på ringenes herre - to tårn.

Men jeg vet ikke helt jeg. Han er jo veldig søt og alt sånn der, men funderer på om jeg orker å bruke så lang tid på reisetid, helgene er liksom da jeg kan slappe av ettersom hverdagene går til trening.

Også er det en annen ting også som gjør situasjonen litt vanskelig, ang han.

Men, men, får se hvordan det går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagen i dag har i alle fall vært mye bedre enn i går!

Begynte ganske dårlig, var i et kjempeuhyggelig humør og hadde null matlyst.

Klokken tre befant jeg meg i et festlokale iført rs-drakt sammen med hun ene jeg trener med. Oppisning for en barnehageavslutning. Enkle, letttjente penger, kjørte to programmer og vips! 250 kr. :briller:

Deretter ruslet jeg litt på handlesenteret avslutningen var på, kjøpte en liten tilleggsjulegave.

DRo hjem, spiste middag, fikk besøk av en venninne. Jeg klippet håret hennes :kul: Hun får sånne kick at hun MÅ klippe seg en gang i blandt. Tok ikke så mye da, det ble helt ok.

DRo på kino etter hårklippen, såmaster and commander. Bra film! Men jævlig å se da de amputerte armen til den lille gutten - uten bedøvelse! :o

Gjett hva jeg fant i går! :D Ryddet i skaper og skuffer og plutselig dukket det opp en 200-lapp fra en konvolutt. Den er litt kul da. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEpp, det har gjort det opptil flere ganger!

Vips, en hundrelapp her, vips! en tohundrelapp der.

Ganske praktisk :briller:

kan kanskje ha noe med at fisken er noe glemsk. men allikeel, bedre å plutselig oppdage at man har penger enn å vite at man har penger :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er rart å se ha det med søvnproblemer gjør med deg.

Jeg føler meg nesten som en helt annen person, en person som er irretabel, sint, lei seg, deprimert, med dårlig hukommelse og mye, mye mer.

Men, men, jeg er i alle fall en erfaring rikere, og ingenting vil bli så bra som når jeg merker at jeg kan sovne når jeg er trøtt, og sove godt hele natten igjennom.

Det skal bli så utrolig deilig med juleferie. Jeg skal slappe av en hel masse, selv om jeg skal trene noen dager da. OGså skal jeg spise god mat, være med familien og virkelig kose meg!

Blir gøy å se reaksjonen til familien når de åpner gavene sine 8)

Skal nok se en kinofilm eller to, og lese en haug med bøker! HAr ønsket meg mange bøker til jul, så får nok litt der.

Bøker er jo bare så vidunderlige, tar deg med til en helt ny verden. Helt fantastisk :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chriselia

Hei :D

Nå er det ikke lenge til jul,nei :D

Juleferie planene dine hørtes koselige ut!

Bøker, kinobesøk og familie, sånn vil jeg også ha det :D

Har lagt igjen en :blomst: til deg i "Dagens rose" tråden, som du fortjener fordi du er verdens beste dagbok-nabo :klem2:

Klemmer fra Chriselia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...