Gå til innhold

Fiskesnakk


-Fisken-

Anbefalte innlegg

Skal ha grillfest med 5 jeg trener med etterpå, og er litt nervøs... :-?

det er så typisk at noe går galt. Skulle ikke forundre meg om det begynte å hølje ned f. eks.

Jeg har laget sjokoladekake, fruktpai, salat og hvitløkssmør, så nå gjenstår grillespydene og bakte poteter. Selvfølgelig klarer jeg ikke helt å bestemme meg for hva jeg skal ha på grillspydene, men nå er jeg jo en fisk, vi har ikke så lett for å bestemme oss vi. Hm..

Får bare håpe på det beste.. Fint vær, ingen svidde grillspyd elelr kaker som detter med toppen først i gulvet.. :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sitter å hører på Bertine Zetlitz.. Man blir i så godt humør av den musikken hennes assa... Nei huff, her sitter jeg å skravler, jeg burde jo vaske huset og dekke bord og pynte kake og gjøre klar grillen og.. nei nå tror jeg jeg må begynne.. Blir nesten litt deppa av å tenke på alt som må gjøres :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehh, ja, det var det da. Glapp litt ut når jeg gikk på fiskeskolen :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh, heldigvis gikk det kjempebra med grillfesten!

Hadde det så koselig atte.

Men selvfølgelig ble det tonnevis med mat igjen.. At jeg aldri lærer! Det er vel noe med det at det er utrolig kjipt å ha for lite mat.. Det er noe som ble printet inn i hodet mitt fra fødselen av. Hver gang vi hadde besøk hadde vi mat flere dager fremover.. En mellomting hadde vel vært topp.. Hehe :P

Det er mange som tror at vi RS-jenter bare spiser salat og drikker vann.. Det er noe av det mest komiske på denne jord. :ler:

En gang da vi var hos en av oss klarte vi 6 å spise 2 svære boller kyllingsalat, masse baguetter, 7 poser potetgull, 2 enorme fat med sjokoaldekake, nesten en hel verdens beste kake og masse sjokolade og godteri..

(Hvor mange kilo hver av oss gikk opp etter den natten der skal ikke nevnes..)

Så sånn er det.

Men det er jo sant at det er mange komplekser i sporten.. Kan ikke akkurat si det er så veldig rart heller, tatt i betraktning at vi må gå rundt i de mest minimale draktene.. hm.

Jaja, det er vel sånn det er. Så lenge man ikke blir syklig opptatt av slanking er det vel greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjeeeeeder meg :cry:

Må lixom alltid ha noe å gjøre jeg.. Siden jeg trener såpass mye er jeg ikke vant til å ha så mye fritid, så når jeg først har det vet jeg ikke hva jeg skal gjøre! Kan jo ikke dra på kino hver gang jeg kjeder meg heller. hm.. :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi* Ekke lett å skjønne den nei.. Med RS-jenter menes vi som driver med RS, altså rytmisk sportsgymnastikk 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting er som å sitte på café sammen med en god venninne å se på folket 8) rart hva folk kan finne på å kle seg i :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm.. Lurer på hvordan det skal gå med meg i ferien uten KG!

Er her jo flere ganger daglig..

Får forhåpentligvis så mye å gjøre at jeg ikke tenker på det - håper jeg.

Først er det 7 dager borte, så er jeg hjemme en halv natt før det farer til Hellas i 18 dager. Lurer på hvor mange timer jeg kommer til å sitte her når jeg kommer hjem :lol: Blir masse å ta igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Scampi

Heisann Fisk! Kikker litt tilbake jeg :wink: Du får ha lykke til på ferietur din heldiggris! Blir sikkert deilig å slikke sol og leve herrens glade dager :D Det er litt rart å ikke ha nettet tilgjengelig, men du får stikke innom en internett-cafè og titte innom til oss som ikke får være med til Hellas :D God tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig med hilsner assa :D

Det var en god idé å gå på internett-café :Nikke:

Det skal jeg sannelig gjøre :hoppe:

Er så trist når det regner ute.. Er virkelig glad jeg trener inne i en hall! Men så må jeg først gå til t-banen, fra t-banen til toget, vente på toget og så gå fra togstasjonen til hallen i regnværet :cry:

Denne gangen skal jeg i alle fall ha med meg paraply, har brent meg på det der før :ler:

Jeg har fri fra trening hele juli, men må allikevel jogge og sånt.. Uff, jeg hater virkelig å jogge! En ting er styrketrening, men jogging.. Huff og huff.

men må man så må man! Skal svømme en del da. Det er egentlig deilig å gjøre noe annet en gang i løpet av stranddelen av dagen enn å ligge stille.. Men skal nok ligge mer enn nok i solen og ja :briller:

Sånn som været er nå er det lite jeg gleder meg mer til enn Hellas! trodde lixom det skulle være sommer jeg nå da men.. *snufs*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke alltid verden smiler til meg, det må jeg si.

Først skulle jeg kjøpe opptakskassetter, var på alle butikkene som muligens kunne ha det på sentret her, men nei da. Så var det t-banen, fullt av hylende unger. Toget var selvfølgelig forsinket, og da det kom var det helt stappet så jeg måtte stå. Hva skjedde så? Jo, toget stoppet ikke ved min stasjon. Det endte med at jeg måtte gå fra første stoppested, noe som tok 30 min i rasende humør/tempo.

Da jeg endelig kom frem til hallen, for sent ute og greier, satt de andre utenfor. Hallen var stengt.

Der satt vi håpefullt noen 1 1/2 time og ventet på at den skulle bli låst opp, men den gang ei. Etter et meget kaldt og vått utendørs opphold fikk jeg mamma til å hente meg og kjøre meg hjem.. Mødre er gode å ha :D

Så nå, etter en god middag; fersk pasta med skalldyr og salat til, er humøret rimlig mye bedre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kom været vi så inderlig har ventet på..

Om det er kommet for å bli er en helt annen sak.

Men det er vel ikke annet å gjøre å nyte varmen og solen mens den er her.

I går fikk jeg helt fnatt, følte jeg kjedet livet av meg, ante ikke hva jeg skulle gjøre.. Fikk melding om at det ikke ble mer trening før etter sommerferien, da ante jeg ikke hva jeg skulle gjøre:s Dagene er jo så lange! Heldigvis skal vi trene ut uken, og etter det drar jeg på ferie, så da blir det ikke noe problem.

Når jeg kommer hjem fra Hellas skal jeg danse en uke på Bårdar. Gleder meg skikkelig, en av Madonnas koregrafer kommer! :D

Så det sto noe i avisen i dag om rusis.. Det kan da bli spennede, men på en måte er det litt tragisk og da, det er jo ganske innlysende hvilken aldersgruppe det sikter til, og aldersgrensen er jo 18.. Hm..

Jaja, det er vel sånn det blir etterhvert, produsentene prøver å lokke..

I morgen skal jeg gå å ta solarium slik at jeg får litt underlag til Hellas.. Skal bli virkelig brun i år assa 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Går ikke an å sove i dette været da! Nå er klokken kvart på fem, nettopp tatt meg en joggetur på shell-stasjoen og kjøpt brus & tyggis.. Hærlig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp kjøpt meg evanescens's nye cd! Den er bare råbra..

Driver å pakker.. greit nok det, det er utpakkingen som er værst:s

Men man skal jo ikke at sorgene på forskudd da.. hehe.

Det ligger klær strødd utover hele gulvet! Aner ikke hva jeg skal ha med meg. Hadde vært like så greit å ta med hele klesskapet spør du meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaha, så drar jeg i morgen da.. Skal ligge i telt i en uke, nul ltilgang på internett :cry: desverre. Men når jeg kommer hjem, etter en uka altså, drar jeg samme natt til Hellas, og hvis jeg ikke husker helt feil har de gratis internett på flyplassen i Athen.. *yeah*

Og selvfølgelig, finnes flere internettcaféer der nede. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...