Gå til innhold

Fiskesnakk


-Fisken-

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

M-hm.. Det var det jeg fant ut og.

Væææ, har begynt å trene så utrolig mye, har nesten ikke tid til å være her inne. Blir bare en titt i dagboken i ny og ned. Men i helgene, da skal jeg være her inne maaaaaaasse :D

Trener nå minst 18 timer i uken, også tar det en time å komme seg dit jeg trener.. Men RS er jo kjempegøy, verdens beste sport :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tralalalala :D

Endelig helg! Vakkert :briller:

Også er jeg så lykkelig fornøyd over å ha funnet ut at frisk ingefær hjelper mot oppblåsthet. Endelig noe som virkelig hjelper!

Har prøvd litt sånn forskjellig som de har på helsekost, men finner lixom aldri noe som virkelig hjelper.

Nei, man må nok fikse seg det sjæl ja!

Synes nesten jeg er litt skummel jeg. Har så utrolig humørsvigninger! Plutselig er jeg skikkelig deppa, også vips! så setter go'humøret i. Merkelig.

Håper det er fordi jeg skal mensen.. Har ikke hatt det på tre måneder! Er ikke gravid, eller tok test, men den viste negativt. De testene burde være ganske pålitelige? Og har jo brukt kondom hele tiden.. Hm.

Det kan jo også ha noe med at jeg gikk ned en del i vekt da jeg var på Skjærgårds festival en uke, spiste nesten ingenting, fikk lixom ikke tid. Har ikke gått opp i vekt, men spiser normalt. Skjønner meg ikke på kroppen min jeg. Tror ikke jeg burde være for tynn heller, er 1.71 høy og veier 49 kg.

Jaja, mensen kommer vel tilbake en gang. Håper jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et lite hei til en fisk fra en fugl.

Syns det var gøy at du ville prøve brunostpizza, så derfor måtte jeg lese litt i dagboken din for å finne ut hva for en "raring" du var. Men du er jo helt normal. :smile:

Ha en fin dag! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi :D

Tja, normal og normal.. Kommer vel an på hva man anser som normal det da :kul:

Har ikke fått prøvd den pizzaen ennå, men jeg skal, jeg skal :D

Kanskje det blir middagen i morgen.

Nettopp vært i Hamar og hentet bunaden min.. Den er bare sååå fin! Helt nydelig, er så fornøyd med at jeg valgte den. Graffer-drakten. En av de eldste bunadene faktisk..

Var så utrolig deilig med sol i dag, den varmet! Men kan hende det var siste deilige dagen før den triste, mørke høsten/vinteren dukker opp.. *sukk*

Væ, blir litt sånn urolig i kroppen når jeg sitter for mye stille.. Klarer bare ikke sitte stille en hel dag uten at noe skjer. Må opp, ut, bevege meg! SElvfølgelig finnes det jo dager som jeg ikke går ut av døren, ikke går ut av pysjen en gang :P Men allikevel må jeg bevege meg, da blir det nok en eller annen form for dans/styrketrening/yoga/tøying i heimen ja :D

I dag var min form for aktivitet en gåtur rundt i byen, litt på Aker Brygge, Karl Johann, osv. Det er så utrolig mange rare mennesker i byen! Underholdning for en hel dag der, kan sitte å bare glo og glo. (jada, vet det ikke er pent å glo, men noen mennesker er bare rett og slett umulig å holde øynene borte fra, hehe)

Deilig å sette seg ned med en kopp te foran dataen etter en gåtur :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Titter innom deg en tur...

synes jeg leste et sted at du skulle begynne på Fagerborg?

Lykke til, det er en fin skole :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er liksom noe spesilet med å kunne ta seg en spasertur på Akuer Brygge.. Oslo er virkelig en pen by.

Å ja da, Fagerborg her kommer jeg :D

Har vært en deilig dag i dag.. Så Romeo og Julie på film, den er bare helt nydelig..

"Oh Romeo, Romeo! Wherfore art thou Romeo?"

Tårene kom frem under den filmen der ja, hehe :D

Trent i 4 timer, deilig 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Det er ingen ting som kan komme opp mot Aker Brygge om sommeren. Savner Oslo enda mer.... :cry:

Klem, Anna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare så utrolig sliten.. Aner ikke hvorfor, sovet nok i massevis, været er fint, det er varmt ute. Men allikevel :(

Kan ikke droppe trening heller.

Kommer til å være helt kake i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vææææææææ, bare så utrolig sliten.. Vært på vareopptelling fra klokken 9 i dag morges. Det der er utrolig slitsomt! Man blir ganske godt kjent med alle mulige typerbilpuss, kryddermixer osv. Puh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bruker du bånd og ball og sånn? Jeg likte alltid å se på rytmisk sportsgymnastikk på tv da jeg var liten. Men nå for tiden er det jo nesten bare fotball på tv... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada! Det gjør jeg. Er med både induviduelt og tropp. På troppen er det 5 personer, vi bruker to baller og tre ringer. Induvidulet er jeg med i a-klassen, dvs 4 programmer. Et med ball, et med køller, et med ring og et med vimpel. Tau har vi ikke dette året.

Ekke så rart at du ikke har sett det på tv i det siste.. Rs går på tv maks en gang i åretpå Eurosport, annet hvert år em og vm. Også viser de litt fra OL da. Men fy så jeg hater fotball :evil: Ødelegger for alle andre sporter jo! Norge er helt fotballfrelst, det er det som er problemet. Er jo ikke gøy å se noen menn som tror de er deilige (ok, det er ganske deilige noen av dem, men det er ikke saken her) løpe rundt etter en ball! Rs som er så vakkert å se på, rs som blir kalt verdens nydligste sport, nei det kan vi jo ikke sende på norsk tv. Merkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei Fisk! :D

Titter innom for å hilse på. Du har en bedårende søt avatar....*smelt*

Men du må være fryktelig tynn, 171 cm og 49 kg?? Det høres veldig lite ut, iallefall hvis jeg sammenligner med meg selv, (165 cm og 52 kg).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...