Gå til innhold

Fiskesnakk


-Fisken-

Anbefalte innlegg

KG er supert! :tommel:

Er så utrolig glad for å lese at du er i bedre humør nå. Cats var bra ja, morsomt med den katten som kom. :ler:

Håper hodepinen har gitt seg og at du får en bra natt. NYT helga!!!!!

*klem* til min yndlingsFisk. :kysse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Fiskie!

Så fint at du hadde det kjekt på Cats. Morsomt med den pusen som hilste på deg og baguetten din. :)

Åh, nå fikk jeg lyst på baguett. Var det ost og skinke eller reker? Viktig med detaljer. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chriselia

Hei Fisk :D

Har snik-lest litt i dagboken din i det siste,så nå tenkte jeg det var på tide å legge igjen en liten hilsen :)

Ønsker deg en fin søndags kveld!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh' date=' nå fikk jeg lyst på baguett. Var det ost og skinke eller reker? Viktig med detaljer. :ler:[/quote']

Sant det, Bluie, detaljer er veldig viktige :D

Desverre må jeg nok skuffe deg.. Det var verken med reker eller ost og skinke. Venninnen min og jeg var så sultne da det ble pause at vi løp ned på Meny en tur (de svette pølsene de solgte der, var ikke veldig fristende, for å si det sånn.. :-? ) Jeg kjøpte meg da en minibaguett. Uten noe på :roll: Venninnen min, hvis du lurte, kjpøte seg en bagels med ost. (hvis du er virkelig interessert, så kan jeg fortelle deg at jeg egeneltig helst ville ha bagels, men siden den er ganske stor, og jeg skulle hjem å spise middag noen timer senere, så måtte jeg ta noe som var litt mindre :blunke: ) *ler* :lol:

Så det var historien om min baguett på Cats.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp gått meg en tur. DEt var deilig' date=' kjenne høstluktene, høre vannet sildre, kjenne vinden som rufser i håret. For et nydelig land..[/quote']

Hørtes herlig ut!

Elsker og gå tur når det er slikt vær!

Håper Fisk har det bra i vannet sitt denne søndagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, fisken har det vel så der.. Men, men, blir alltid bedre av å få hilsner! :briller:

gleder meg til jul.. Jul, jul, jul! Men det er jo så lenge til :cry: Altfor lenge. Det er jo hele 1 1/2 måned! Blæh :murvegg:

Jaja, den som venter på noe godt, venter aldri forgjeves. Eller noe i den duren.

Huff, skole i morgen.. Vil ikke, orker ikke.

Fikk nettopp vite at en jente i klassen min gikk til

psykolog en lengre periode. Hun klarte ikke forlate moren, ikke overnatte borte og sånne ting. Måtte til og med bli fulgt til skolen :o Stakkars :( Hun har det heldigvis bedre nå.

Nei, burde vel egentlig ta natten. Bare lese bittelitte granne... Bare veldig lite. Tror jeg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Legg deg ned og ha det HELT stille rundt deg.

Pust inn og tell 1.

Pust ut og tell 2.

Pust inn og tell 3.

Fortsett med dette til du har telt til 10, så begynner du på nytt igjen.

Ikke tenk på NOE annet enn å telle, konsentrer deg. Gjør dette om og om igjen.

Prøv!!

Jeg lover deg, plutselig har du talt til mer enn 10 og plutselig er du avslappa og søvnig og zzzzzovner.

Dette skal også hjelpe mot stress, hodepine osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Untatt Fisker :cry:

Nettopp puttet en liten loffskive og litt melk i magen, DET må vel hjelpe? Hm.. Kanskje smart å gå ned å ta seg et par sovepiller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for baguett-detaljene! :ler:

Ble litt sulten nå..

Jeg drikker vaniljecola. Liker du vaniljecola?

Og så ser jeg på ungkaren. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Hatt en fin dag??

Hei hei! Tja, helt ok. Skolen var grei nok. Hadde et fag i en annen klasse, ettersom jeg er hos psykologen en gang i uken i skoletiden, og må få karakter i faget jeg er borte fra. Det var ganske alright egentlig, deilig å komme bort fra de "vanlige" som gjør meg helt gal.

Ellers så har det vært litt kjipt med mamma :-? Hun har sagt at hun er så utrolig sliten. Ser det på henne og.. Hun orker ikke gjøre mye. Til vanlig legger hun seg rundt 23 på lørdagen og sover til rundt 8.30. Denne helgen la hun seg også 23, etter å ha sovet på sofaen i noen timer, men hun sov helt til klokken 11.30 igjen!

Utrolig uvanlig til henne å være. Mener jeg snappet opp noe om sykmeldt i en av hennes telefonsamtaler. Min mor, som alltid er så sprek og frisk? Huff :cry:

En av lærerene mine, han jeg liker best, (faktisk den flinkeste læreren jeg har vært borte i) spurte litt om hvordan det gikk osv i dag. Han sa: -jeg syntes det er utrolig bra at du er på skolen, skjønner at du har det vanskelig. Merker når du ikke er i klassen, du er jo en veldig sterk russerus. Håper det blir bedre snart, du vet, jeg tenker på deg!

Det varmet. Virkelig. Han er ordentlig go'.

Her om dagen møtte han mamma på senteret, han kom bort og de stod og snakket i hele 20 min! De snakekt om meg, skolen, og han fortalte en del om søsteren sin. Hun hadde hatt anoreksia (var en av de "snille pikene") som etterhvert gikk oer i prestasjonsangst. Da hun var 24 år og sklulle opp til eksamen, måtte læreren min ligge i samme seng som henne og holde rundt henne hele natten i forveien!

Stakkars..

MEn det sier vel kanskje litt om hvorfor han bryr seg.

Merkelig nok har ikke hodepinen gitt seg, den kommer og går hele tiden. Vanvittig plagsomt! Grrrr :evil:

Jeg drikker vaniljecola. Liker du vaniljecola?

Og så ser jeg på ungkaren. 8)

Vaniljecola? Har faktisk ikke smakt det.. Men du skjønenr det, at hvis de ikke har den i light, så drikker jeg den ikke :blunke: Er litt rar jeg vettu. Nei, det må enten være cola light, pepsi max eller tab x-tra (favoritten)

Heldig du er da, som fikk sett Unkaren! Vanligvis HATER jeg TV, ser så og si aldri på det, men ettersom jeg har tilbringt mange netter våken i det siste, har det blitt noen serier her og der ja :lol: hihi*

JAJa, får vel lese litt i boken min jeg da. Og drikke kamille-te :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

PM er sendt!

Sov godt, vennen. Legger igjen litt søvnpulver som jeg fikk av Jon Blund. :wink: *drysse litt rundt*

Nattaklem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hej Fiskus!

Så koslig at du hadde en bra helg! Litt lyst til å ha sett cats selv, men har jo aldri tid lenger..

Synd å høre om moren din, håper hun blir frisk!

Dette må du fortelle mer om! :wink: Hørtes jo kjempegøy ut, da!

:oops: Er jo ikke såå mye å fortelle da, skal bare ta litt bilder og slikt, som skal brukes som en slags "reklame" for en litt stor festlig sammenkomst" :ler: Så får man heller håpe det blir kanskje litt mer etterhvert :D

Håper du får en koslig tirsdag!

Klem Cloe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ,så gøy Cloe! Heldig, du! (tenker meg at du er en sånn helt perfekt person, slank, høy, store pupper og alt det der 8) hehe)

Er med i et modellbyrå selv. Kjempegøy!

Dagen i dag har vært ganske grei. Snakket en del med læreren min, han er bare helt utrolig.

Hansket opp med en utrolig sur trener i dag. Hun er ikke mer enn 23, og har mer enn nok problemer. Sur som pokker til tider, noe hun lar gå utover oss.

Fikk vite hvorfor mamma var sykmeldt. Hun var helt utbrent, hadde jobbe altfor mye. Det skjønner jeg, hun jobber jo ofte til syv om kvelden! Huff.

Jaja, får håpe det hjelper med en uke hjemme. ¨Men må si jeg er en smule sjalu på akkurat det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja-a, enda en dag er på hell.

Var ikke på trening i dag. Hadde dundrende hodepine, har nesten ikke sovet i det siste og ekstremt mye skolearbeid å gjøre.

Tenker jeg snart skal prøve å sove, selv om jeg tviler på at det egentlig vil gå. Men, men, det er vel verdt et forsøk.

Har fått nydelig sengetøy, sort sateng, så det er i alle fall deilig.

Skal til psykologen igjen i morgen, får se hvordan det går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEG ER SÅ SINT! GRRRRRRR :evil: :murvegg:

Sovnet ikke før halv fire i natt, og sov dårlig. Skrudde av klokken i søvne, våknet halv ni. Greit nok, gikk bare glipp av en skoletime ettersom jeg skulle til psykologen. Det gikk greit hos psykologen, ble i ganske godt humør ettterpå. Noe som varte. Helt til jeg kom på trening.

Det var bare jeg og en annen som kom, de andre gadd ikke/var syke. A-T, den treneren som jeg liksom trodde var så flott, skulle snakke med oss sa hun. Hun ville at vi skulle trene mindre, sa at mamma hadde sagt det at hun ville at jeg skulle trene mindre. Noe hun ikke har gjort! I hvert fall, A-T hadde sagt til mamma at hun syntes jeg har blitt tynnere i det siste. OG det stemmer overhode ikke! Det har venninnene mine bekreftet. Derfor syntes hun jeg burde trene mindre. Deretter sa hun at hun hadde tenkt til å ha med en vekt i hallen og veie meg hver uke, helt til jeg gikk opp 2 kg. Fy faen så sint jeg ble! Hvorfor i helvete kan ikke folk fortså at det ikke er mat som er problemet, men at jeg sliter med depresjon? Åhhhhhhh!

Ga henne den leksa. Det var utrolig deilig.

Var i ganske dårlig humør resten av treningen. Det gjorde det ikke noe bedre at min kjøre far klarte å komme 30 min for sent for å hente meg. Jeg har MASSE å lese på til prøven i morgen! :x

Burde egentlig ikke sitte her, men måtte bare få ut litt aggresjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...