Gå til innhold

Fiskesnakk


-Fisken-

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takker, bukker og neier så flotteti flotters Bluebird :briller:

Har hatt så utrolig mye å gjøre den siste uken, dagene har bare flydd, treningen har vært ekstra hard osv. MEn skal prøve å skrive lit oftere senere.

Drar til Polen til mandag og blir borte en uke. Skal til Tyskland og. Reiser med De Hvite Busser, skal se mange konsentrasjonleirer osv. Tror det kommer til å bli en utrolig sterk opplevelse.. Stebestefaren min satt i mange konsentrasjonsleirer og så sin egen familie bli skutt, så sånn sett blir det nok bare enda verre. Men det blir nok en opplevelse for livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Fisk!

Du får ha god tur på mandag da. Sikkert en sterk opplevelse, ja.

Håper du vil fortelle litt når du kommer tilbake igjen.

Hei og hopp fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja-a, da sitter jeg her for siste gang på 8 dager. Jeg burde jo selvfølgelig ha lagt meg for lenge siden, klokken er halv ett og jeg må tidlig opp i morgen.

Gruer meg til den lange bussturen :-? Hater å sitte så mye stille!

Men, men. Overlever vel det og.

Kommer til å savne KG jeg. Spesielt Lilleputt og Bluebird.. *snufs* :( Også alle dere andre da.

Har ikke fått pakket ferdig en gang :P Sliter litt nå. Jau, jau, sånn er det alltid med meg, men blir da ferdig til slutt, om det så er i siste seknd før avreise. Trenger ikke sove så mye i natt heller, har mer enn nok tid til soving på bussen i morgen.

Sitter og tar opp musikk på minidiscen min; noe må jeg jo ha å gjøre i morgen, hehe.

Nei, det var nok tørrprat for i kveld. Skal skrive et nøye referat fra turen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velkommen tilbake fra tur! :vinke:

*Legger igjen boller og brus til en fornøyelig Fisk som sikkert er sliten etter den lange bussturen.*

(Ok, legger mat og brus inn i kjøleskapet for du kommer vel ikke tilbake i dag. Åtte dager *telle på fingrene* det blir vel i morgen eller på tirsdag det ja.)

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godag alle sammen! (tro det eller ei, jeg har ikke lært meg godag på polsk)

Ja, nå er jeg tilbake etter å ha kjørt hele 300 mil! Sliten - nja litt. Har sovet rimlig mye på bussen :oops: Tilsammen har jeg faktisk kjørt 300 mil med buss!

JEG BEKLAGER VIRKELIG FOR AT DITT NAVN IKKE BLE NAVNT MIDNATTSOL, JEG GRÅTER INNVENDIGPÅ DINE VEGNE :( :cry: :(

Men bare så du vet det Midnattsol, Fisken er så glad i sin sol atte :D

Tusen takk for de gode bollene Bluebird! Var de hjemmebakte? *slikker seg mett og fornøyd rundt munnen*

Har tenkt til å fortelle masse fra turen senere, men akkuart nå venter en stor, møkkete og uutpakket koffert og venter på meg :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor jævlig den turen var er umulig å beskrvie. Får grøsninger bare av tanken på den. Alt det jeg så, hår, klær, sko, briller, tenner, gasskamre, sanitorier, "doer", "senger" osv.. Fy faen.

Lover å fortelle om det til helgen da ting ikke er så hektisk!

Takk for hilsen Midnattsol :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*snufs* Nok en gang har Fisken blitt syk. Ok, har ikke vært syk siden før sommeren, men før var jeg aldri syk da. Ikke på over 3 år! Buuu..

Først fikk jeg øyebetennelse, så syk med halsvondt og vondt i hodet.

Men dette kunne selvfølgelig ikke være nok.

Min kjære mor kjøpte c-vitaminer til med på apoteket i går, og sa jeg skulle ta 3-4 stykker, noe jeg gjorde. I dag kom diarèen :-?

Leste på boksen, der stod det: 1/2 pille 4 ganger daglig. Inneholder laktose.

Uff og huff!

Syntes nå litt synd på meg selv i denne stund :P:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stakkars Fisk. :trøste:

Håper du blir fort frisk igjen. Bra du har en omtenksom mamma, det hjelper ofte mer enn alle slags medisiner.

Ok, litt morsomt med laktose-problemet, men skal prøve å ikke le. *knis*

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slem? Hvem? Jeg? :engel:

Ok da, kanskje litt slem.. :klaske: <- se, der slår jeg meg selv i hodet med en kjevle som straff.

Men du? Håper du føler deg bedre nå.

Hei og hopp fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tror fuglen fikk litt igjen etter en dose youghurt som var utgått på dato. :ler:

Håper du er bedre, Fisk. (og bluebird også selvfølgelig) :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei, så koselig :)

Vet det er en stund siden jeg har skrevet nå.. Men for å si det sånn, har ikke hatt det så bra, går rundt med et enormt raseri inne i meg, samtidig som jeg er deppa og har ikke matlyst.

Håper i alle fall at det bedrer seg så fort som mulig..

Klem fra Fisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på Fisk! :heiajente:

Ja, håper at ting bedrer seg med deg. :trøste:

Men det er jo lov å ta pauser herfra da. Heldigvis. Alle og enhver trenger nok det innimellom. Men jeg merker når du ikke er her altså! :Nikke:

Takk for hilsen i min lille blå bok. Jeg ble glad. :D

Ha en fin torsdagskveld du også!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...