Gå til innhold

Fiskesnakk


-Fisken-

Anbefalte innlegg

Jaha, så drar jeg i morgen da.. Skal ligge i telt i en uke, nul ltilgang på internett :cry:  desverre. Men når jeg kommer hjem, etter en uka altså, drar jeg samme natt til Hellas, og hvis jeg ikke husker helt feil har de gratis internett på flyplassen i Athen.. *yeah*

Og selvfølgelig, finnes flere internettcaféer der nede.  :D

Stikker innom for å ønske deg en riktig god tur, Fisk, både på telttur og til Hellas!! Håper du får det riktig gøy :D !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da tok vi ferie for denne gang.. Men som sagt, KOMMER STERKERE TILBAKE! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh, så heldig du er som har ferie. Du er nok laaangt avsted nå. Håper du koser deg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er nok på ferie nå, men tenkte jeg bare skulle si hei, og takk for hilsenen i dagboken min!

Jeg har og vært RS jente, men det er mange år siden nå.. :wink:

Hvor gammel er du da fisk?

God tur til Hellas!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest indiangranny

Hei Fisk :)

Jeg måtte inne å ønske deg god sommer og at du fikk en fin ferie.

Jeg har det topp og mitt barnebarn vokser som bare det.

Gratulere med dagbok nå får jeg sjangs å sende deg hilsener i boka di.

hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Du er nok på ferie nå, men tenkte jeg bare skulle si hei, og takk for hilsenen i dagboken min!

Jeg har og vært RS jente, men det er mange år siden nå.. :wink:  

Hvor gammel er du da fisk?

God tur til Hellas!

Heisann! Ja, endelig tilbake.. først tenkte jeg at jeg skulle svare på innlegget ditt, Amber:

Jeg er i seniorgruppen, altså fra 16 år og oppover.

Hadde det bærre lækkert i Hellas! Sol, sommer, bare overkropper (tenker på det mannlige kjønn) sene kvelder og sene frokoster er rene balsam for kropp og sjel;) Noe jeg syntes jeg fortjener etter en ikke fullt så vellykket telttur på skjærgård Musc&Misson.. Det regnet så sinnsykt at absolutt alt inne i teltet var gjennom vått, og vi lå mer eller mindre i en sump=( Det var ikke akkurat toppen av lykke, for å si det sånn. Heldigvis var det mange bra konserter, da :kul:

Noe av det jeg gledet meg mest til ved å komme hjem var internett og den kjære dataen min.. Ble liksom aldri noe tid til å gå på internettcafé der nede i Hellas, det er fælt så travelt man har det der :P

I hvert fall, da jeg kom hjem skrudde ikke dataen seg på :cry: Og jeg som hadde vært så flink å ta ut alle stikkontakter og greier. Men hvordan kunne jeg vite at jeg måtte ta ut modemet også? Det ekke greit. Det dårlige været med lyn og torden tok altså livet av modemet..

jeg lider med den stakkars dataen min... snufselufse :-?

Nå har jeg heldigvis vært så heldig at jeg har fått låne en bærbar p, skikkelig fin, ny og greier.

Men jeg er alltid uheldig og da. Det er så koselig med levende lys, så jeg hadde satt et stearinlys ved siden av dataen. Så kommer selvfølgelig katten min og velver lyset over tastaturet!! Pelsen hennes tok fyr, men det gikk bra. Verre var det med dataen.. Full av stearin!

Så nå er ikke den fine dataen så fin lenger :grine:

I all min frustrasjon prøvde jeg å grave ut stearin fra under knappene, og selvfølgelig datt to knapper av!!!!!!!! Vrææææææææææææææl.. Det går an å sette de på igjen ser det ut som, men jeg får det ikke til jeg.. Jaja, det skal ikke være greit.

Nei, nå blir dette så altfor langt, får heller skrive litt mer siden..

Tudelu 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare sååååååå koselig når dere legger inn innlegg i dagboken min assa!!!!!!!!!1 :briller: Stort smil til alle som har gjort det!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyttesøren så deilig det er å sitte foran en datasjerm igjen! Nå nyter jeg virkelig livet.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Titter bare innom for å si Hei!

Du hadde en bra ferie? Det er godt å komme seg vekk litt, men det er da godt å komme hjem til seg selv også da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HIHI :D

Sitter fortsatt og ler litt for meg selv etter å ha lest tråden "hva er det rareste du spiser?" Der var det litt av hvert ja :)

Ellers så var jeg på kino i dag, så "elina, som om jeg ikke fantes"

Følte meg først litt feilplassert, det var bare foreldre med små barn, pluss venninnen min og meg, men det var en helt fantastisk film, skikkelig rørende. Alle snatt og snufset i vei.. Til og med de små barna.

Faktisk en av de beste filmene jeg har sett..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååååååååååååååå!

Jeg blir så sint så sint så sint! :evil:

Jeg HATER veninner som hele tiden bryter avtaler, det er bare så utrolig sårende og dårlig gjort!

Det værste er at de ikke skjønner at de gjør noe galt en gang :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åååååååååååååååå!

Jeg blir så sint så sint så sint! :evil:  

Jeg HATER veninner som hele tiden bryter avtaler, det er bare så utrolig sårende og dårlig gjort!

Det værste er at de ikke skjønner at de gjør noe galt en gang :cry:

Helt enig med deg! AMEN til det!

Den "i-tilfelle-det-dukker-opp-noe-bedre"-mentaliteten er til å spy av. Har selv opplevd den flere ganger.

Vel, kom ikke innom dagboken din for å klage, da! Skulle jo egentlig bare si et kjapt "hei". Hvis du ikke allerede har tenkt over det, så er det fredda'n idag!

God helg fra Livets datter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig med hilsen 8)

Det er virkelig sant det, Livets Datter, fredda'n hjelper på humøret :D

Ellers er jeg i ikke så værst humør, var netopp på kino med den kjekkingen.. Aaaaaaa, livet er topp en gang i blandt, det må jeg virkelig si. *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hihi :)

Håper i alle fall det.

Han er en skikkelig kjekkas, også så go'.. *drømme drømme*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Heisann og GOD MORGEN! Eller er det god formiddag jeg skal si nå kanskje?

Veldig hyggelig av deg å legge igjen en hilsen i dagboka mi :)

Lykke til med kjekkingen da..Og kos deg i dag!

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Endelig tilbake! Fikk virus på dataen - ikke kult.

Den såkalte "kjekingen" viste seg å ikke være så kjekk allikevel..

Er ikke veldig tiltrekkende når han sa ting som:

- Folk sier jeg har blitt så kjekk i det siste

- Sånn er det når man er så populær som meg

og sånne ting. Fant ut at det var best å holde seg helt unna han.

Da jeg fortalte at jeg ikke følte at det var riktig at det ble noe mellom oss, fikk jeg som svar: ja, jeg er vel ikke god nok for deg ja da. Ha et fint liv.

Må si jeg er veldig glad for at den fyren er borte fra mitt liv ja 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...