Gå til innhold

Fiskesnakk

-Fisken-

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Godagen! (ehh, godkveld heter det vel egentlig, det er bare det at godagen høres mye artigere ut)

Her er en superglad sprellende Fisk :kul:

*sukk* må si jeg er heldig som har to sånne godinger som Fuglen og Sola! :D

Vet jeg har sagt at jeg skal fortelle om Polen-Tyskland turen, det kommer det kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunshine-t

Skinner inn noen solstråler jeg siden du var så snill og beslkte boken min :P håper du mottar strålene mine til uken også. er litt sliten etter så mye skinning, så jeg kan ikke love noe.. men skal prøve så godt jeg kan,hehe!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen det hørtes bra ut Sunshine-t! Litt er alltids bedre enn ingenting vettu :D

Nei, Middie, i dag har Fisken vært så flink at hun har vært i byen og kjøpt bursdagsgave til sin mor, nemmelig en pastamaskin. Fisken skulle egentlig på fest, men festen forsvant visst. Istede har hun vært enda flinkere og laget eplemost! ti :D hi.

Akkurat nå kjeder Fisken seg. Hun skal kanskje sette seg ned å se på en film, eller så finner hun ut at hun vil lage en eplekake, (de eplene tar søren meg aldri slutt! grrrrrrrrr :evil: ) eller rundstykker eller noe sånt no. ME får sjå :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jammen nå føler jeg meg mye bedre, Kira. Det hjelper å bli trøstet :D

Uff, skal egentlig på kino meden sånn fyr i dag.. :-? Han er bare så utrolig plagsom! Maser hele tiden, har bokket meg på msn, men da bare sender han meg meldinger istede. Han har mast og mast om kino i lange tider, så endelig ja i dag. Han ville ut å spise og, men jeg sa at jeg skulle lage middag med en fyr i klassen, så jeg kunne ikke :oops: Hiihi* (Da lurte han på HVORFOR jeg skulle spise middag med han! sa at det var fordi det er koselig..)

Derfor skulle vi ta en film midt på dagen. (har egentlig aldri møtt denne fyren før, har bare vært innom kaféen der han jobber og hilst på han)

Så spurte han: -Er du fortsatt singel? Jeg svarte: -Nesten.. Og forklarte at jeg holdt på å bli sammen med en. (hadde det bare vært så greit så, han desverre ikke noen i tankene for tiden :( )

Da ble han nesten sur, skulle vite alt, om det varhan jeg skulle lage mat med, hvor gammel han var, osv osv. Trodde jeg skulle bli helt gal!

Men syntes liksom litt synd på han da (gud vet hvorfor) så føler på en måte at jeg må dra på kino med han.. Selv om jeg ikke harlyst i det hele tatt. Venninner av meg har sagt det at jeg bare skal drite i han, at jeg ikke må møte han hvis jeg ikke vil. Men assa..Huff.

Håper han har fått influensa eller noe sånt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffda, Fisken. Alt for snill du. :trøste:

Men det er ikke lett å si nei.. Men, en liten kinotur skader forhåpentligvis ingen. Hva skal dere se da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oida..sånt er slitsomt. Vanskelig å få han til å forstå at du ikke vil noe mer uten at han blir skuffa og såra. MEN, om han blir for innpåsliten, så MÅ du jo bare si noe. Du skal jo ikke gjøre masse du egentlig ikke har lyst til, og han kan jo få forhåpninger. Det er ikke bra.

Lykke til da, Fisken. Kanskje det er du som plutselig blir akutt dårlig i kveld? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

Takk for hilsen i dagboka, så koooos!

Må ellers si meg enig med deg i at dansing er det beste som finnes! Hadde jeg bare skjønt det/hatt muligheten som barn/tenåring til å drive med dans... Det er et hardt liv å være danser, men det må jo være helt fantastisk også... Sukk. Ja, ja, jeg få klare meg med balletttimer, salsa og dansing på byen. Ha en fin søndag!

loolaa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, dans er topp :wink:

Ble faktisk akutt syk :kul:

Sa jeg våknet med feber og måtte holde sengen. Tror du ikke fyren absolutt ville komme for å trøste meg?

Æsj øsj æsj :-? Sa jeg ikke følte meg helt fresh til det, da svarte han at han bare ville se meg, og holde meg medselskap så jeg ikke kjedet meg så mye. Gadd ikke svare jeg..

Utrolig merkelig at han ikke tar hintet! Plutselig bare våknet jeg med feber liksom? :kul: raring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha :D No vart jeg glad! hihi* Trøster meg litt nå som jeg er veldig sliten etter 4 timers trening 8)

Også har stakkars lille fisken vondt i magen sin :( Det hadde hun i går og!

Kanskje det ikke er så smart å lyve om det å være syk? :kul: (tnker på han der plagsomme fyren)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Takk for oppmuntrende hilsen i boka mi. Det hjelper utrolig masse når man er litt trist og lei.

Tusen takk! :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker Bluebird, akkurat nå føles det litt ensomt nede i akvariumet, men eller bare bra! :D

Var på fest på Carl Berner i går. For å si det sånn, ingen suksess. BAre folk som var en del år eldre enn meg, folk som satt i en sofa i en minimal leillighet og dampa fo harde livet. Med unntakk av å putte eller helle noe i munnen.

Dro derfra ganske raskt. Klarte selvfølgelig akkurat å miste t-banen. Da var det bare å stille seg opp å vente i en halvtime. SÅ har vi hun ene venninnen min som var med. Hun hadde drukket - ja, la oss si NOK. Plutselig måtte hun veldig tisse, og løp bak et hjørne INNE på t-banen og tisset der. Heldigvis var det ingen som så noe.

Da t-banen endelig kom, og vi var en stasjon unna der vi skulle av, klarte selvfølgelig hun samme å spy utover hele t-banen. Utrolig deilig.. :-? Synes utrolig synd på de som var i samme vogn som oss!

Da jeg endlig var nesten hjemme og tuslet mot hunset mitt, fant jeg en helt full røykpakke! Skjønner meg ikke på folk nå til dags jeg.

Men, men, jeg røyker ikke, så det var forsåvidt ingen gevinst for min del.

SØndag - herlig. Bortsett fra at mandag nærmer seg. I dag: Bare slappe av og nyte livet, kanskje bake et brød eller to, eller kanskje lage sveler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:o Æsj. Sånne folk har jeg null respekt for når de er i den tilstanden. Fulle folk er patetiske. Da mener jeg FULLE folk. Allikevel..alle har vel den tiden som de må igjennom. Prøving og feiling. Håper bare ikke hun skryter sånn av det etterpå, for det blir litt for dumt synes jeg.

Tror du har et godt husmoremne, Fisk. Bake brød og lage sveler. *imponert*

Ha en fin søndag. Nyt finværet.

:klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei sveis, snille Fisk!

Har fått inntrykk av at du liker og er flink til å lage mat og sånn. :D

Kanskje du kan hjelpe meg?

Baker du brød av og til? Pleier du å bruke brødform eller ikke?

Jeg er en wannabe-brødbaker, nemlig. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne dagboka var ALT for langt nede. Sånn kan vi ikke ha det.

Hvordan har du det, Fisken? Hva styrer du med om dagene?

Skulle faktisk akkurat til å skrive det bluebird har skrevet, om at jeg har fått inntrykk av at du liker og er kjempeflink til å bake og lage mat. (hvor gammel var du igjen?)Misunner deg litt der må jeg si, særlig med bakingen. Er nok alt for lite flink til å prøve også. Du er flink du!

Tirsdagsklem til deg. :klem2:

Forresten..hører du noe mer fra han fyren?? Nysgjerrig jeg. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...