Gå til innhold

Viktoria sin dagbok


Viktoria85

Anbefalte innlegg

Hei igjen! Jeg har litt nyheter å komme med...

På lørdag (17/7) kjente jeg at puppene begynte å bli ømme. Når jeg ser på de andre syklusene (har alt oppskrevet i et exel-dokument :)), så går d ca 9-12 dager fra jeg begynner å kjenne d i puppene til TR kommer.

Så d betyr at om ca to uker så kan jeg ta blodprøven på dag 3 i syklusen. 14 dager etter både mannen og min sin prøve skulle vi ta skriftlig kontakt med Rikshospitalet. Så ca. 15. august sender vi da brev til Riksen, og da er vi i gang med prøverør for alvor! Både gleder og gruer meg!

Er egentlig rart at jeg går å gleder meg til TR kommer slik at jeg skal få tatt den prøven... Jeg glemmer liksom at vi prøver, og det er faktisk veldig deilig. Jeg har lest folk som har skrevet at nå slapper de av med prøvinga, tar d mer ro og stresser ikke med å bli gravid. Dette har jeg aldri forstått hvordan går an, for jeg har jo stresset hver syklus... men denne syklusen er annerledes, jeg vet ikke hvorfor, men kanskje siden vi er så nærme prøverør som vi er... MEN såklart håper jeg av hele mitt hjerte at jeg blir gravid før den tid, og at vi slipper belastningen som prøverør er...

Nå må jeg legge meg. Begynner på jobb kl 07 i morgen tidlig - 6 timer søvn. Litt for lite for meg, men holder nok ut. God helg alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

TR kom på søndag (25/7), 8 + 3 siden forrige gang, og da regnes vel det som dag 1 av syklusen? Jeg skal ta blodprøve på dag 3, altså i morgen (tirsdag). Jeg kom plutselig på at jeg kanskje må til Riksen for å ta denne blodprøven??? Jeg skal jo jobbe i morgen fra 12-16, og rekker jo ikke å gjøre d før jobb. Så nå håper jeg at jeg kan ta blodprøven der jeg bor slik at jeg slipper 1,5 time kjøring hver vei + at jeg i tillegg må ringe til jobb og late som jeg er syk. Har ikke lyst at de på jobb skal vite at vi er prøvere, og jeg har ikke hatt sjangs til å bytte bort vakta siden de fleste er på ferie, og vi er for lite folk på jobb som det er. Så håper som sagt at jeg kan ta prøven der jeg bor...

Jeg vil i alle fall ikke vente til neste syklus, det kan jo være 2 mnd til, slik denne syklusen var. Verdifull tid vi ikke kan gå glipp av, for nå har vi vært barnløse alt for lenge!

Endret av Viktoria85
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Det ordnet seg med blodprøven, og jeg begynte på Pergotime på dag 5. Fikk bare noen små bivirkninger som svimmelhet og kvalme. Noen som vet om EL skal komme på dag 14 når jeg begynte på Pergo på dag 5?

Nå venter jeg bare på at mannen skal bestille time for sædprøve. Blir litt ekstra styr når det skal gjøres på Riksen, men alt for en liten baby :)

Edit: Skrev dag 3, istedet for dag 5.

Endret av Viktoria85
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Viktoria. :) Lenge siden jeg har vært innom nå. Så spennende at du er i gang med Pergo. Krysser fingrene for gode resultater. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Leeenge siden sist jeg har vært her nå...

Så hyggelig at du stakk innom Kirin. Det setter jeg pris på! Håper alt står bra til med dere.

Og til Zia: Gratulerer med bryllup! Vet ikke helt hvilken dato dere gifter dere, men det er vel uansett ikke så lenge til :) Håper dagen blir kjempeflott!

Litt nytt har jeg å melde:

Første Pergokur ble vi ikke gravide på. TR kom torsdag 26/8.

Så nå er vi i en pausesyklus i forhold til Pergoen, og så er det dobbel Pergo neste syklus. Mannen leverte sædprøve på Riksen onsdag 1/9, akkurat på dagen 2 år etter at vi ble prøvere! (På tide å bli gravid nå...) Jeg skal få sendt skriftlig beskjed til Riksen, slik vi har fått beskjed om av de å gjøre, i løpet av helga tenker jeg. Det stod egentlig at vi måtte vente i ca. 4 uker, men en fra IVF-avdelingen på Riksen som jeg snakket med på telefonen sa at vi kunne sende det med en gang etter prøvene var tatt.

Det var vel det tenker jeg...

Forresten: Er det noen som vet hva som gjøres med befruktede egg som ikke blir brukt på Riksen? Blir de kastet? Fryst ned? Og vet noen om fryste egg kan brukes til søskenforsøk ca. halvannet år etterpå?

Håper noen erfarne damer (eller menn :)) kan hjelpe meg :)

God helg til dere alle!

Endret av Viktoria85
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Takk for gratulasjoner :klemmer: Bryllupet var veldig koselig, og veldig intimt med bare fokus på meg og mannen :hjerte:

Håper det går raskt til dere kan komme i gang med litt hjelp til prøvingen. 2 år er rett og slett for lenge, så nå er det deres tur :klemmer:

Spent på å høre oppdateringer her fremover! :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Så flott at bryllupet var vellykket,Zia!

Beklager at jeg ikke har skrevet på lenge. Travel høst med skole og jobb er grunnen til det.

Vi har kommet et steg videre i prøverørsprosessen her i gården. I morgen (torsdag) skal vi til Rikshospitalet på forsamtale og undersøkelse. Vi er veldig spente! Skriver mer her om hvordan det har gått når vi kommer hjem igjen.

Vi skrives!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

Nå nærmer det seg en uke siden vi var på forsamtale og undersøkelse på IVF-avdelingen på Rikshospitalet. Det var en veldig fin dag!

Først fikk vi informasjon om hvordan dagen ville se ut, og deretter en omvisning på avdelingen. Da fikk vi blant annet se laboratoriet og det rommet der en ligger før egguthenting. Rommet har 6 senger med forheng rundt hele sengen, slik at en får litt privatliv.

Vi ventet et par timer før det var vår tur til samtale med legen. Legen snakket spurte litt om syklusen min, gav oss svar på mannens sædprøve som han tok på Riksen 01.09, og så ble det tatt innvendig ultralydundersøkelse av meg.

Svaret på mannnes sædprøve var mye bedre enn det har vært de to tidligere gangene. Han hadde på denne prøven 25 millioner spermier, i stedet for 3 millioner som det har vært de to første gangene. Men problemet er fremdeles at det er bare 1 % av disse som svømmer raskt nok. Legen mente likevel at 1% av 25 millioner er veldig mange sædceller, så det å bli gravid på naturlig måte er ikke umulig.

Og det passer jo veldig bra med at jeg kommer til å få EL denne mnd. 99 % sikkert! Jeg var faktisk på dag 13 i syklusen (begynte på Pergo på dag 3) under den innvendige ultralydundersøkelsen, og på den ene eggstokken var det et stort egg, og hun sa at jeg sannsynligvis kom til å få EL med dette egget. Så skiftet hun til den andre eggstokken, og der var det et enda større egg. Da ble hun kjempepositiv og sa at jeg helt sikkert kom til å få EL med dette egget! Så nå satser vi på at kombinasjonen av bedre sædprøve og EL gjør at vi blir gravide denne syklusen!

Har ikke merket så mye til EL, så da blir jeg litt usikker på om jeg har hatt eller ikke. Vanligvis pleier jeg å få EL-slim, men det har jeg ikke sett noe til denne syklusen, og det gjorde jeg heller ikke første runde med Pergo. Det jeg merker er økt, glatt og blank utflod, men den kan jeg ikke dra ut i tråder slik jeg kan med EL-slimet. Jeg har prøvd å teste med EL-tester, men har gått tom. Siste test tok jeg på søndag, og den var veldig svak. Har bestilt nye tester som sannsynligvis kommer i posten i dag. Legen mente at jeg kom til å få EL på fredag, lørdag eller søndag, men alle disse testene har vært negative. Så enten ble det ikke EL denne syklusen, eller så er den litt senere enn legen trodde. Jeg skal ta blodprøve på mandag for å finne ut om jeg har hatt EL eller ikke denne syklusen.

Etter at vi hadde vært hos legen var vi å snakket en stund med en sykepleier. Hun forklarte oss hvordan jeg skulle sette sprøytene, og snakket om de ulike medisinene jeg skal ta. Vi ble også enige om en dato for egguthenting. Helt fantastisk å ha noe konkret å se frem til!

Hvis vi nå ikke blir gravide denne syklusen, så begynner jeg på nesespray 6. desember! Jeg gleder meg veldig til å komme i gang! Sprøytene skal settes fra. 30.12, og jeg skal på den første ultralydkontrollen den 3. januar. Egguthenting skjer i uke 2 en gang. Blir veldig spennende! Håper, håper, håper at vi blir gravide på første forsøk!

Edit: Trodde jeg var ferdig med å fortelle, men det var jeg ikke :)

Endret av Viktoria85
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioi, her har det skjedd saker ja :jepp:

Så spennende det blir fremover, og så mange gode nyheter :hoppe:

Håper du fortsetter å oppdatere innimellom :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Nå er det på tide med en oppdatering her igjen! Har ikke vært her på nesten 3 mnd. Travle tider med eksamenslesing før jul, juleferie hos svigers, og prøverørsforsøk nå etter jul. Jeg er forresten ferdig utdannet! Må juble litt for det :strix::)

Jeg advarer om at dette er et veldig langt, og detaljert innlegg, men har ikke lyst til å korte ned på verken lengden eller detaljene for jeg syns det er så gøy å se tilbake på om en stund.

Da er vi nesten ferdig med første prøverørsforsøk, og det har gått veldig fint til nå. Mange får jo store humørsvingninger osv. pga alle hormonene, men det har ikke jeg fått. Var en hel haug med bivirkninger på pakningsvedlegget til nesesprayen, så jeg var litt bekymret før oppstarten. Men har som sagt gått helt supert! Ikke en eneste bivirkning, og det er jeg kjempeglad for!

Nesesprayen tok jeg 4 ganger daglig fra 3. desember helt frem til tirsdag 11. januar. Det er lenge! Det ble litt lengre enn vanlig pga. juleferien midt oppi det hele. Litt stress å ha hele den prosessen hos svigers, men gikk greit det også. Ingen av de som vet at vi holder på med prøverørsforsøk nå, men alle vet at vi skal det en gang i fremtiden. Jeg orker ikke det ekstra presset med at så mange vet det. Mannen hater å lyve, så han er ikke så fornøyd med at han blir tvunget til det av og til. Skjønner han godt, jeg liker ikke å lyve jeg heller, men føler at i dette tilfellet så må jeg bare.

Den 3. desember, ca. 3 uker etter forrige mens, begynte jeg også på Provera for å få blødning. Den fungerte som den skulle, og den 18. desember kom TR.

Sprøytestart var spennende. Vi startet opp 30.12 med 100 IE Puregon. Sprøyta ser ikke ut som en vanlig sprøyte, men er nesten helt lik en diabetespenn. Jeg var så tøff og skulle sette sprøyte på meg selv, men klarte det bare ikke. Stod der lenge med sprøyta i hånda, mens mannen satt på sengekanten og så på. Tilslutt måtte jeg bare gi sprøyta til han, og han klarte seg veldig fint. Jeg stakk meg selv 2 ganger totalt, mens han tok de 10 andre gangene + eggløsningssprøyta. Da er det godt å ha en mann som ikke er redd for sprøyter, selv om han aldri har tatt i en før :)

Vi landet i Oslo 2.1 og skulle til kontroll den 3.1. Da var det først blodprøvetaking på laboratoriet mellom 09.00-09.30, og så hadde vi legetime kl 13. Timene i mellom brukte vi på Ikea, der vi blant annet kjøpte oss dobbeldyne. Noe som anbefales på det sterkeste, i alle fall for frossenpinner som meg! :) Mannen hadde influensa så han slapp ikke inn på sykehuset, så derfor gikk jeg alene til legetimen. Her følte jeg meg kun som et nummer i rekka. Med en gang jeg kom inn fikk jeg beskjed om å finne frem papirene mine, og så kle av meg å sette meg i gynekologstolen. Jeg hater den stolen! Føles så nedverdigene å blotte seg for en annen mann. Jeg hadde fine egg, men de trengte så klart å vokse seg større. Fikk beskjed om å fortsette med 100 IE med Puregon, og fikk ny time fredag 7.1 kl 13.55.

Fredagen kom, og dagen startet med at jeg tok toget fra Østfold kl halv 7 om morgenen, for blodprøven måtte tas mellom 09.00 og 09.30 for at legen skal få svar samme dag. Jeg grudde meg, og hadde derfor sovet veldig lite. Sov 20 min på toget, og det trengte jeg. Kom frem til Riksen og fikk etter 3 stikk endelig tatt blodprøven. Jeg har visst ekstremt vanskelige blodårer, og det hjelper ikke at jeg ofte blir svimmel av blodprøver. Før legetimen tok jeg trikken til en venninne som bor i Oslo som vet om at vi holder på med prøverør. Var godt å være hos henne og slappe av, siden jeg var så trøtt. Legetimen gikk bra. Var en annen mannlig lege denne gangen, og han var hyggeligere enn han forrige. Ved innvendig ultralyd kunne han se at de største eggposene mine hadde vokst seg til 10 mm, og jeg fikk vite at jeg hadde 3-4 stk av disse på hver eggstokk. Totalt var det 15-20 eggposer på hver eggstokk, men alle modnes jo ikke. Han økte dosen til 125 IE Puregon den 7.1 og 8.1, mens jeg skulle gå ned igjen il 100 IE den 9.1. Jeg fikk ny kontroll time på mandag 10.1.

Mandag 10.1: Samme opplegg med blodprøven tidlig, samme opplegg med togturen, og samme opplegg med lite søvn. Fikk vite at de 3-4 største eggposene på hver eggstokk hadde vokst til 16 mm, og det var legen fornøyd med. Han økte dosen til 150 IE Puregon, som jeg skulle ta på kvelden til det tidspunktet jeg pleide å sette eggmodningssprøytene, 18.00. Og så fikk jeg beskjed om å sette EL-sprøyten kvelden etter.

Tirsdag 11.1: Kl 19.30 sprayet jeg for siste gang, før mannen satte EL-sprøyten(Ovitrelle) kl 20.30. Denne skal settes 36 timer før egguttak, og er på 250 IE.

Onsdag 12.1: Medisinfri dag!!! :hoppe: Det var deilig å slippe å tenke på klokkesletter og medisiner for en dag :)

Torsdag 13.1, altså i dag: Jeg og mannen hadde lang reisevei og startet hjemmefra 05.30! Det er tidlig altså. Kom oss ikke i seng før kl 00.30 kvelden før, så vi fikk bare 4 - 4,5 time søvn. Vi var fremme på sykehuset en halv time før tiden, men kunne ikke startet en halv time senere for da hadde vi truffet rett på rushen. Dørene til IVF-avdelingen åpnet kl 08, og vi henvendte oss, som de 4 andre parene, i ekspedisjonen. Der fikk mannen et ark med klistremerker med mitt navn og personnummer på, og fikk beskjed om å sitte å vente til det ble hans tur. De andre parene hadde sneket seg inn før oss, selv om vi var fremme på sykehuset først, så han ble sist i køen. Jeg fikk beskjed om å gå inn på det rommet der det stod "Ventesenger" på døren og finne meg en ledig seng. I rommet var det 6 senger, og det var forheng som jeg kunne dra foran og rundt sengen, slik at jeg fikk litt privatliv. Når jeg kom inn og fant en seng, var det en liten plakat over sengen med instrukser. Det stod at jeg skulle kle av meg nedentil og ta på meg en sykehusskjorte som lå klar på puta. Jeg beholdt BH og t-skjorte på, og i tillegg hadde jeg sokkene på. Jeg var så usikker på om jeg skulle ta de av eller ikke, så jeg spurte en sykepleier som var innom, og hun sa at jeg godt kunne ha dem på for det kunne være litt kaldt i det rommet egguttaket skjer i, som forøvrig var rett over gangen.

Så der lå jeg da, med sykehusskjorte og sokker. Etterhvert kom en sykepleier inn for å sette en veneflon i armen min, på samme sted som der en tar blodprøver. Hun fikk det ikke til, og hentet en annen sykepleier. Sykepleier nr. 2 fikk det heller ikke til i den andre armen, og stakk tilslutt inn i en blodåre på innsiden av håndleddet. Litt vondt, men gikk veldig fint. Jeg ble heldigvis ikke svimmel. Etter en liten stund så ble jeg hentet av sykepleierne, som forøvrig var veldig hyggelige. Jeg var førestemann ut av alle damene som var der i dag, og det var godt å slippe å vente så lenge. Jeg ble trillet rett over gangen, og inn på egguttaksrommet. Der inne gikk jeg fra senga og satte meg i gynekologstolen. En fot i hver bøyle, og den ene sykepleieren dekket meg raskt til med et ganske stort papirhåndkle. Veldig takknemlig for at jeg slapp å blotte meg unødvendig. Etter jeg hadde satt meg til rette, så bestemte legene seg for at de skulle hilse på meg. De stod mellom bena mine og jeg bøyde meg litt opp for å ta dem i hånden. Litt merkelig å hilse på noen med skrittet blottlagt (selv om jeg hadde håndkle over), men men. Overlever det også :) Totalt i rommet var det 2 leger, den ene legen var en dame som var på opplæringen, 2 sykepleiere, en som gav meg medisiner og en annen som assisterte legen, og en laboratorietekniker. Totalt 5 stk.

Sykepleieren informerte legen om at jeg var spent og at det var første gang jeg gjorde dette. Legen sa at det kom til å gå helt fint. Jeg fikk deretter avslappende medisiner i veneflonen, og det var bare helt herlig! Hele kroppen ble skikkelig tung. Rett ettepå fikk jeg noe morfinlignende medisin, og det ble jeg skikkelig svimmel av. Sykepleieren hadde advart på forhånd om at jeg kunne bli svimmel, og sagt at hvis det skjedde så skulle jeg lukke øynene og puste godt. Det gjorde jeg, og svimmelheten forsvant raskt. Sykepleieren tok på armen min med jevne mellomrom, og det var godt med litt hudkontakt syns jeg. Veldig flink å forklare meg hva jeg så på skjermen, og hva som hele tiden foregikk, og kom til å skje. Jeg fikk også vite at på Riksen så kunne de gi sterkere smertestillende enn andre sykehus siden de hadde anestesiavdeling der. Og på grunn av det kunne de også gi smertestillende rett i blodet, slik at de virker raskt og forsvinner raskt. Veldig glad for at jeg er på Riksen!

Så startet egguthentingen. Mannen var som sagt sist i køen, så han rakk ikke å komme før på siste eggstokken, men jeg klarte meg veldig greit uten han også. Spesielt etter jeg fikk avslappende. Legen vasket først underlivet, dvs. litt i åpningen og inne i skjeden. Virket som om han hadde en sammenrullet klut eller noe, som han holdt med en tang. Stakk den inn i skjeden, vridde rundt en runde, og tok den ut igjen. Ikke noe problem. Jeg trodde på forhånd at det kom til å bli så fælt, men det var det altså ikke. Så stakk han inn ultralydstaven, og akkurat når jeg åpnet øynene så jeg at han tok frem en ekstremt lang nål. Den var sikker på 30-40 cm. Lukket øynene raskt igjen, og tenkte at dette gikk sikkert bra :) Så sa han at det kom et stikk og at jeg måtte ligge helt i ro. Jeg kjente godt stikket, og skvatt til. Unnskyldte meg, men han sa det gikk fint for poenget var å ligge i ro i det han stakk. Etterhvert som han tømte eggposene begynte det å bli vondt. Jeg sa i fra, og fikk mer smertestillende med en gang. Jeg fikk følge med på skjermen, og så det samme som legen så. Vi kunne se en hvit strek, altså nåla, komme inn i det svarte hullet som er eggposen. Mens legen sugde ut innholdet med vakuum, så så vi at den sorte flekken ble mindre og mindre helt til den så og si forsvant helt. Stilig og spennende å se på! :) Den ene eggstokken ble tatt, han tok ut nålen, og så var det samme opplegg på den andre eggstokken. Jeg skvatt til ved stikket her også, for det va litt vondt. Men gikk jo veldig fort over. Etterhvert kom mannen inn og fikk med seg tømmingen av halve siste eggstokken. Tror han også syns det var spennende.

Innholdet gikk gjennom sprøytespissen og inn i en plastslange. Denne endte i et reagensglass som en sykepleier holdt. Etterhvert som glassene ble fulle gav hun dem til laboratorieteknikeren, og han så på innholdet i mikroskop. Vi fikk fortløpende beskjed om hvor mange egg han fant. Etter ca. 10 min i stolen var jeg ferdig, og legen dekket meg raskt til igjen. Det ble 8 fine egg, og det er jeg kjempefornøyd med! Sykepleieren sa at det var helt perfekt. Hadde jeg fått ut flere egg hadde jeg vært overstimulert, og det er jo ikke bra.

Jeg fikk streng beskjed av medisinsykepleieren om å ikke reise meg, for da kom jeg til å besvime. Og besvime gjorde forresten mannen til en av de andre damene. Han hadde blitt skikkelig svimmel under uttaket, og gikk på gangen. Der besvimte og datt rett i gulvet. Stakkars. Han hadde visst sykehusskrekk.

Sykepleierne kjørte senga mi bort til stolen, og jeg akte meg over i senga mens den ene sykepleieren hjalp meg i armen, og den andre holdt håndkleet jeg hadde over skrittet, slik at jeg ikke skulle blotte meg unødvendig. Jeg ble så trillet inn på venterommet igjen der jeg fikk beskjed om å ligge en time å slappe av.

Den første halvtimen lå jeg bare med øynene igjen og halvsov. Etterhvert kviknet jeg mer til, og snakket med mannen den siste halvtimen. Så kom en sykepleier, samme som tidligere, og fjernet veneflonen, og jeg kunne dra hjem. Fikk beskjed om å ringe kl 14.30 dagen etter, altså i morgen, for å høre om egga ble befruktet og evt. hvor mange. Det var også et bind som lå på nattbordet hvis jeg trenge det. Jeg hadde tatt med eget bind, så jeg tok på meg det selv om jeg ikke blødde. Tenkte kanskje det kom noe etterhvert, og når jeg kom hjem etter 2 timers kjøring så jeg at det hadde kommet et par lyserøde dråper. Hadde absolutt ikke trengt bind, men godt å ha den tryggheten av å ikke lekke. Var forresten mannen som kjørte for jeg hadde ikke lov etter å ha fått medisinene.

På vei hjem i bilen hadde jeg skikkelig blåmerkevondt i armen der veneflonen hadde vært. Kanskje jeg har klemt for kort tid på stikkstedet etter at sykepleieren tok den ut. Var i allefall skikkelig ubehaglig, men har blitt mye bedre nå utover kvelden.

Etter uttaket var jeg ganske øm i magen, og hadde noe lignende mensmurringer. Jeg fikk beskjed om å ta paracet hvis jeg trengte det, men det gjorde jeg ikke. Når jeg kom hjem startet jeg opp med Crinone gel i skjeden. Denne skal tas morgen og kveld, og en skal være i lett bevegelse etterpå. Så satte gelen vaginalt, og laget middag etterpå. Mannen reiste på jobb, og etter en episode av Medium sovnet jeg på sofaen og sov helt 5 timer! Når jeg våknet hadde jeg ikke vondt mer i det hele tatt. Litt rar følelse å sette seg ned og reise seg fra sofaen, men absolutt ikke vondt. Så nå sitter jeg her da og skriver et innlegg på KG. Veldig fornøyd med at dagen er unnagjort.

Så nå håper jeg at i allefall halvparten av eggene er befruktet, og at deler seg slik de skal. I morgen når jeg ringer får jeg beskjed om hvor mange egg som er befruktet, og jeg får også time til innsetting av ett egg på lørdag. Spennende!

Vi har brukt mye penger på medisiner i det siste. En oversikt kommer her:

Fra Vitusapotek:



  • Provera tab 10 mg, 40 stk: 122 kr
  • Suprecur nesespray, 2x 100 doser: 1 165,10 kr (Brukte 1 1/2 av disse)
  • Puregon 300 IE (som faktisk inneholder 400 IE): 1 232,60 kr

Fra Sykehusapoteket ved Rikshospitalet:



  • Puregon 600 IE (egentlig 700 IE): 2 369 kr
  • Puregon 300 IE (egentlig 400 IE): 1 224, 80 kr
  • Ovitrelle 250: 336,20 kr
  • Crinone ori vag gel 8%, 2 stk av 15 X 125 g: 1 056, 60 kr.

Totalt: 7506, 30 kr

Mye penger, men håper det er verdt det! Blir spennende i morgen, skal holde dere oppdatert! :)

Endret av Viktoria85
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :goodbye:

Havnet tilfeldigvis her inne hos deg, og nå må jeg jo nesten følge med på fortsettelsen. :jepp:

Håper du får nyhetene du ønsker i dag og at alt klaffer for dere.

Lykke til! :klem:

Edit: Skriveleif

Endret av Kokos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :goodbye:

Havnet tilfeldigvis her inne hos deg, og nå må jeg jo nesten følge med på fortsettelsen. :jepp:

Håper du får nyhetene du ønsker i dag og at alt klaffer for dere.

Lykke til! :klem:

Edit: Skriveleif

Hei Kokos og velkommen i dagboken min! Hyggelig at du stakk innom :)

Nå er jeg skikkelig spent her. 1 time og 20 min til jeg kan ringe. Håper virkelig at noen av de 8 har blitt befruktet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Kokos og velkommen i dagboken min! Hyggelig at du stakk innom :)

Nå er jeg skikkelig spent her. 1 time og 20 min til jeg kan ringe. Håper virkelig at noen av de 8 har blitt befruktet!

Jeg krysser i hvert fall alt jeg har for dere! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg ringt Riksen. Av de 8 eggene som ble tatt ut, var det 5 stk som var modne. Og alle 5 ble befruktet!!! Nå er jeg skikkelig glad! :danse::biggrin: Tenk å være så heldig at absolutt alle ble befruktet!!! :danser::hoppe: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo strålende nyheter :hoppe:

Hva som skjer videre nå da? De setter inn et og ett egg? Hva skjer med de andre? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så herlige nyheter! :hoppe: :hoppe:

Dette er jo en veldig lovende start! :jepp:

Lurer som Småkjekset på hva som skjer videre nå? Er det innsetting allerede i morgen? Spennende! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende dette er! :jepp: Veldig artig å lese om opplevelsen din av egguttaket også, flott at du skriver så detaljert! :)

Hurra for fem befruktede egg, og for innsetting på lørdag, masse lykke til! Krysser fingre og tær for at den sitter på første forsøket. :)

Legger fra meg litt støv med det samme: :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du skriver så detaljert! Veldig fint for oss som snart følger etter deg :jepp:

Høres kjempeflott ut med 5 befruktede! Hvordan gikk innsettingen?

Guri, så spennende!! :danser:

Heier på deg! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...