Gå til innhold

Yankeecandles julelys - i Norge?


MsRP

Anbefalte innlegg

Er de håndlagede, så er de dyre. jeg synes jo det var en heavy pris, og skulle jeg betalt den summen skulle det også vært skikkelig størrelse på det!

Men gode duftelys er verd sin vekt i stearin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har ikke jeg kjøpt så mange duftlys i mitt liv, men 230 kr for et lys?? Er ikke det dyrt?? :flau: Eller er det bare jeg som er grådig..??

Enig, det er myyye penger for et duftlys :fnise: Men de varer jo utrolig lenge, så hvis du finner en duft som du blir glad i så lønner det seg faktisk å kjøpe ei krukke :jepp: Første gang jeg handlet kjøpte jeg mange forskjellige duftvoks for å prøve ut forskjellige dufter. Neste gang kjøpte jeg clean cotton i medium krukke og den har visstnok brennetid på 90 timer, og det er jo en stund :fnise:

Har også brukt MYE penger på yankee candle duftlys nå, men de lukter jo så godt... :ler: Og har gitt bort en del i gaver også. Mamma fikk 15 forskjellige duftvoks. Tror hun trodde det hadde klikka for meg, men hun ble veldig glad for de da :tongue:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du f.eks kjøpe en medium krukke så er det faktisk billigere å bestille på Ebay enn å kjøpe i den norske nettbutikken. Ser at så mange påstår portoen er SÅ dyr fra f.eks England, det stemmer ikke alltid. Se f.eks her:

http://cgi.ebay.co.uk/YANKEE-CANDLE-Medium-Jar-14-5-oz-CLEAN-COTTON-/360293747307?pt=UK_Candles&hash=item53e32e4a6b

Under 200,- inkl. porto for medium krukke. I den norske butikken kommer den samme på 280,- inkl. porto.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du f.eks kjøpe en medium krukke så er det faktisk billigere å bestille på Ebay enn å kjøpe i den norske nettbutikken. Ser at så mange påstår portoen er SÅ dyr fra f.eks England, det stemmer ikke alltid. Se f.eks her:

http://cgi.ebay.co.uk/YANKEE-CANDLE-Medium-Jar-14-5-oz-CLEAN-COTTON-/360293747307?pt=UK_Candles&hash=item53e32e4a6b

Under 200,- inkl. porto for medium krukke. I den norske butikken kommer den samme på 280,- inkl. porto.

Hva blir prisen hvis man bestiller flere krukker? Blir det dyrere frakt da? Og må man ikke betale toll hvis man kjøper for over 200 kr? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
:) I usa kjøpte jeg et lys som het Good Morning og som luktet så godt! Men jeg finner ikke dette lyset noe sted i norge :( Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt dette? :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Flere som har handlet julelys fra Yankee Candle i år? :nisse:

Synes de har fått så mange nye, gode dufter!!! Spesielt Holiday home sweet home :hjertesmil: Det er det beste duftlyset jeg noen gang har prøvd!!! :) :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...

Annonse

Tenkte jeg skulle bestille Sparkling Cinnamon i julegave. Fant billige lys på ebay (medium-krukke). :danse:



Anonymous poster hash: 2db4d...2ea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du finner billige lys på ebay, bare pass på frakten, den har en tendens til å bli høy når lysene er tunge. Ellers har yankeestore.no et godt utvalg, blant annet med månedens duft til 25% rabatt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...