Gå til innhold

Yankeecandles julelys - i Norge?


MsRP

Anbefalte innlegg

Gjest Løve66
Hva er egentlig "smeltelys"? :sjenert:

Har nettopp tent på mitt første smeltelys nå. Vet egentlig ikke helt hvorfor de kaller det det, men tror det må være fordi det smelter etterhvert som det brenner (hmm.... gjør ikke alle stearinlys det...:klø:) og at de må stå i en egnet beholder så ikke det flyter utover. Man får kjøpt egne beholdere på nettbutikken som passer str. på lyset, men det kan sikkert stå i andre typer beholdere/glass også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Virker ikke som det er helt lett å finne ut hva de inneholder? Unngår kjemiske lukter i den grad det er mulig, og det eneste jeg finner på de her er "fragrance oil", og det er stort sett kjemiske mikser blandet i olje.

Noen som vet noe mer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette vil jeg og prøve...!

noen som vet om de selges i bergen, eller om jeg må bestille på nett? syntes frakten var litt dyr jeg da.... siden jeg ikke har prøvd de før, vet jo ikke om jeg liker lukten engang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løve66

Bare en liten observasjon - har i dag fyrt opp et av smeltelysene. Synes egentilg det lukter vel så mye av lyset uten at det brenner jeg.... Og det er jo fint - for da "varer" det lenger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er frelst og herved hekta på "Clean cotton". Herlig lukt å ha i stua. Skulle ønske den satte seg i veggene og at det liksom ble "leilighetens lukt" om dere skjønner (alle hus/leiligheter har jo sin egen lukt).

Synes også at de lukter seg om man ikke brenner de. Særlig om man har flere av samme lukt :):):)

Aromaene i lysene skal være ekte? Tror i alle fall det... leste på yankeecandle.com at de reiser verden over for å finne nye dufter... synes i alle fall ikke de lukter kunstig! Det gjør derimot duftlysene på nille... hehe... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er egentlig "smeltelys"? :sjenert:

ingen aning: p . lurer på dette selv jeg! :o

men bestilte noe annet også

var litt dyr frakt :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når har jeg bestilt en ny ladning! :fnise: søster, mamma og bestemor ønsker seg hver sin krukke til jul... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Medium-krukkene til yankee candle er jo gigantiske! Noen som har kjøpt de største? :hoppe:

Ja, helt vanvittig!! De jeg hadde fra før var sånne små, og forskjellen opp til medium var overraskende stor!! :) Har ikke prøvd de største...

Cinnamon Stick skuffet ikke! Nå lukter det kanel over hele huset, vet ikke helt hvorfor denne lukten gir meg julestemning, men det gjør den hvertfall!! :nisseblunk::tree: :snø:

Jack Frost var også utrolig digg, lukter veldig friskt...

Jeg er så lykkelig fordi jeg har funnet yankeelys igjen!! :) :) :) :) :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer an på dollarkursen.... :biggrin: da den økte for litt siden fikk jeg TOLL på noe jeg vanligvis fikk tollfritt fordi det plutselig var blitt dyrere pga kursen :hakeslepp::sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten noen som har bestilt lys de siste dagene? Ei venninne påsto at hun bare hadde betalt 69kr i frakt! Har de satt ned frakten? :jepp: Det hadde vært flott.. synes 119 var litt i meste laget... :):handle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud da mennesker! Jeg er blakk, også ser jeg denne tråden. Er jo helt hekta på duftelys. VIL KJØØPEEE!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Og nå driver jeg å byr på ebay. :sjenert: Er bare noen minutter til det ender, så om ingen byr over, så får jeg 2 små yankee candles for 90 kroner. Null toll! Jippi. ETT koster jo over 120 i Norge.

Oioi, pluss en pakke med 12 telys. Vant alle. 120 til sammen, fremdeles under tollgrensa. :)

Endret av Bloodless
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...