Gå til innhold

Yankeecandles julelys - i Norge?


MsRP

Anbefalte innlegg

Jeg var i USA for noen år siden og kjøpte noen duftlys som lukta utroooolig godt, blant annet et julelys som spredte julelukt i hele huset! :tree:

:gave: Vet at merket heter yankeecandle for jeg har krukka fra det ene lyset ennå (de er så fine! :hjerter: ), er det noen av dere som vet om jeg kan få tak i sånne lys her i landet?

Har kikka litt rundt og ser at jeg kan få kjøpt dem fra USA på nettet, men det koster masse i frakt, og det kommer jo fort litt toll og moms i tillegg...

:nisse:

Endret av MsRP
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kommer litt an på hvor du bor da...men på Design House i gågata på Lillehammer selger de i hvertfall disse lysene. De har kun de små (ca som dobbelt telys) da men. Prisen er også litt annerledes enn i USA...rundt 30 for ett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor i Sandefjord... :)

Skal nok ikke så langt nord før jul, men har de kanskje en nettbutikk?

Endret av MsRP
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var i USA for noen år siden og kjøpte noen duftlys som lukta utroooolig godt, blant annet et julelys som spredte julelukt i hele huset! :tree:

:gave: Vet at merket heter yankeecandle for jeg har krukka fra det ene lyset ennå (de er så fine! :hjerter: ), er det noen av dere som vet om jeg kan få tak i sånne lys her i landet?

Har kikka litt rundt og ser at jeg kan få kjøpt dem fra USA på nettet, men det koster masse i frakt, og det kommer jo fort litt toll og moms i tillegg...

:nisse:

De finnes i Norge,har de selv.

Enkelte Comfort (vvs og interiør) butikker selger de. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bor i Sandefjord... :)

Skal nok ikke så langt nord før jul, men har de kanskje en nettbutikk?

Tar du turen noen gang til Oslo da? For her finnes de i alle fall flere steder, bla på Glassmagasinet (badebutikken i 3. etg), og på House of Oslo (Vika).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips! For meg som bor såpass lite sentralt hadde det vært kjekt å finne en nettbutikk da... Så den svenske nettbutikken, men der har man jo det med moms og toll igjen.

Noen andre som har sett disse lysene i norske nettbutikker? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_aase_*

Var en gang innom en norsk nettbutikk som bare solgte yankee candle, husker ikke hva den het, men det var ett eller anna med "yankee"+ett eller anna...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

www.yankeestore.no selger Yankee Candle!

yankee candle-lysene lukter jo helt fantastisk! :jepp: Har nettopp bestilt christmas eve og holiday home sweet home. Blir ikke jul uten :nisseblunk:

Endret av nissejenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk pakken i dag!! :danser: Kan nesten ikke vente til jeg kommer hjem i kveld... nå skal stua fylles med "godlukt" :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

www.yankeestore.no selger Yankee Candle!

yankee candle-lysene lukter jo helt fantastisk! :jepp: Har nettopp bestilt christmas eve og holiday home sweet home. Blir ikke jul uten :nisseblunk:

OK! Takk for tipset... :) Skal bestille nå, er en del jeg aldri har prøvd før her, ja...

Har du (eller noen andre her) prøvd cinnamon stick?

Ligger jo litt i navnet hva den lukter, men om den er bra, liksom?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den har jeg ikke prøvd... men holiday home sweet home også lukter litt kanel+++ og den lukter jo utrolig godt! :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok!! Jeg hadde ikke tålmodighet til å vente på svar, så cinnamon stick krukke (og litt til :))er på vei til meg!! Så da finner jeg snart ut hvordan den lukter... Gleder meg!!

Jeg har bestilt Jack Frost også, syns bildet på krukka var så fint!! Håper den lukter godt også... :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har du prøvd "Clean Cotton"? Det er favoritten min :) Lukter helt fantastisk... Brenner den på soverommet når jeg legger meg... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løve66
Fikk pakken i dag!! :danser: Kan nesten ikke vente til jeg kommer hjem i kveld... nå skal stua fylles med "godlukt" :biggrin:

Hvordan fikk du pakken? Som pakke direkte hjem i postkassen eller hentelapp fra posten? Jeg fikk mail fra Yankeestore for to dager siden om at pakken var sendt, men har ikke fått den ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilte sist fredag... og fikk hentelapp (var ikke plass i postkassa)! :)

Posten er kanskje litt trege for tiden? Er jo ofte sånn før jul... Lurt å gjøre unna netthandel-shopping så tidlig som mulig... i fjor bestilte jeg flere gaver fra forskjellige shopper som ikke kom frem før i romjula... :sur: I år har jeg vært tideligere ute... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...