Gå til innhold

Yankeecandles julelys - i Norge?


MsRP

Anbefalte innlegg

Åhh! Har dere prøvd Vera cruz vanilla? Det er det det beste vaniljelyset jeg har lukta noensinne....!!! :jepp::jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vera Cruz vanilla lukter godt!

Har bestilt meg 17 smeltelys på ebay, som alle lukter forskjellig, så nå skal det testes. Så SINNSYKT godt utvalg den selgern har. Kosta 189 kroner, og frakten var ikke ille heller. Rundt 70 kroner. Ville kostet 493 for 17 smeltelys i norge. ;)

Gleder meg. Granny Smith-lysene lukter forresten sykt godt! Jeg er hekta!

Endret av Bloodless
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Ingrid_*

Jaaaa!!! Vera Cruz Vanilla er bare så utrolig digg!! For de uinnvidde, her er hva vi snakker om: http://www.yankeestore.no/index.php?page=shop&pid=102

Vaniljelukta er så realistisk og nyyydelig at man får lyst til å spise det opp.

Et tips: kjøp den store, eller medium heter den vel her, den er mye større enn den lille, ca fire ganger større tenker jeg, og varer leeenge!!! Masse deilig vaniljelukt lenge!! :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaaa!!! Vera Cruz Vanilla er bare så utrolig digg!! For de uinnvidde, her er hva vi snakker om: http://www.yankeestore.no/index.php?page=shop&pid=102

Vaniljelukta er så realistisk og nyyydelig at man får lyst til å spise det opp.

Et tips: kjøp den store, eller medium heter den vel her, den er mye større enn den lille, ca fire ganger større tenker jeg, og varer leeenge!!! Masse deilig vaniljelukt lenge!! :) :)

Var det jeg kjøpte også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

You`re preaching for the choir!! :)

Det lukter bare sååå fantastisk. Men nå må jeg ta en liten pause fra shoppinga :fy_fy: har handla så utrolig mange yankee lys den siste måneden, at jeg får ikke brukt opp alle! De varer jo så lenge også!

Men dukker det opp nye lukter så klarer jeg vel ikke å la være å klikke på kjøp... Hehe... :hjerter: Er håpløs duftlyselsker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men dukker det opp nye lukter så klarer jeg vel ikke å la være å klikke på kjøp... Hehe... :hjerter: Er håpløs duftlyselsker...

Tell me about it. Jeg har lys i flere år fremover, men blir så nysgjerrig hver gang jeg ser en ny og interessant duft. Jeg har nå lagt min elsk på Yankee's "MacIntosh". Lukter helt sinnsykt godt! Ikke sånn jukeseplelukt, men NYPLUKKA, deilige epler. Fatter ikke hvordan de klarer å treffe helt 100%. Nettopp kjøpt en stor krukke på ebay! 22oz (626 gram). Gleder meg til den kommer i posten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lukter helt sinnsykt godt! Ikke sånn jukeseplelukt, men NYPLUKKA, deilige epler. Fatter ikke hvordan de klarer å treffe helt 100%.

Ja, ikke sant!!? Det er akkurat det som er så utrolig bra med disse yankeelysene, de lukter bare såå ekte!! Jeg digger det Sweet Strawberry- lyset, jeg. Fy søren altså, det lukter så godt at jeg blir nesten litt sur for at det ikke er jordbærsesong...

Hvis man sitter med øynene lukket og drar inn lukten kan man veldig lett forestille seg at man har en bolle friske jordbær med fløte og sukker foran seg, også åpner man øynene også er den ikke der lenger... Hehe...

Dårlig gjort av yankeecandle å lage lys som lukter såååååå godt!!!! :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaa, jeg vet! Men nå skal jeg ikke kjøpe flere på leeenge. HELT SANT ALTSÅ! Fikk pakken med smeltelys i går, og der er det mange som lukter heelt nydelig. Ebay er en fin ting. Brenner 'fresh mint' nå. Ett lite lys, og hele stua lukter deilig. Ikke godterimint, men sånne friske urteblader. Brant 'sweet strawberry' her om dagen, og den er herlig den også! :skya:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke lest hele tråden, men: Selges lysene bare på nett, eller finner jeg dem i butikker i Oslo-området?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var noen som skrev tidligere i tråden at de selges på Glassmagasinet og på House of Oslo. Du må regne med å betale veldig mye mer enn på nett, men fordelen er jo at du kan finne ett du virkelig liker. Ingen bomkjøp! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

Var inne på yankeestore.no her om dagen, og der har det kommet inn noen juledufter!! :bolledeig: Herlig!! Det er jo litt tidlig kanskje :fnise:, men jeg skal kjøpe noen og bare ha dem stående frem til jul. :nisseblunk: Skal prøve å vente med å tenne dem til 1 søndag i advent. Prøvde en god del av de her til jul i fjor, og jeg bare elsker dem! :hjerte: Spesielt denne: http://www.yankeestore.no/?page=shop&pid=55

Må ha den, bare må ha den!

Gleder meg så vanvittig til jeg kan tenne det første lyset, sette meg med en kopp kakao i godstolen og se på disneyfilmer.... :tree: åååå.... Julen er den aller beste tiden i hele året! :nisseblunk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Gjest Katta_85

Noen som kan fortelle litt om hvor store de små egentlig er? I cm for eksempel :fnise: Synes de er søte, men usikker på om de er for små til å gi i gaver :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som kan fortelle litt om hvor store de små egentlig er? I cm for eksempel :fnise: Synes de er søte, men usikker på om de er for små til å gi i gaver :)

Har nå vært og målt, kun for deg!! :jepp:

Den er 10 cm høy, og 6 cm bred. Litt små ja, men brenner leeenge! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For dere som har kjøpt på ebay, kunne tenkt meg å kjøpe en pakke med mange forskjellige lys i. Noen som vet om en selger som gjør det?prøvde å se igjenom på ebay, men fann bare enkelte og dobble lys pakker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

For dere som har kjøpt på ebay, kunne tenkt meg å kjøpe en pakke med mange forskjellige lys i. Noen som vet om en selger som gjør det?prøvde å se igjenom på ebay, men fann bare enkelte og dobble lys pakker.

Jeg fant dette: Yankee candel

(håper jeg fikk limt inn link)

Men selger sender bare til usa..... Kanskje det kommer flere som lager samlebokser etter hvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_anepane_*

Til deg som lurte på om de finnes i trondheim, mener de har noen på solsiden, den lille interiør butikken som ligger ved jernia, husker ikke hva den heter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...